Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
A to przybicie piecz±tki wi±za³o siê z jakimi¶ kosztami? Raczej w±tpiê. Co do pozwoleñ na okre¶lony rejon pocz±tkowo mia³em takie na Centraln± DOKP i równie¿ nie da³o siê go przed³u¿aæ - komenda regionalna SOK t³umaczy³a siê, ¿e nie ma takich uprawnieñ, a centrala, ¿e nie le¿y to w jej obowi±zkach :-D
Liczba postów: 204
Liczba wątków: 6
Dołączył: 21.01.2011
Reputacja:
0
Witam w błędnym kole
Zapraszam na <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.gssk.cba.pl">www.gssk.cba.pl</a><!-- w -->
Liczba postów: 449
Liczba wątków: 7
Dołączył: 10.06.2010
Reputacja:
0
OgryzkuJa ciebie nie obrażam to po pierwsze, po drugie napisz gdzie według ciebie napisałem dokładne dane miejsca, maszyny, daty i nazwisko kolegi maszynisty :?:
Po trzecie tak się składa że akurat jeżdżę w kabinie często, prowadzę pociągi i mam do tego prawo.
Co do kolejowych pomyłek popełnianych przez pracowników kolei to zdarzają się one dość często, więc każdy może na takie błędne zachowanie pracownika trafić.
pisząc zdanie "Wygląd na kolejarza" nie miałem na myśli munduru, jeśli jesteś kolejarzem to wiesz co mam na myśli.
Po czwarte nie szufladkuj wszystkich MK bo niektórzy z nich są poważnymi redaktorami, maszynistami i innymi porządnymi ludźmi dla których kolej to nie tylko stała pensyjka.
Łukasz Turek Tak zapytam gdzie ja niby napisałem że towarzystwa wydają takie pozwolenia :?:
Po prostu będąc aktywnym członkiem danego towarzystwa dużo łatwiej dostaniesz takie pozwolenie, podobnie jest w sytuacji kiedy ono jest potrzebne do wykonywania poleceń służbowych.
Pozdrawiam kolejowo z Opola!
*ARTUR*
Liczba postów: 204
Liczba wątków: 6
Dołączył: 21.01.2011
Reputacja:
0
Artur nie napisałem ze podałeś- a ze może jeszcze podasz takie dane. Znam paru kolegów- Maszynistów co przez takie klepanie na forach bądź umieszczanie filmów na YT przez idiotów wyleciało. Owszem większość osób szufladkuje z góry. Z czasem kiedy się jednak przekonam ze osoba jest wartościowa i wie co robi jest wyciągana z tej "szuflady" Wiesz Artur jak to jest choć by z ratowaniem taboru, linii, obiektów itd. Duża cześć osób tylko krzyczy, drze się itd a jak przychodzi co do czego to nie ma nikogo- i klapa. Później temat schodzi gdzieś w krzaki a błędy są wytykane tylko tej osobie która chciała faktycznie działać a nie tym co gadali a gówno zrobili. Podobnie było u was. Byla potrzeba jak moglem tak pomogłem.
Przyjadę do was jak będzie cieplej, zgadam się jeszcze z Jackiem, Krzychem i cala reszta to w tedy na spokojnie pogadamy : na Forum nie lubię za dużo szczekać o takich sprawach
Zapraszam na <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.gssk.cba.pl">www.gssk.cba.pl</a><!-- w -->
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Dziś po bardzo długim czasie udało mi się w końcu wejść legalnie na teren lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim, dostałem jak to zwykle bywa przydział człowieka który miał mnie pilnować. Sam stwierdził że również jest miłośnikiem kolei ale podejście "góry" jest bardzo złe, gdyż traktują nas jak "terrorystów", takie komunistyczne podejście. Na szczęście nie wszyscy mają takie zdanie.
A jak obecnie wygląda sytuacja z wejściem na lokomotywownię?
Liczba postów: 1 558
Liczba wątków: 65
Dołączył: 15.11.2014
Reputacja:
0
Panowie.
Potrzebuję kontakt do osoby która mogłaby załatwić grupie około 10 - 20osób wejście na Toruń Kluczyki w celach poznawczych :-) w okolicach końca czerwca.
Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)