Liczba postów: 913
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.04.2017
Reputacja:
15
Jak widać ciekawe rzeczy tam piszą.
Liczba postów: 65
Liczba wątków: 1
Dołączył: 24.10.2017
Reputacja:
0
Też z chęcią się dowiem co jest zawarte w tej ścieżce kariery maszynisty bo faktycznie coś takiego powstało w IC.
Liczba postów: 591
Liczba wątków: 24
Dołączył: 01.11.2014
Reputacja:
8
Jeśli to prawda to raczej nie zachęci kolejnych osób do wyboru akurat tego przewoźnika jako pracodawcy..
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Liczba postów: 913
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.04.2017
Reputacja:
15
Pół roku na szopie to podstawowe wymaganie iść na kurs rewidneta taboru. Czyżby o to chodziło IC?
Liczba postów: 45
Liczba wątków: 1
Dołączył: 07.09.2017
Reputacja:
0
To sie okaże jak będę robić badania na świadectwo, czy będę tez na rewidentów czy nie. Natomiast może idą w ślady Cargo...albo dogadali się żeby sobie ludzi nie podbierać, bo ilu to zaczyna w cargo a kończy gdzies indziej.
Jednak wydaje mi się ze IC doszło do wniosku ze lepiej tych młodych ludzi nauczuć czegoś wiecej. Nie ma co ukrywać ze po 3msc pracy na warsztacie nie poznasz wszystkich mankamentów na maszynie, w razie defektu nie wiem czy sobie poradzimy...
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 0
Dołączył: 19.12.2017
Reputacja:
0
Z tego co słyszałem chodzi raczej o pół roku pracy na manewrach a nie warsztatu, kolejne 6 miesięcy TLK i IC a po min 2 latach EIP.
Liczba postów: 591
Liczba wątków: 24
Dołączył: 01.11.2014
Reputacja:
8
Jeśli tak to 6 miesięcy manewrowania to ogromna przesada, tym bardziej że ludzi wcią mało...poza tym kilka służb na manewrach to i stare wygi powinny mieć co jakiś czas,żeby nie pozapominali tamtejszych przepisów i jazd oraz żeby w główce się nie poprzewracało od jeżdżenia tylko 160km/h ... młodzi zrobili uprawnienia tak samo jak i tamci i każdy powinien być od wszystkiego, oczywiście nie jestem za tym, by łebkowi z 1 miesiącem stażu dać nastawnik żeby mknął na stolice lub pendolino..wszystko z głową..
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Liczba postów: 913
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.04.2017
Reputacja:
15
Bez jaj. Służby manewrowe w IC są tylko na dużych stacjach i wystarcza tam jedna lokomtywa. Nie wiem gdzie mieli by robić w takim razie te manewry
Liczba postów: 591
Liczba wątków: 24
Dołączył: 01.11.2014
Reputacja:
8
Choćby loki podstawiać pod skład , zapinać i robić próby a potem zmieniać by ich miała drużyna przewidziana na szlak...to takie gdybanie ale oby tak nie było bo to bez sensu..
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Liczba postów: 913
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.04.2017
Reputacja:
15
Nie ważne czy warsztat czy manewry. Jedno jest pewne, prywatni oraz samorządowki zacierają ręce gdyż będą mieli sporo chętnych do szkolenia. Nic tylko pogratulować.
Liczba postów: 591
Liczba wątków: 24
Dołączył: 01.11.2014
Reputacja:
8
A w mediach nic tylko dudnią na lewo i prawo jakie to nowe połączenia maja być i jakiez to docelowo będą zwiększane częstotliwości jazd pociągów..ciekawe kim to obskoczą...
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Liczba postów: 248
Liczba wątków: 1
Dołączył: 30.01.2018
Reputacja:
5
A ja mam info od wykładowcy z IC że spółka będzie odchodzić od systemu typu castingi na licencje z gwarancja zatrudnienia, będą brać tylko już z gotowymi licencjami, ale od kiedy nie wiadomo
Liczba postów: 913
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.04.2017
Reputacja:
15
W Cargo też tak gadali a teraz planują kursy na licencje. Pozyjemy zobaczymy