Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modernizacja linii 271 (E59) Wrocław Główny - Poznań Główny
A czytajcie dalej:
Cytat:Zdaniem PKP Przewozy Regionalne, modernizacja jest niezbędna.

Cytat:Przygotowania do tej inwestycji idą pełną parą - mówi Maciej Dutkiewicz z Centrum Realizacji Inwestycji PLK.

Przewozy Regionalne to PKP, ale PLK to już nie. o.O

Ale dalej czytam, że rozpoczęcie robót planowane jest na grudzień. Ciekawe, jak oni chcą to zacząć jak zima przyjdzie. I tak z września 2012 zrobi się wrzesień 2013.
Odpowiedz

Dzisiaj otwarto tor nr 2 Żmigród - Korzeńsko. Obowiązuje tam 100 km/h, ze względu na niestabilność podłoża, 4x zwolnienie do 20 km/h, dyktowane na rozkaz "O".
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

To jest nowo oddany tor?
Odpowiedz

Tak, niesprawne są jeszcze niektóre urządzenia, stąd zwolnienia.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

Ale jedynki jeszcze nie zamknęli? To jest szansa na redukcję niektórych opóźnień chociaż...
Odpowiedz

Jeszcze nie, ale zapewne stanie się to na dniach. Harmonogram zakładał zamknięcie jedynki zaraz po otwarciu dwójki.

Nie wiem, do kiedy będzie tam podawany rozkaz "O", nie wiem, czy dzisiaj go podawano, czy jedzie się już setką na całym odcinku.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

Moja relacja z prac na torze nr 2 szalu Osola - Skokowa:

Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

Cytat:PKP Polskie Linie Kolejowe rozstrzygnęły przetarg dotyczący przebudowy układów torowych wraz z pełną infrastrukturą towarzyszącą na linii kolejowej E59 odcinek Czempiń – Poznań w ramach projektu POIiŚ 7.1-5.1 „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap III, odcinek Czempiń – Poznań”. Komisja przetargowa za najkorzystniejszą ofertę uznała ofertę złożoną przez konsorcjum firm, na czele którego stoi Torpol.

Za Rynkiem Kolejowym

Zaczynamy modernizację od dwóch końców linii.

Od strony Wrocławia modernizacja idzie bardzo dobrze - zaczęły się prace przy peronie 2 stacji Wrocław Mikołajów, grzebią na Popowicach, na szlaku Osola-Skokowa, w Pęgowie, stacja Żmigród przechodzi wielką metamorfozę, zamknięto też tor nr 1 Żmigród - Korzeńsko po wcześniejszym otwarciu zmodernizowanego toru nr 2.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

Wiadomo, że będzie następująco:
1. Poznań Główny - Poznań Dębiec: 100 km/h
2. Poznań Dębiec - Luboń - Czempiń: 160 km/h

Nie ma żadnych przeszkód dla takich prędkości. Cieszę się, że w końcu modernizują ten odcinek. Dotychczas tory były w stanie agonalnym. 60 km/h na magistrali...
Odpowiedz

To wiadome - modernizacja zakłada 160 km/h na całej trasie (nie wiem, jak na Skokowa-Żmigród, tam jest bodajże 140 km/h).

Najważniejsze, że na Leszno-Rawicz i Rawicz-Korzeństko weszła rewitalka i nie wleczemy się tam "godzinami".
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

Ale po modernizacji całego fragmentu Wrocław - Rawicz od Skokowy do Żmigrodu powinno być 160.
Odpowiedz

A tam znowu będą coś grzebać? Odcinek Skokowa - Żmigród (nie od stacji Skokowa, tylko zaraz za łukiem) ma być taki, jaki jest.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz



Tym razem można zapoznać się z postępem prac na stacji Żmigród. Robi wrażenie.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

Fotorelacja:
Korzeńsko podg - Żmigród
Żmigród - Skokowa
Skokowa- Oborniki Śląskie
Pęgów podg - Wrocław Osobowice
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

Niespodzianka na E59:

W piątek wojewoda wielkopolski wydał decyzję lokalizacyjną dla 20-kilometrowego odcinka linii kolejowej Poznań-Wrocław. Chodzi o fragment linii pomiędzy Kościanem i Czempiniem. PKP chce dostosować trasę do tego, by pociągi mogły po niej kursować z prędkością 160 km/h.
[...]
Decyzji wojewody nadano rygor natychmiastowej wykonalności. Nie wiadomo jeszcze kiedy miałyby się rozpocząć prace, które będą powodować utrudnienia w ruchu pociągów.

http://epoznan.pl/news-news-34830-Regio ... em_160_kmh

Tak szybko się wzięli za decyzje? :-O Myślałem, że zaczną coś ruszać dopiero za parę lat, gdy modernizacja Poznań - Czempiń będzie się miała ku końcowi, a tu proszę.

Artykuł trochę nieścisły, ponieważ odcinek Kościan - Czempiń ma 10 km (chyba, że policzono każdy tor osobno), a gmina Śmigiel jest dopiero za Kościanem, w kierunku Leszna, więc niemożliwe, by modernizacja Czempiń - Kościan mogła objąć gm. Śmigiel.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Modernizacja linii Warszawa - Lublin wołodyjowskiIC 4 5 554 23.10.2018, 14:34
Ostatni post: vulcan
  Modernizacja linii E30 Katowice - Kraków - Rzeszów Adams 140 68 495 26.03.2018, 13:13
Ostatni post: Adams
  Modernizacja linii kolejowej nr 18 na odcinku Kutno-Toruń krankeze 1 3 193 13.06.2017, 03:02
Ostatni post: vulcan
  Modernizacja linii 1 i 139 na obszarze GOP rustsaltz 0 3 584 29.01.2016, 13:51
Ostatni post: rustsaltz
  Modernizacja linii 190 Adams 40 17 068 28.07.2015, 11:41
Ostatni post: hutterdm

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.