Liczba postów: 913
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.04.2017
Reputacja:
15
Człowieku.......robisz 250 godzin realnie a do czasu pracy masz zaliczone 168 do normy i z tego masz wypłatę.....nie znam firmy poza PKP Cargo gdzie czas dojazdu do pracy taryfą lub pasażerem był doliczany do czasu pracy. W paru firmach masz za to dodatek do wypłaty który i tak dupy nie urywa.
Liczba postów: 243
Liczba wątków: 2
Dołączył: 19.10.2017
Reputacja:
2
Czyli Ecco Rail nie proponuje nic nowego, pensja wysoka ale za cenę wielogodzinnych dojazdów/powrotów. W PKP Cargo wynagrodzenie nie tak wysokie, ale o wiele więcej czasu wolnego dla siebie, skoro czas dojazdu wlicza się do czasu pracy, no i jest jeszcze (chyba) 12 dni dodatkowego urlopu.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Określenie wynagrodzenia w Cargo "nie tak wysokim" to zaiste daleko posunięta poprawność polityczna
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 591
Liczba wątków: 24
Dołączył: 01.11.2014
Reputacja:
8
Zgadzam się , za podobny komentarz nie mógłby się wstydzić niejeden rzecznik spółek skarbu państwa
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: 01.10.2019
Reputacja:
0
Jestem pracownikiem. Firma płaci więcej ale i zabiera. Nie ma socjalnego tzn jest impreza raz na rok. Nie ma świątecznego dodatku A godziny nocne płacone są ryczałtem. Grafik obowiązuje tylko w teorii A do tego ostatnio trzeba się nawet o godziny kłócić. Było fajnie rok temu zanim przyszedł Sandał teraz robi się kołchoz.
Liczba postów: 373
Liczba wątków: 22
Dołączył: 25.08.2019
Reputacja:
7
Czy przewoźnik planuje przywrócić BR231-014 do ruchu czy trafi na sprzedaż ?
Pytam, ponieważ chyba okazuję się, że cała seria BR231 została wyłączona z ruchu. BR231-063 nie wiem czy zdoła wrócić do eksploatacji, gdyż z tego co napisał Petelicki to ma połamaną ostoję. Dobrze byłoby wiedzieć jakie są plany odnośnie 14-tki.