Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Cytat:21 kwietnia 2011 roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisała umowę z firmą ERMAT Beata Mstowska na działania informacyjne i promujące w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, Etap II – odcinek Wrocław – granica woj. dolnośląskiego”, na kwotę 90 078,14 PLN netto, 110 796,11 PLN brutto.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na kompleksowym przeprowadzeniu działań informacyjnych i promujących. Owe działania tj. artykuły w prasie, współpraca z mediami, konferencje prasowe, seminaria, materiały na stronie internetowej, telewizyjne i radiowe spoty informacyjne powinny być skierowane do ogółu społeczeństwa, partnerów społecznych i gospodarczych, mediów regionalnych i ogólnopolskich, a także administracji rządowej, samorządowej oraz organizacji pozarządowych.
Działania informacyjne i promujące mają na celu:
zapewnienie kompleksowej, rzetelnej i stałej informacji o projekcie, roli Unii Europejskiej w jego finansowaniu, a co za tym idzie rozwoju infrastruktury kolejowej w Polsce;
budowanie świadomości społecznej dotyczącej istnienia Funduszu Spójności (Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko), jego dostępności, roli oraz korzyści, jakie oferuje;
utrwalenie przekonania, że wykorzystane środki Funduszu Spójności (Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko) przyczyniają się do rozwoju infrastruktury kolejowej, a tym samym rozwoju gospodarczego kraju i Unii Europejskiej,
budowanie pozytywnego wizerunku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. jako firmy efektywnie wykorzystującej wsparcie finansowe UE;
informowanie o korzyściach dla społeczeństwa wynikających z realizacji projektu;
informowanie o planowanej organizacji robót, prowadzeniu ruchu pociągów podczas robót, o utrudnieniach dla pasażerów, wynikających z prowadzonych robót budowlanych (w przypadku robót budowlanych).
Źródło: PKP PLK
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
PKP PLK podpisało umowę na rewitalizację odcinka Rawicz - Czempiń. Zlecenie ma zostać zakończone już 30 listopada.
http://www.rynek-kolejowy.pl/24223/Bedz ... nr_271.htm
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Wielki dzień dla mojej linii 271 - umowa na modernizację odcinka Wrocław - granica woj. dolnośląskiego (czyli jakieś 5 km przed Rawiczem) podpisana:
http://www.rynek-kolejowy.pl/24324/Lini ... mln_zl.htm
Urządzeniami SRK zajmie się Bombardier:
http://www.rynek-kolejowy.pl/24325/Bomb ... ii_E59.htm
Liczba postów: 190
Liczba wątków: 0
Dołączył: 22.02.2011
Reputacja:
0
Pierwsza informacja, że to DOLKOM mnie załamała, takie fuszerki jakie zrobili na mojej linii 274 to nigdzie nie widziałem. Natomiast inf nr.2 jest BARDZO dobra. Bombardier w tej materii jest najlepszy
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Trochę obawiam się roboty DOLKOMu, ale jakby nie patrzył idą lepsze czasy do D29-271. Jest umowa na rewitalizację Rawicz-Czempiń, modernizacja Poznań-Czempiń no i na koniec modernizacja Rawicz - Wrocław.
Liczba postów: 190
Liczba wątków: 0
Dołączył: 22.02.2011
Reputacja:
0
To ja podam przykład robót DOLKOMU na 274. Przed remontem prędkość z Janowic do Marciszowa wynosiła 30km/h, po remoncie 20km/h Więc DOLKOM potrafi 8-) Choć z 2 strony to fakt, coraz lepiej się dzieje na tej trasie!
Liczba postów: 1 066
Liczba wątków: 3
Dołączył: 26.03.2011
Reputacja:
0
Cytat:wynosiła 30km/h, po remoncie 20km/h
Ale w ile czasu po remoncie spadła do 20 km/h?
Pozdrawiam ;-)
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
rolmops napisał(a):Natomiast inf nr.2 jest BARDZO dobra. Bombardier w tej materii jest najlepszy Widać, żeś nigdy napędu nie otwierał
EOT
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Ciekawe kiedy zrobią odcinek Poznań Główny-Czempiń. Do Dębca jedziemy obecnie 30 km/h, do Lubonia 60 km/h a dalej 80 km/h ze zwolnieniami do 40 km/h w stacjach
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Odcinek Poznań-Czempiń został przeniesiony z listy rezerwowej na listę podstawową, więc jego modernizacja jest pewna. Rewitalizację - a nie modernizację - przejdzie za to odcinek Czempiń - Rawicz. Nie wiem, czy dojdzie do przebudowy stacji Leszno, wydaje mi się, że raczej poprawią tylko niektóre rozjazdy i wymienią próchno.
Wow! To się nie dzieje:
http://www.rynek-kolejowy.pl/24379/Rewi ... Rawicz.htm
Tym razem odcinek Rawicz - Korzeńsko, czyli praktycznie do granicy województwa wielkopolskiego i dolnośląskiego - dalej za linię weźmie się DOLKOM.
Liczba postów: 1 161
Liczba wątków: 74
Dołączył: 22.05.2011
Reputacja:
0
mikrobart, rewitalizacja, to znaczy co? Co będą robić z odcinkiem Rawicz - Czempiń?
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Prace utrzymaniowe - chcą utrzymać dawną szlakową - bodaj 120 km/h. Wymienią pewnie zużyte podkłady, naprawią osunięcia się toru (odcinek Bojanowo-Rawicz - tam jest z tym tragicznie).
Liczba postów: 110
Liczba wątków: 0
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Maciej napisał(a):rewitalizacja, to znaczy co? Przywrócenie pierwotnych parametrów linii.
Liczba postów: 190
Liczba wątków: 0
Dołączył: 22.02.2011
Reputacja:
0
dobrze trafiłem?
„Rewitalizacja linii kolejowej nr 271 Wrocław - Poznań na terenie Zakładu Linii Kolejowych we Wrocławiu”
W ramach zadania należy zaprojektować i wykonać roboty budowlane rewitalizacji nawierzchni torowej na linii kolejowej nr 271 Wrocław - Poznań szlak Korzeńsko – Rawicz tor nr 1 i 2 w km 59,950 – 61,300 :
- wymiana nawierzchni w torze nr 1 na dł. 1,350 kmt ;
- wymiana nawierzchni w torze nr 2 na dł. 1,350 kmt;
- demontaż i montaż płyt CBP przejazdu kolejowego kat. C w km 60,211
wraz z robotami towarzyszącymi, obejmującymi:
→ roboty z branży srk i energetycznej
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 0
Dołączył: 15.07.2010
Reputacja:
0
Całę 1400m niezły przetarg
Ciekawe co z brakującymi 250m metrami od 59.700 do 59.950? Do 2014 to tam bedzie 30km/h
Cytat:Mieszkam w Obornikach Śląskich i na ten remont jak słyszę od mechaników znajomych że zbierają się bardzo mozolnie.. ale myślę że w końcu coś się ruszy i zobaczę u siebie jak EP09 wpada 140 km/h w stację xd
Bo mechanicy to maja pojecie co i jak Na pierwszy ogien ida Pegow-Oborniki tor 1, Oborniki-Skokowa tor 2 i Korzensko-Zmigrod tor 1 wszystko jednoczesnie prawdopodobnie od poczatku lipca.
140 km/h to zobaczysz ale tylko od strony Wrocławia bo z drugiej strony będzie 120km/h ze względu na ostre łuki.
|