Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
testują, żeby miec lokomotywę czy Kolprem planuje jakieś zakupy?
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
Sobie potestują. Aczkolwiek jak widzę apetyt Cargo na małe firmy, to marnie widzę zakupy przez takie spółki. PMT już prawie w rękach Cargo, teraz już nic nie kupią.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Spokojnie, do zwycięstwa sputnikami nie da się dojechać
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
Gryf zakończył jazdę dla Kolpremu, od przyszłego tygodnia gdzieś indziej do upolowania.
Liczba postów: 108
Liczba wątków: 1
Dołączył: 21.04.2012
Reputacja:
0
To jak od przyszłego tygodnia gdzie indziej do upolowania to gdzie przechodzi?
Liczba postów: 178
Liczba wątków: 10
Dołączył: 19.07.2014
Reputacja:
0
Jak dobrze pójdzie bezie można upolować ją za granicą.
Cytat:Zgodność lokomotywy Griffin z trzema Technicznymi Specyfikacjami Interoperacyjności „Tabor –Lokomotywy i tabor pasażerski”(Loc&Pas); „Tabor –Hałas”(NOI) oraz „Tabor –Bezpieczeństwo w tunelach kolejowych”(SRT) potwierdził Instytut Kolejnictwa. Oznacza, że konstrukcja lokomotywy jest zgodna z technicznymi specyfikacjami interoperacyjności obowiązującymi w Unii Europejskiej. Dotychczas Griffin posiadał jedynie zezwolenie poruszania się pojazdu na terenie RP i był testowany przez różnych przewoźników...
W lutym 2015, firma KOLPREM eksploatowała ją na trudnych śląskich i małopolskich szlakach z profilami tras sięgającymi 12 promili, gdzie bez jakichkolwiek przeszkód lokomotywa ciągnęła składy 3270t.
http://inforail.pl/text.php?from=mail&id=69760
skalt
“Każdy, kto przestaje się uczyć jest stary, bez względu na to, czy ma 20
czy 80 lat. Kto kontynuuje naukę pozostaje młody. Najwspanialszą
rzeczą w życiu jest utrzymywanie swojego umysłu młodym.”
- Henry Ford
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Griffin trafił do Lotosu na kilka tygodni próbnej eksploatacji.
Liczba postów: 84
Liczba wątków: 0
Dołączył: 03.01.2015
Reputacja:
0
Ciekawe czy sobie poradzi bo będąc w Orlenie tak go zakatowali że popalili coś w szafach. Przesadzili z ładunkiem i szybko zrezygnowali.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Lotos testował niejedną lokomotywę, znają się na rzeczy. Testy obciążeniowe pewnie zaliczy, wczoraj Griffin wyjechał już na szlak z kontenerowcem.
Liczba postów: 1 558
Liczba wątków: 65
Dołączył: 15.11.2014
Reputacja:
0
Wie ktoś czy Griffin będzie w Lotosie w Poznaniu?
Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Liczba postów: 965
Liczba wątków: 22
Dołączył: 19.04.2012
Reputacja:
0
Zapewne za jakiś czas tak, Oni chyba najpier wytestują go z pociągami na Karsznice.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
No i szkoda, że Karsznice to dla nowszych lokomotyw granica często nie do przebycia.
Liczba postów: 965
Liczba wątków: 22
Dołączył: 19.04.2012
Reputacja:
0
DamianT, Spokojnie
prędzej czy poźniej dojedzie do Gniezna i na górczyn
tak samo było z Dragonami, wszystko kwestia czasu
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Tyle że akurat tutaj czas jest ograniczony, chyba że Lotos będzie dłużej się bawić.