28.07.2013, 16:35
Jeszcze jedno - w jednym z wywiadów kierownik sekcji elektrycznej z Gliwic powiedział, że Griffin ma jednak Vmax 160 km/h. Prawda to?
[ZNLE Gliwice] E4MSU Griffin
|
28.07.2013, 16:35
Jeszcze jedno - w jednym z wywiadów kierownik sekcji elektrycznej z Gliwic powiedział, że Griffin ma jednak Vmax 160 km/h. Prawda to?
29.07.2013, 08:36
Dziś Gryf wraca z wycieczki do NS. Do południa powinien ruszyć z Sącza do Gliwic.
Luzak, środek dnia, przyzwoita chyba pogoda - można szukać na szlaku.
29.07.2013, 17:35
Wiesz coś o Vmax?
29.07.2013, 19:24
Miałem okazję pobawić się Gryffinem i jeśli chodzi o prędkości:
- prędkość maksymalna - 140 km/h - pociąg 500 t profil 0 º/oo - 140 km/h - pociąg 2400 t profil 0 º/oo - 135 km/h - pociąg 2400 t wzniesienie 6 º/oo - 80 km/h - pociąg 3200 t profil 0 º/oo - 120 km/h
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd. Zestawienia pociągów
29.07.2013, 19:36
To cytat ze strony producenta. Te liczby był znane zanim Griffin zrobił metr o własnych siłach. Ale ostatnio nawet przedstawiciel Gliwic powiedział, że Vmax to jednak 160km/h. Pomylił się?
29.07.2013, 19:36
Tylko bardziej chodzi o dopuszczenie, bo możliwości jeżeli chodzi o Vmax to ona ma większe (nie wiem, czy nie to miał na myśli kolega z Gliwic, który mówił o prędkości). Ta wersja póki co ma chyba ciągle 140 w papierach, ale to jeszcze sprawdzę przy okazji. Nie wiem, czy będą się starać o więcej, aczkolwiek tym się nie interesowałem po prostu jak na razie.
29.07.2013, 20:02
Papiery papierami, a masa hamująca i % hamowanego składu to kolejna sprawa prędkości max
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
29.07.2013, 20:02
W papierach jest wpisane 140.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd. Zestawienia pociągów
29.07.2013, 20:09
jarząbek019 napisał(a):Papiery papierami, a masa hamująca i % hamowanego składu to kolejna sprawa prędkości maxNa chwilę obecną nie ma z tym problemów, bo praktycznie wszystkie wagony hamują.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
02.08.2013, 14:36
Info dla focistów i to bardziej z południa Polski i ewentualnie z Czech.
W sobotę -jak nic się nie zmieni - Griffin rano/przed południem zostanie przetransportowany do Czech na tor doświadczalny (Velim). Do granicy - samodzielnie. Jedzie do Bohumina. Potem do Velim, już niesamodzielnie. Na torze będzie jakoś ok 2 tygodni, z czego część dni nie będzie się ruszał, ale może nasi czescy koledzy sobie poradzą, żeby złapać go w ruchu
03.08.2013, 21:43
Jeśli go Czesi nie postawią gdzieś w krzaki i nie zamkną na kłódkę, jak nasi ich nową Skodę (nie wiem czy ten jej status jest wciąż aktualny) ;-)
05.08.2013, 11:18
Czesi go raczej nie postawią, choć Gryf chyba na jakąś dłuższą chwilę utknął na granicy
Różnica jest taka, że Skoda 109 przyjechała do nas na homologację (i słuch o niej zaginął ), a Gryf jedzie tam na uruchomienie części 25kV AC (lub również 15kV), a tym się nie zajmuje żadna jednostka certyfikująca, tylko nasi inżynierowie Tak więc może go nie zamkną
07.08.2013, 12:29
przewoz napisał(a):może nasi czescy koledzy sobie poradzą, żeby złapać go w ruchuJak zwykle niezawodni: http://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/h ... 8864_n.jpg
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
08.08.2013, 15:52
W drodze na testy:
11.08.2013, 13:05
I jeszcze jedno zdjęcie Griffina w drodze do ŽZO Cerhenice koło Velimia : http://trainweb.cz/foto/lokomotiva-121- ... rnik-23875
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
[ZNLE Gliwice] E6ACT Dragon | Virakocha | 696 | 251 513 |
13.03.2017, 21:54 Ostatni post: szy_mat |
|
[oddzielony] NEWAG Griffin E4DCU-DP | 0 | 1 048 |
mniej niż 1 minutę temu Ostatni post: |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
5 gości |