Pytanie co z SA108, które regularnie zaliczają wpadki. Nie było dnia, żeby nie padło gdzieś to padło. Jak wy serwisujecie te SA, że co chwilę są zepsute. :-( Poza tym jako pracownik KW powinieneś zmienić podejście do klienta, bo daleko nie zajedziecie. Żeby zachęcić klienta trzeba zaoferować dobrą i tanią usługę a nie ustawiczne KKS :-|
Liczba postów: 895
Liczba wątków: 6
Dołączył: 25.09.2011
Reputacja:
0
mikolaj405, Ja będąc w wakacje w Lesznie widziałem nawet SA108 do Jarocina, ale frekwencja może z 10 osób
Liczba postów: 926
Liczba wątków: 10
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Który dojechał do Gostynia...
...
Liczba postów: 324
Liczba wątków: 5
Dołączył: 11.05.2011
Reputacja:
0
Jak w temacie:
http://www.intercity.pl/?page=Wyniki_po ... mn_id=2288
http://www.intercity.pl/?page=Wyniki_po ... mn_id=2287
Rozwinąć proszę te linki - dla zainteresowanych.
I co ? Tańsza spółka?
Skąd pieniądze na zakup?
Pozdrowionka z centralnej Polski
Liczba postów: 324
Liczba wątków: 5
Dołączył: 11.05.2011
Reputacja:
0
mikolaj405, ja nie piszę tu o wypożyczaniu taboru tylko o tym, że KW "KUPIŁO" wagony. Spółkę marszałka stac na to?
Pozdrowionka z centralnej Polski
Primo- spokojnie kolego. Secundo- racja. Pytanie tylko skąd weźmiecie lokomotywy spalinowe oraz elektryczne do obsługi tych połączeń. Podobno wchodzicie na Gniezno a tu ani widu ani słychu o jakichś lekkich spalinowozach czy elektrowozach- jakie wypożycza np KŚ :-)
Liczba postów: 324
Liczba wątków: 5
Dołączył: 11.05.2011
Reputacja:
0
Virakocha, wypożyczą od KŚ :-)
Pozdrowionka z centralnej Polski
No bez przesady :-)) Poza tym jeśli kupujesz wagony, powinieneś mieć je czym ciągnąć, tak mówi logika - nie wiem czy PESy poza 106 (niech mnie tu pan Lubuszanin uświadomi) są zdolne ciągnąć wagony doczepne. A KW jak na razie poza awaryjnymi SZT i 2 szt EN57 w barwach UMWW nie dysponują żadnymi lokomotywami ze sprzęgiem ogrzewczym (a kupiły wagony od PICu), czy to spalinowymi czy to elektrycznymi. Poza tym Cargo nie ma za bardzo czego wypożyczyć - SU45-245 praktycznie wyjeździła już kilometry.
@mikołaj405
Wiem, że przejmujecie Wolsztyn i Leszno ale mieliście przejąć też jedną linię zelektryfikowaną. Którą :? Jak ma się sprawa zatrudnienia pracowników liniowych :?
Czy macie już swoje warsztaty :? Kible SPOT- zapomnij. Były modernizowane z programu SPOT z częściowym dofinansowaniem samorządu (właściciel) lecz dla spółki Przewozy Regionalne. Widziałeś w KD choć jednego kibla z tego programu. Albo w gestii KŚ ED72A :? Nie one jeżdżą w PR :-P
Ja wiem, że nie należą. Wagony są pod parowóz mówisz. A gdzie jest w takim razie ogrzewanie parowe w wagonach, bo ile mnie pamięć nie myli w 111A jest nagrzewnica elektryczna. Ogrzewanie parowe występowało w B11p i Bhp. Mówiłem o lokomotywach spalinowych w kontekście "za parowozów", gdyż te często defektują i za nie jeździła SU45-245 tylko, że limit kilometrów ma wyjeżdżony. Poza tym w/w/ wagony mogą i powinny stanowić rezerwę taborową, pod warunkiem, iż posiadacie spalinowozy ze sprzęgiem ogrzewczym.
Na całe szczęście nie korzystam z waszych usług, tylko PR Poznań albo IC Poznań. Gorzej, że wasze padaki trwale zniechęcają do podróży.
Liczba postów: 324
Liczba wątków: 5
Dołączył: 11.05.2011
Reputacja:
0
Powiem tyle:wagony które kupiły KW nadają się tylko do rewizji, nie chce tu przytaczać dat, ale chyba już ok.10 miesięcy temu skończyły im się świadectwa dopuszczenia do ruchu ;-D
Pozdrowionka z centralnej Polski
Liczba postów: 895
Liczba wątków: 6
Dołączył: 25.09.2011
Reputacja:
0
Damian Łódź, To ja nie wiem czemu ma to służyć. Kupować wagony za takie koszty, dodatkowo zrobić przeglądy (bo raczej napraw żadnych nie będzie, a przydałyby się) Pytanie czym te wagony będą ciągnąć i czy naprawdę taka ilość w Wielkopolsce jest potrzebna
Liczba postów: 324
Liczba wątków: 5
Dołączył: 11.05.2011
Reputacja:
0
Ostrowianin, żeby było ciekawiej, spójrzmy na cenę, którą zapłaciły KW. Naprawy muszą być, bo te wagony nie mają rewizji, a czym będą ciągać te wagony? Może zrobią przetarg na obsługę trakcyjną?
Pozdrowionka z centralnej Polski
Liczba postów: 895
Liczba wątków: 6
Dołączył: 25.09.2011
Reputacja:
0
Damian Łódź, Mam nadzieję, że tych wagonów nie będzie ciągnęła lokomotywa ET22. Może będą leasingować składu, ale nie wiem poco im prawie 200 wagonów. Mogli kupić mniej i prócz rewizji zrobić jeszcze naprawy i nadać malowanie nowe tym wagonom
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 0
Dołączył: 01.11.2011
Reputacja:
0
Ludzie czy wy nie czytacie przetargów KW kupiły 4 wagony a nie 200,dwa wagony z jednego przetargu i 2 z drugiego przetargu najpierw coś dokładnie przeczytajcie a potem się wypowiadajcie.