Liczba postów: 324
Liczba wątków: 5
Dołączył: 11.05.2011
Reputacja:
0
mikolaj405, ależ dokładnie mówisz, dwa wagony/przetarg, tylko pytamy drogi Kolego za jakie pieniądze zrobicie NR tych wagonów?
Pozdrowionka z centralnej Polski
Liczba postów: 1 161
Liczba wątków: 74
Dołączył: 22.05.2011
Reputacja:
0
Panowie, spokojnie. Prawda jest taka, że kupili wagony, niby pod parowóz, ale z nimi to różnie bywa, w końcu wiekowe maszyny to są. Do czego w zastępstwie je doczepią? Nie mają przecież żadnych lokomotyw spalinowych. Pewnie myślą "Jakoś to będzie". Jakie to polskie... I pewnie ZKA na tych trasach znów stanie się normalnością, jak to zawsze w KW była. A mikołaju, powiem ci, że zachwalanie tak beznadziejnej spółki jest dosyć... hmm... niesmaczne. Nie czarujmy się, ale nawet KŚ lepiej się prezentują... :-O I, jeszcze jedna sprawa, co z tego, że mają 12 kibli jak i tak wagonów nie doczepią do tego, poza tym, kibleki potrzebują prąd, a większość tras mająca być obsługiwana przez KW nie jest zelektryfikowana. Więc z jednej strony mamy nadmiar EZT, a z drugiej zero rezerwy spalinowej (skutkiem czego ZKA) i wiecznie psujące się SZT.
Liczba postów: 11
Liczba wątków: 0
Dołączył: 02.11.2011
Reputacja:
0
A czy teraz jeździ ZKA na trasie Leszno - Zbąszynek jak parowóz zdefektuje? Odpowiedź brzmi nie. I to jest odpowiedź na obawy dotyczące ZKA gdy parowóz ma defekt.
Liczba postów: 324
Liczba wątków: 5
Dołączył: 11.05.2011
Reputacja:
0
kububu, a co jeździ gdy parowóz zdefektuje?
Pozdrowionka z centralnej Polski
Liczba postów: 11
Liczba wątków: 0
Dołączył: 02.11.2011
Reputacja:
0
PKP Cargo prowadzi ten skład i daję loka, czyli parowóz i jeżeli zdefektuję to wtedy dają SU45-246 ta ostatnio przynajmniej jeździła często.
SU45-246 :? A nie 245 :? 246 była do niedawna w Zamościu. Poza tym czy nie myśleliście o tych wagonach w kategoriach rezerwy taborowej :? Zamiast KKA puścić do Ostrowa wagonowy a zdjęty szynobus z Ostrowa na Jarocin :?
Klient dzisiaj moi drodzy to nie zło konieczne. Trzeba się bardziej o niego postarać :-)
Liczba postów: 895
Liczba wątków: 6
Dołączył: 25.09.2011
Reputacja:
0
Virakocha, No teraz to w Ostrowie nawet SA132 jest za duży. Godziny są do dupy, Połączenie w dobrej cenie zniknęło, a więc popyt na te pociągi zmalał
Liczba postów: 11
Liczba wątków: 0
Dołączył: 02.11.2011
Reputacja:
0
Na pewno SU45-246, a trakcji parowej do przyszłego tygodnie nie będzie prawdopodobnie.
Najgorszym faktem było zniknięcie pociągów bezpośrednich związanych z faktem, że KW działa tylko na linii do Leszna. Pytanie tylko czy nie lepiej było te pociągi zostawić i dogadać się z PR aby na odcinku Leszno-Głogów jeździła obsługa PR Wrocław i sprzedawała bilet na pociąg Regio ( przejście z KW) z ujednoliconą w miarę taryfą. Błędem była likwidacja PWDC, ale czy tak ono wpłynęło na odejście ludzi od pociągów. Stawiał bym bardziej na permanentną KKA :-(
Mogłem się pomylić panie Lubuszanin. Wiem że uważa mnie pan za kompletnego idiotę. Nie zmienia to jednak faktu, że może mnie pan poprawić bez ubliżania komukolwiek.
Mogę się mylić ale bodaj 132 jest wolny- kursuje na Stęszewach
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 0
Dołączył: 01.11.2011
Reputacja:
0
Ale na Stęszew KW nie jeździ, tylko PRy.
Tyle, że to wasz wóz i jest w waszej gestii. Możecie go zdjąć tak samo jak zdjęliście szynobus z Leszno-Głogów i jeździła SP42+B11p