Liczba postów: 591
Liczba wątków: 24
Dołączył: 01.11.2014
Reputacja:
8
Niech szkolą..patrząc jak starych maszynistów koszą na badaniach gdy robią badania na licencję po nowych przepisach to Cargo dalej jest w czarnej d...
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Liczba postów: 141
Liczba wątków: 2
Dołączył: 19.08.2017
Reputacja:
0
To koszenie maszynistów to też jest nienormalne.. Jak można oczekiwać że człowiek załóżmy po 45 czy 50 roku życia będzie spełniał wymagania zdrowotne dla świeżaków?
Liczba postów: 591
Liczba wątków: 24
Dołączył: 01.11.2014
Reputacja:
8
Ponoć te polskie normy zdrowotne dla maszynistów są najbardziej restrykcyjnymi w Europie, stworzone w latach 90tych i od tego czasu nie zmieniane..rozumiem zasadę że bezpieczeństwa nigdy za wiele ale do jasnej cholery nie w przypadku kiedy to jest nieadekwatne do realiów , skoro na Zachodzie nie ma problemu zmniejszyć te limity to o co chodzi.. na dodatek dziura pokoleniowa nas zastała a kulminacja przed nami...
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Liczba postów: 469
Liczba wątków: 11
Dołączył: 17.09.2014
Reputacja:
7
Nie żebym cokolwiek mówił, ale patrzę na swoje podwórko i się dziwię. Mówicie, że w PKP Cargo jest kiepsko, a u nas z PRów uciekają do Cargo. Aktualnie 3 poszło, 4 jest na wypowiedzeniu, 3 jest bliskie rzucenia wypowiedzenia. I wszyscy po kolei do Cargo. A PRy mają gdzieś i już niedługo autobus będzie kursował z powodu braku maszynistów do obsługi.
Liczba postów: 591
Liczba wątków: 24
Dołączył: 01.11.2014
Reputacja:
8
Wiesz, wszystko zależy od regionu i sytuacji i charakteru, jeden jest cięty na kasę , inny woli spokój, inny blisko rodziny i codziennie w domu..wiadomo jak jest w Cargo, państwówka, nie płacą za km więc każdy ma to w d...czy jedzie czy stoi nie zależy mu,oczywiście jest to chore ale co zrobisz...no i zawsze w tym domu jestes a nie szlajasz sie po motelach...ale niestety kasa marna ,więc każdego wybór..
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Liczba postów: 243
Liczba wątków: 2
Dołączył: 19.10.2017
Reputacja:
2
PR to chyba najgorsza spółka pod względem poziomu płac ze wszystkich istniejących, wiec nie dziwne ze uciekają do Cargo.
Liczba postów: 469
Liczba wątków: 11
Dołączył: 17.09.2014
Reputacja:
7
Zależy kto co woli, jeden woli większe pieniądze, drugi woli wiedzieć o której zaczyna i kończy pracę
Liczba postów: 913
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.04.2017
Reputacja:
15
Akurat w Cargo masz grafik podobnie jak w ruchu pasażerskim. Kasa podobna jak w PR a robota spokojniejsza.
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: 21.03.2019
Reputacja:
0
Witam
właśnie dostałem skierowanie na badania w PKP cargo PN. Po przejściu badań zostanę przyjęty na szkolenie na maszyniste. Mam takie pytanie bo szkolenie trwa 2,5 roku najpierw jako manewrowy a potem na licencje jakie są zarobki w ciągu tych szkoleń.
Liczba postów: 913
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.04.2017
Reputacja:
15
Na więcej niż 2000 nie licz, poza tym wcale się nie zdziw jak "szkolenie na maszyniste" zakończy się na manewrowym.
Liczba postów: 248
Liczba wątków: 1
Dołączył: 30.01.2018
Reputacja:
5
Dokładnie, 2 tysie to max, i licz że to nawet będzie 3 lata..
Liczba postów: 9
Liczba wątków: 0
Dołączył: 06.10.2015
Reputacja:
0
u nas przy jezdzie pod nadzorem sporo chlopakow mialo 2300-2500 a to bylo jeszcze przed podwyzkami z tamtego roku
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: 21.03.2019
Reputacja:
0
Ale to na rękę czy brutto i to w PKP należące pod gdynie jak narazie wydaje mi się że to gra nie warta świeczki.
Liczba postów: 913
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.04.2017
Reputacja:
15
Zrobią Ci manewrowego po roku ewentualnie ustawiacza a na koniec stwierdzą że jednak bardziej od maszynistow potrzebują ludzi na manewry, zrób licencje prywatnie i samemu poszukaj kogoś kto Cię wyszkoli , ewentualnie poczekaj na nabór w IC dla ludzi bez licencji. Tam w 1.5 roku zostaniesz maszynistą
Liczba postów: 9
Liczba wątków: 0
Dołączył: 06.10.2015
Reputacja:
0
Na reke ale inny zaklad, ale to nie powinno miec wplywu