Liczba postów: 5 606
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
O ile dobrze pamiętam, to skomunikowanie "Karkonoszy" i "Rozewia" będzie w Jeleniej Górze. Bielska część "Rozewia" pojedzie przez Katowice, a połączenie Małopolski i Podkarpacia ze Świnoujściem zapewni "Przemyślanin", który będzie tam jeździł cały rok (do tej pory tylko w wakacje).
Liczba postów: 569
Liczba wątków: 45
Dołączył: 21.05.2016
Reputacja:
5
Adams - no to już naprawdę dziwny naokrężny twór, a myślałem, że po TLK Biebrzy z Krakowa do Gdyni przez W-wę, Białystok, Olsztyn do 3miasta czy TLK Halny do Zakopanego nie wymyślą niczego... A tu prosze...
Liczba postów: 5 606
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
Powód takiego przetrasowania "Ustronia" to prawdopodobnie nocne zamknięcie na remontowanym odcinku Radom - Warszawa, a z kolei Wiedenką jadą "Karpaty" i oba pociągi by się ze sobą dublowały. Jednak nie wiem czy zamiast takiej kosmicznej trasy nie lepiej byłoby puścić "Ustronie" przez CMK. Przynajmniej nie omijałby Warszawy, a czas przejazdu całej trasy by się skrócił.
Jeśli natomiast chodzi o TLK "Halny", to ten pociąg według mnie jest zupełnie OK. Jest to dogodne dzienne połączenie Kujaw, Wielkopolski, Dolnego Śląska i Opolszczyzny z Beskidem Śląskim, Żywieckim i Makowskim, oraz Podhalem. Pociąg ten na tyle się przyjął, że od nowego rozkładu jazdy będzie kursował do Zakopanego w każdy weekend, a w sezonach świątecznych, zimowym i letnim codziennie.
Liczba postów: 569
Liczba wątków: 45
Dołączył: 21.05.2016
Reputacja:
5
No OK z Halnym to trochę przesadziłem, bo jeśli IC go uruchamia na cały rok tzn. że musi mieć obłożenie;