Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ZNLE Gliwice] E4MSU Griffin
Jeszcze jedno - w jednym z wywiadów kierownik sekcji elektrycznej z Gliwic powiedział, że Griffin ma jednak Vmax 160 km/h. Prawda to?
Odpowiedz

Dziś Gryf wraca z wycieczki do NS. Do południa powinien ruszyć z Sącza do Gliwic.
Luzak, środek dnia, przyzwoita chyba pogoda - można szukać na szlaku.
Odpowiedz

Wiesz coś o Vmax?
Odpowiedz

Miałem okazję pobawić się Gryffinem i jeśli chodzi o prędkości:

- prędkość maksymalna - 140 km/h
- pociąg 500 t profil 0 º/oo - 140 km/h
- pociąg 2400 t profil 0 º/oo - 135 km/h
- pociąg 2400 t wzniesienie 6 º/oo - 80 km/h
- pociąg 3200 t profil 0 º/oo - 120 km/h
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!

Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.

Zestawienia pociągów
Odpowiedz

To cytat ze strony producenta. Te liczby był znane zanim Griffin zrobił metr o własnych siłach. Ale ostatnio nawet przedstawiciel Gliwic powiedział, że Vmax to jednak 160km/h. Pomylił się?
Odpowiedz

Tylko bardziej chodzi o dopuszczenie, bo możliwości jeżeli chodzi o Vmax to ona ma większe (nie wiem, czy nie to miał na myśli kolega z Gliwic, który mówił o prędkości). Ta wersja póki co ma chyba ciągle 140 w papierach, ale to jeszcze sprawdzę przy okazji. Nie wiem, czy będą się starać o więcej, aczkolwiek tym się nie interesowałem po prostu jak na razie.
Odpowiedz

Papiery papierami, a masa hamująca i % hamowanego składu to kolejna sprawa prędkości max
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

W papierach jest wpisane 140.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!

Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.

Zestawienia pociągów
Odpowiedz

jarząbek019 napisał(a):Papiery papierami, a masa hamująca i % hamowanego składu to kolejna sprawa prędkości max
Na chwilę obecną nie ma z tym problemów, bo praktycznie wszystkie wagony hamują.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

Info dla focistów i to bardziej z południa Polski i ewentualnie z Czech.

W sobotę -jak nic się nie zmieni - Griffin rano/przed południem zostanie przetransportowany do Czech na tor doświadczalny (Velim). Do granicy - samodzielnie. Jedzie do Bohumina. Potem do Velim, już niesamodzielnie.

Na torze będzie jakoś ok 2 tygodni, z czego część dni nie będzie się ruszał, ale może nasi czescy koledzy sobie poradzą, żeby złapać go w ruchu Wink
Odpowiedz

Jeśli go Czesi nie postawią gdzieś w krzaki i nie zamkną na kłódkę, jak nasi ich nową Skodę (nie wiem czy ten jej status jest wciąż aktualny) ;-)
Odpowiedz

Czesi go raczej nie postawią, choć Gryf chyba na jakąś dłuższą chwilę utknął na granicy Wink
Różnica jest taka, że Skoda 109 przyjechała do nas na homologację (i słuch o niej zaginął Wink ), a Gryf jedzie tam na uruchomienie części 25kV AC (lub również 15kV), a tym się nie zajmuje żadna jednostka certyfikująca, tylko nasi inżynierowie Smile Tak więc może go nie zamkną Wink
Odpowiedz

przewoz napisał(a):może nasi czescy koledzy sobie poradzą, żeby złapać go w ruchu Wink
Jak zwykle niezawodni: http://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/h ... 8864_n.jpg
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

W drodze na testy:

Odpowiedz

I jeszcze jedno zdjęcie Griffina w drodze do ŽZO Cerhenice koło Velimia : http://trainweb.cz/foto/lokomotiva-121- ... rnik-23875
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [ZNLE Gliwice] E6ACT Dragon Virakocha 696 255 046 13.03.2017, 21:54
Ostatni post: szy_mat
  [oddzielony] NEWAG Griffin E4DCU-DP 0 1 055 mniej niż 1 minutę temu
Ostatni post:

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.