25.01.2018, 14:30
Od września ur w Wielkopolsce, natomiast później w innych rejonach kraju pojawiły się zmodernizowane jednostki EN57 o oznaczeniach ALc oraz ALd dla Przewozów Regionalnych.
Obie serie się głównie silnikiem oraz hamulcem.
Wersja ALc jest z hamulcem IPSZ i silnikami SKODY , zaś wersja ALd jest z hamulcem Knora i silnikami TSA.
Po modernizacji EN57 mają 165 miejsc siedzących w układzie klasycznym i 10 uchylnych, ustawionych bokiem do kierunku jazdy.
Silniki trakcyjne są nowe, asynchroniczne o mocy min. 250 kVA. Przejścia międzyczłonowe są wyposażone w przeszklone i elektrycznie otwierane drzwi z fotokomórką.
W zmodernizowanych pociągach układ wnętrza jest jednoprzestrzenny na całej długości drugiej klasy, dodatkowo wyposażony w klimatyzację. Siedzenia zapewniają personifikację miejsca i są bardzo wygodne.
Dodatkowo w jednostkach jest Wi-Fi.
Nad fotelami pozostały półki na bagaż. W pociągu są 4 miejsca na rowery i dwa dla wózków inwalidzkich.
Pod fotelami są umieszczone gniazdka dla pasażera.
Dodatkowo w przedziale wielofunkcyjnym pojawiły się cztery ładowarki USB.
W każdym składzie są dwie toalety, w tym jedna dla osób niepełnosprawnych i przystosowana do przewijania niemowląt. Są tam próżniowe toalety, które wyposażone są w suszarki elektryczne do rąk.
Zmodernizowane jednostki są malowane w nowy schemat marki POLREGIO, czerwowno-szaro-pomarańczowy.
Opis jednostki opracowano na podstawie
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/...83587.html
Fot POLREGIO
Co sądzicie o tej wersji modernizacji ? Odpowiada wam standard tych jednostek, jak oceniacie aranżację wnętrza, itp.
Czy to dobry pomysł by modernizować klasyczne EN57 w tym stylu ( Czy modernizacja ma sens) ?
Zapraszam do dyskusji
Obie serie się głównie silnikiem oraz hamulcem.
Wersja ALc jest z hamulcem IPSZ i silnikami SKODY , zaś wersja ALd jest z hamulcem Knora i silnikami TSA.
Po modernizacji EN57 mają 165 miejsc siedzących w układzie klasycznym i 10 uchylnych, ustawionych bokiem do kierunku jazdy.
Silniki trakcyjne są nowe, asynchroniczne o mocy min. 250 kVA. Przejścia międzyczłonowe są wyposażone w przeszklone i elektrycznie otwierane drzwi z fotokomórką.
W zmodernizowanych pociągach układ wnętrza jest jednoprzestrzenny na całej długości drugiej klasy, dodatkowo wyposażony w klimatyzację. Siedzenia zapewniają personifikację miejsca i są bardzo wygodne.
Dodatkowo w jednostkach jest Wi-Fi.
Nad fotelami pozostały półki na bagaż. W pociągu są 4 miejsca na rowery i dwa dla wózków inwalidzkich.
Pod fotelami są umieszczone gniazdka dla pasażera.
Dodatkowo w przedziale wielofunkcyjnym pojawiły się cztery ładowarki USB.
W każdym składzie są dwie toalety, w tym jedna dla osób niepełnosprawnych i przystosowana do przewijania niemowląt. Są tam próżniowe toalety, które wyposażone są w suszarki elektryczne do rąk.
Zmodernizowane jednostki są malowane w nowy schemat marki POLREGIO, czerwowno-szaro-pomarańczowy.
Opis jednostki opracowano na podstawie
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/...83587.html
Fot POLREGIO
Co sądzicie o tej wersji modernizacji ? Odpowiada wam standard tych jednostek, jak oceniacie aranżację wnętrza, itp.
Czy to dobry pomysł by modernizować klasyczne EN57 w tym stylu ( Czy modernizacja ma sens) ?
Zapraszam do dyskusji
2️⃣6️⃣.0️⃣5️⃣.1️⃣3️⃣ ➡️ 2️⃣6️⃣.0️⃣5️⃣.2️⃣3️⃣
10 lat na ForumKolejowe.pl
YouTube
https://youtube.com/@norbis97?si=FFY-AGST2qPE-uME
Facebook https://pl-pl.facebook.com/PomorskaKolejwObiektywie/
Fotoblog https://norbis97.flog.pl/
10 lat na ForumKolejowe.pl
YouTube
https://youtube.com/@norbis97?si=FFY-AGST2qPE-uME
Facebook https://pl-pl.facebook.com/PomorskaKolejwObiektywie/
Fotoblog https://norbis97.flog.pl/