Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Cytat:Ja tego nie powiedziałem że musi to być konkretnie Traxxe DE. Równie dobrze może to byś wahadłowiec NASY, byleby był stosunkowo tani w leasingu i odpowiednio przystosowany do warunków prowadzenia określonego ruchu.
Wahadłowiec musiałby odbyć testy na torze doświadczalnym, KW potrzebuje lokomotywy na teraz, więc nie proponuj kosmicznych rozwiązań. ;-)
Cytat:Widze że znalazłeś temat by sie pochwalić jaki to jesteś (nie)obeznany z techniką kolejową. Żadna początkująca firma nie będzie wykładać wielkich pieniędzy na niepewne inwestycje
No już dobrze Panie wszechwiedzący, widzę że Twój podpis jest w pełni prawdziwy. Żadna początkująca firma nie powinna zaczynać w taki sposób, jak KW to w UM tego nie wiedzą?
Liczba postów: 1 050
Liczba wątków: 70
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
0
Virakocha napisał(a):Poza tym te wagony być może są przeznaczone do obsługi połączeń parowozowych jakie będzie prawdopodobnie prowadzić KW wespół z PKP Cargo. Ja jakoś sobie tego nie wyobrażam aby atrakcją miał być by parowóz z 111a(lub czymś podobnym) w planie, owszem czasem się to zdarzało ale to były wyjątkowe sytuacje: http://wrp.gr5.pl/details.php?image_id= ... ode=search
No chyba że IC sprzedało bonanzy, piętrusy lub ryflaki...
Volenti non fit iniuria
Liczba postów: 1 050
Liczba wątków: 70
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
0
Cytat:Koleje Wielkopolskie ogłosiły przetarg na dostawę umundurowania swoich pracowników.
Przedmiotem zamówienia będzie dostarczenie 102 kompletów umundurowania służbowego z czego:
• 70 kompletów to mundur dla konduktora lub kierownika pociągu
• 12 kompletów to odzież dla kasjera
• 20 kompletów to umundurowanie dla maszynisty
http://www.koleje-wielkopolskie.com.pl/ ... ia/32.html
Volenti non fit iniuria
Cytat:Ja jakoś sobie tego nie wyobrażam aby atrakcją miał być by parowóz z 111a(lub czymś podobnym) w planie, owszem czasem się to zdarzało ale to były wyjątkowe sytuacje: http://wrp.gr5.pl/details...674&mode=search
Ja też sobie tego nie wyobrażam, tylko że PR nie sprzedało żadnych B11p :-) Prawdopodobny jest zatem scenariusz, iż kopciuchy pojadą ze 111A :-)
Cytat:Koleje Wielkopolskie ogłosiły przetarg na dostawę umundurowania swoich pracowników.
Przedmiotem zamówienia będzie dostarczenie 102 kompletów umundurowania służbowego z czego:
• 70 kompletów to mundur dla konduktora lub kierownika pociągu
• 12 kompletów to odzież dla kasjera
• 20 kompletów to umundurowanie dla maszynisty
Już sobie wyobrażam konduktorów z PR Poznań, którzy jednego dnia będą musieli szybciutko zmieniać mundury z PR na KW i odwrotnie. Szaleństwo :-P
[ Dodano: 2011-10-24, 23:25 ]
Prowadzenie pociągów Kolei Wielkopolskich...z przetargu
Cytat:3,6 miliona złotych przeznaczyły Koleje Wielkopolskie na prowadzenie swoich pociągów przez zewnętrzne drużyny trakcyjne przez pół roku. Właśnie został ogłoszony przetarg na dostawę tych usług.
Źródło: Rynek Kolejowy
No i co teraz powiecie piewcy sukcesu spółek samorządowych :? :-P
Liczba postów: 1 050
Liczba wątków: 70
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
0
Od 10:40 jest dobrze przygotowany materiał dotyczący nieudolnych KW:
[Video]http://www.youtube.com/watch?v=qf_ZYhXA8CI[/Video]
Volenti non fit iniuria
Liczba postów: 895
Liczba wątków: 6
Dołączył: 25.09.2011
Reputacja:
0
To jest tragedia i tyle. Z takim taborem to daleko KW nie zajadą. Obecnie rozkład jazdy na linii ,,14" z Ostrowa do Leszna też nie jest zadowalająca. Połączenia są okrojone, kończą się tylko w woj. Wielkopolskim, godziny kursowania nie są dopasowana a i skomunikowania są do d*py. Warto nadmienić, że nie ma już promocji ,,Połączenie w dobrej cenie" które obowiązywało na trasie Ostrów-Krotoszyn dzięki czemu cena biletu normalnego za ten 30km odcinek nie przekraczała 5 zł, a ulgowego 3 zł. Cena była atrakcyjna, niekiedy tańsza od MZK. Czas przejazdu krótszy o 20 minut od MZK. Obecnie promocji nie ma, ilość pasażerów drastycznie zmalała, więc szynobusy przeważnie świecą pustkami
KW to spółka z definicji prowadząca pociągi w obrębie tylko i wyłącznie województwa. Więc nie wiem w czym problem :-). Nie żebym bronił KW ale rozkład dopasowany jest pod realne możliwości taborowe KW, więc KKA z powodu awaryjnych szynobusów może się zdarzyć - wynajem składu SU42+2B11p kosztuje więcej niż wynajęcie H9-21 od KSK :-)
Oczywiście likwidacja PWDC była złym posunięciem, gdyż odciągnęła potencjalnych pasażerów ale z punktu widzenia przewoźnika była tylko racjonalizacją kosztów działalności (bardzo podobnie działał Czesław Warsewicz, likwidując promocje w PKP InterCity ;-) ). Radzę się przyzwyczaić, gdyż po podziale PR to właśnie KW przejmie cały ruch kolejowy w województwie :-P
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Virakocha napisał(a):Oczywiście likwidacja PWDC była złym posunięciem Nie było żadnej likwidacji. Oferta Połączenie w dobrej cenie to oferta Przewozów Regionalnych, więc w chwili przejścia obsługi połączeń w ręce KW promocja przestała obowiązywać. Nie wiem tylko, czemu nie powstała oferta bliźniacza pod szyldem KW - przecież głosów negatywnych na temat wyższych cen biletów było wiele, na pewno dotarły do mocodawców Kolei Wielkopolskich.
Bartek. Promocje kosztują przewoźnika i jego organizatora czyli UMWW. Im mniej promocji, w założeniu Jankowiaka i spółki, tym lepiej, gdyż mniejsza dopłata do pockm. :-)
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
No tak, logika mówi, że im mniej promocji, tym większe dochody, ale to brednie. KW jeździ mniej ludzi niż jeździło za czasów PR, bo wielu przestało się to opłacać - przesiedli się do autobusów. O ile różnica w cenie biletu jednorazowego nie jest kolosalna, to bilety miesięczne są wyraźnie droższe - kto w dzisiejszych czasach jest takim idealistą, że będzie przepłacał w imię rzekomego rozwoju spółki kolejowej? Nikt.
Widzisz, nawet betonowe KD z panią Ładniakową na czele doszły do wniosku, iż należy stworzyć promocje, bo odczuwano wyraźny spadek przychodów z powodu KKA w początkowym okresie jej rządów. Tyle, że od pana Włodzimierza nie oczekuj szybkich i trafnych decyzji :-)
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Virakocha napisał(a):nawet betonowe KD z panią Ładniakową Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, nie odbieram KD zbyt betonowo. Promocji w KD jest sporo - całkiem mi się to podoba, do tego dochodzi najważniejsze dla mnie - honorowanie REGIOkarnetu i REGIOkarty.
Liczba postów: 895
Liczba wątków: 6
Dołączył: 25.09.2011
Reputacja:
0
Virakocha, No niestety KW nie mają żadnych promocji, a nie wiem czy 2 zł od podróżnego mniej to taka wielka strata. Ceny są droższe, ale wcześniej w Ostrowie w pociągach do Leszna był komplet. Co prawda 50% jechała tylko do Krotoszyna, ale skład był pełny i taki też wjeżdżał w perony ostrowskiej stacji nieznacznie od godziny kursowania. A teraz an tej trasie kursuje garstka ludzi, która jedzie już np do samego Leszna, a pociągi KW są pełniejsze, tylko w godzinach porannych ew. popołudniowych
Cytat:Tak się składa że koleje wielkopolskie nie obsługują jeszcze odcinka Poznań Wolsztyn a tylko wynajmują szynobusy przewozom regionalnym.
Zgadza się ale KKA na sieci KW to codzienność, zwłaszcza na linii do Jarocina :-(. Poza tym to Wy odpowiadacie za stan techniczny pojazdów (w końcu wasz serwis jest aż w Krzyżu i to pod chmurką). Przetarg na obsługę waszych pojazdów wygrała Karpa, bo oferowała najniższa cenę. Pytanie czy za najniższą ceną stoi jakość.
Liczba postów: 926
Liczba wątków: 10
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
mikolaj405, pomyślałeś o tym dlaczego nikt tam nie jeździ!?!?
Pozatym mylisz się. Autobusy zastępcze w godiznach szczytu do Gostynia są obłożone w 80%.
...
|