Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Maszyniści stażyści PKP Cargo
#46
Niech szkolą..patrząc jak starych maszynistów koszą na badaniach gdy robią badania na licencję po nowych przepisach to Cargo dalej jest w czarnej d...
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz

#47
To koszenie maszynistów to też jest nienormalne.. Jak można oczekiwać że człowiek załóżmy po 45 czy 50 roku życia będzie spełniał wymagania zdrowotne dla świeżaków?
Odpowiedz

#48
Ponoć te polskie normy zdrowotne dla maszynistów są najbardziej restrykcyjnymi w Europie, stworzone w latach 90tych i od tego czasu nie zmieniane..rozumiem zasadę że bezpieczeństwa nigdy za wiele ale do jasnej cholery nie w przypadku kiedy to jest nieadekwatne do realiów , skoro na Zachodzie nie ma problemu zmniejszyć te limity to o co chodzi.. na dodatek dziura pokoleniowa nas zastała a kulminacja przed nami...
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz

#49
Nie żebym cokolwiek mówił, ale patrzę na swoje podwórko i się dziwię. Mówicie, że w PKP Cargo jest kiepsko, a u nas z PRów uciekają do Cargo. Aktualnie 3 poszło, 4 jest na wypowiedzeniu, 3 jest bliskie rzucenia wypowiedzenia. I wszyscy po kolei do Cargo. A PRy mają gdzieś i już niedługo autobus będzie kursował z powodu braku maszynistów do obsługi.
Odpowiedz

#50
Wiesz, wszystko zależy od regionu i sytuacji i charakteru, jeden jest cięty na kasę  , inny woli spokój, inny blisko rodziny i codziennie w domu..wiadomo jak jest w Cargo, państwówka, nie płacą za km więc każdy ma to w d...czy jedzie czy stoi nie zależy mu,oczywiście jest to chore ale co zrobisz...no i zawsze w tym domu jestes a nie szlajasz sie po motelach...ale niestety kasa marna ,więc każdego wybór..
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz

#51
PR to chyba najgorsza spółka pod względem poziomu płac ze wszystkich istniejących, wiec nie dziwne ze uciekają do Cargo.
Odpowiedz

#52
Zależy kto co woli, jeden woli większe pieniądze, drugi woli wiedzieć o której zaczyna i kończy pracę
Odpowiedz

#53
Akurat w Cargo masz grafik podobnie jak w ruchu pasażerskim. Kasa podobna jak w PR a robota spokojniejsza.
Odpowiedz

#54
Witam
właśnie dostałem skierowanie na badania w PKP cargo PN. Po przejściu badań zostanę przyjęty na szkolenie na maszyniste. Mam takie pytanie bo szkolenie trwa 2,5 roku najpierw jako manewrowy a potem na licencje jakie są zarobki w ciągu tych szkoleń.
Odpowiedz

#55
Na więcej niż 2000 nie licz, poza tym wcale się nie zdziw jak "szkolenie na maszyniste" zakończy się na manewrowym.
Odpowiedz

#56
Dokładnie, 2 tysie to max, i licz że to nawet będzie 3 lata..
Odpowiedz

#57
u nas przy jezdzie pod nadzorem sporo chlopakow mialo 2300-2500 a to bylo jeszcze przed podwyzkami z tamtego roku
Odpowiedz

#58
Ale to na rękę czy brutto i to w PKP należące pod gdynie jak narazie wydaje mi się że to gra nie warta świeczki.
Odpowiedz

#59
Zrobią Ci manewrowego po roku ewentualnie ustawiacza a na koniec stwierdzą że jednak bardziej od maszynistow potrzebują ludzi na manewry, zrób licencje prywatnie i samemu poszukaj kogoś kto Cię wyszkoli , ewentualnie poczekaj na nabór w IC dla ludzi bez licencji. Tam w 1.5 roku zostaniesz maszynistą
Odpowiedz

#60
Na reke ale inny zaklad, ale to nie powinno miec wplywu
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Question Maszyniści przewoźników towarowych. Pyth00n 0 589 23.05.2024, 14:22
Ostatni post: Pyth00n
  Maszyniści prośba o pomoc tawot 0 1 097 13.11.2022, 16:13
Ostatni post: tawot
  Maszyniści łamią przepisy rustsaltz 8 5 426 27.02.2015, 19:37
Ostatni post: rustsaltz
  Poszukiwani maszyniści OTTO Polska 0 3 945 13.08.2013, 12:28
Ostatni post: OTTO Polska

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
12 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.