Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Kontrahent ZNLE musiałby mieć do ludzi z tego zakładu ogromne zaufanie i żyłkę hazardzisty. Wręcz niepojęte, wątpię w prawdziwość tej informacji.
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Dlatego wkleiłem to jako niepotwierdzoną informację podając źródło. Z drugiej strony np. Pesa sprzedała ok. 50 Elfów zanim pierwszy opuścił fabrykę zaś poprzedni projekt ZNLE (Dragon) miał znakomite opinie na testach, a to świadczy o firmie. Zobaczymy co z tego wyniknie. Czekam aż 'przewoz' zawita na forum, może on wie coś więcej.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Czy możliwe jest że zaprezentują chociaż same pudło podczas targów Innotrans 2012 w Berlinie?
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
przem710, nie sądzę, żeby zdecydowali się prezentować na targach wydmuszkę.
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Ona nie musi być tak uniwersalna jak Dragon - szybko jeździ się na liniach, gdzie nacisk na oś może być duży. Nie widzę sensu wysyłania Griffina z TLK, gdzie szlakowa będzie rzędu 100 km/h.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Dlaczego? Rozruch impulsowy pozwoli zaoszczędzić energię co przełoży się na oszczędności.
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Liczysz na jakiś wielki kontrakt dla PKP IC? Zapewne jeśli jakaś spółka wykaże zainteresowanie, to zakupi szczątkową ilość pojazdów i wyśle je na trasy priorytetowe, gdzie szlakowa jest wysoka i dopuszczalny nacisk na oś duży.
Liczba postów: 291
Liczba wątków: 14
Dołączył: 15.12.2011
Reputacja:
0
Kilkanaście zamówień na Dragona? Co proszę? Przecież mają zamówienie na o ile dobrze pamiętam trzy czy cztery sztuki.