Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Odprawiacz pociągów
#31
Ja akurat też uważam że wymagania co do wzroku na badaniach wstępnych są do luftu....idąc potem na okresowe możesz mieć 2 kategorie bez okularów i 3 z okularami....kto to wymyślił? Co to tablic ischikary mam już mieszane uczucia, maszynista powinien barwy na semaforze rozpoznać w ułamku sekundy a jak ktoś ma problem z tablicami to istnieje szansa że z semaforem też będzie problem, tym bardziej że wielu ludzi myli np S5 z S1
Odpowiedz

#32
Ja lekarzem nie jestem, ale są takie wymogi i trzeba się do nich dostosować. Ktoś mądrzejszy od nas to wymyślił. Moim zdaniem jeżeli chodzi o wzrok to powinny być wymogi bardzo wysokie. Przy 160km/h semafory bardzo szybko uciekają i nie ma czasu, aby się zastanawiać co jest wyświetlone. Czas reakcji musi być bardzo szybki.

Jeżeli chodzi o szkołe kolejowa, która ktoś tam z was robi. Nie musisz za wszelką cenę pracować w zawodzie. Ja szkole oraz studia robiłem w innym zawodzie, a pracuje na kolei...
Odpowiedz

#33
Panowie, jeżeli powiem wam, że kilkukrotnie jechałem w kabinie (wszelkie jazdy promocyjne itp.), i nigdy nie miałem problemu.

Wiecie kiedy można się pomylić? Wtedy, gdy utrzymanie na sieci PLK leży. Nie wiem Konrad, czy miałeś kiedykolwiek taką możliwość, ale spróbuj z kabiny Linka w Sulechowie dojrzeć co pokazuje semafor wyjazdowy w kierunku Zielonej Góry. Nie widać nic, zdarzało się, że maszyniści wysiadali z kabiny, wchodzili w tory te z boku i dopiero byli w stanie dojrzeć semafor z wysokości peronu. A i zdarzało się, że odjazd podany, mechanik rusza, kierownik nie widzi semafora i na czuja podjeżdżasz powoli. Inna sytuacja, tarcza ostrzegawcza stacji GW Zieleniec, w pewnym momencie była na tyle niesprawna, że nie posiadała żarówek, i tak przez pewien czas (dłuższy czas), i potem dziwić się, że mechanik nie widzi.

PS. Wymagania są za ostre, ale o tym przekonacie się dopiero, gdy nie będzie miał kto jeździć...

EDIT. No i dlaczego, skoro tablice Ishihary rozróżniam w okularach odpowiednich (koloryzowanych), to dlaczego w tych okularach nie mógłbym jeździć?
Odpowiedz

#34
Pershing, jeździłeś już do Winnego Grodu? Proszę wypowiedź się jak możesz o widoczności semaforów na stacji Sulechów. Chętnie sam się dowiem bo Sulechow to teren mojej przyszłej sekcji.
Odpowiedz

#35
Tylko inaczej widzisz to z perspektywy różnych składów, inaczej będzie w towarowym, inaczej w kilku wagonowym TLK, a inaczej w Linku który ma dwa człony i tyłem stoi się pod W4 w przeciwnym kierunku.
Odpowiedz

#36
Jeszcze nie miałem służby na zieloną górę.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Odprawiacz pociągów Threant 9 14 516 09.07.2018, 17:22
Ostatni post: nakama

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.