Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Niebezpieczne incydenty na polskich torach
A może by tak PKP PLK albo drogowcy wyciągnęli palec z .... i poprawili tam bezpieczeństwo?
http://poznan.naszemiasto.pl/artykul/cz ... id,tm.html
Odpowiedz

Z cyklu debile na torach:
Cytat:Około godziny 5.00 rano na trasie kolejowej Poznań - Wągrowiec doszło do „usterki technicznej”. Z nieoficjalnych informacji wynika, że pociąg wjechał w kamienie ułożone na torowisku.
Jak znam życie, na wykrycie sprawców nie mamy raczej co liczyć. Niestety nie podano który SZT wleciał na te kamienie i jakie są straty.

Link do artykułu

Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Odpowiedz

Ktoś przypadkowo zostawił te kamienie (prace torowe), czy to może wybryk gówniarzy?
Odpowiedz

Obawiam się że wybryk gówniarzy.

Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Odpowiedz

Co się z tą młodzieżą dzieje?? Zero zainteresowań, zero pojęcia o świecie, morda w smartfonie i tylko durne pomysły do głowy przychodzą :-(
Aj, nie dobrze...
Odpowiedz

Kozioł napisał(a):Co się z tą młodzieżą dzieje?? Zero zainteresowań, zero pojęcia o świecie, morda w smartfonie i tylko durne pomysły do głowy przychodzą :-(
Aj, nie dobrze...

Wiesz kolego że obraziłeś mnie tą wypowiedzią? Że iluś takich za przeproszeniem debili się trafi to nie oznacza że wszyscy taki są. Wink
Odpowiedz

lolingpl, od regul sa wyjatki:p
Odpowiedz

Wybacz mi lolingpl! No ale sam wiesz jak jest Wink
Odpowiedz

Kozioł, kamienie na torach ustawiali już wiele wiele lat temu, więc nie mów proszę, że to przypadłość dzisiejszej młodzieży.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

Panowie.

Koniec jałowych dywagacji, kamienie na tory kładą od momentu jak wymyślono kolej ale to nie jest wątek do tego typu dywagacji. Jak chcecie podyskutować to przeniosę do wątku o wandalach.

Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Odpowiedz

Cytat:około godziny 7.00. Pociąg z Gdyni uszkodził sieć trakcyjną w pobliżu stacji Poznań Wschód. Konieczne było wprowadzenie objazdów dla składów jadących do Poznania od strony wschodu i północy. Pociągi jeżdżą przez stację Poznań Franowo.

Opóźnienia pociągów dochodziły do 90 minut. Awarię usunięto około godziny 10.
Czy ktoś wie co tam konkretnie się stało?

Link do artykułu

Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Odpowiedz

Zerwanie sieci na Poznań Wschód, na 0.400km D29-353 Wszystko przez Franowo gdzie wszystko stanęło bo Starołęka nie brała ze względu na ruch dwukierunkowy jednotorowy na moście. O 9 wznowiono ruch. EP07-401 zerwała sieć.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

Wpuszczenie składu PKP Cargo na tor niezelektryfikowany w stacji Dąbrowa Górnicza Ząbkowice
Cytat:la pociągu nr 142044/5(PKP CARGO S.A. - przewozy towarowe) relacji Łódź Dąbrowa Przemysłowa-Ruda Bielszowice, przy lokomotywie ET22-648, został podany sygnał zezwalający na semaforze wjazdowym B2, na wjazd z toru nr 1 szlaku Łazy ŁC - Dąbrowa Górnicza Ząbkowice DZA, na tor stacyjny nr 15- niezelektryfikowany. Po zorientowaniu się przez ISDR nastawni DZA, że został wyprawiony inny pociąg przez ISDR Łazy ŁA, zamiast pociągu nr 441040/1(PKP CARGO S.A. - przewozy towarowe) relacji Łazy LA-Dąbrowa Górnicza Ząbkowice, przy lok. SM42M - 1284(przy trakcji spalinowej), ISEDR DZA zatrzymała pociąg, używając sygnału "Radio-Stop" radiotelefonem marki Radmor o numerze 1xxxxxx4. Czoło pociągu zatrzymało się w km 291,980(w torze stacynym nr 15). Bez uszkodzeń pantografu na lokomotywie. Do sprawdzenia sieci trakcyjnej, żądano pociąg sieciowy z Dąbrowy Górniczej Ząbkowic o godz.02:40, przybył o godz.03:36 (po zakończeniu robót na szlaku podg. Przemiarki - Dąbrowa Górnicza Towarowa DTA). O godz.04:00 sprawdzono sieć trakcyjną - bez uszkodzeń. Tor nr 1 od Łaz ŁC do Dąbrowy Górniczej Ząbkowic DZA zamknięty od godz.02:35 do godz.04:46. Wprowadzono ruch jednotorowy dwukierunkowy po torze czynnym nr 2. Pociąg ściągnięto o godz.04:45, lokomotywą SM42- 1314(PKP CARGO S.A. - przewozy towarowe) na tor nr 15. Powiadomiono zainteresowanych.Od godz. 00:30 do godz. 02:30 nie działał system SWDR (nr zgłoszenia ZGLxxxxx248) .

Wykolejony Lotos w Chojnie
Cytat:Wypadek pociągowy. Podczas wjazdu poc. nr 782007/6(LOTOS Kolej Sp. z o.o.) relacji Rzepin-Szczecin Dąbie z toru szlakowego nr 1 na tor stacyjny nr 1 nastąpiło wykolejenie lokomotywy 201Eo-14 (6 osiami) i czterech próżnych wagonów za lokomotywą (cysterny po biopaliwie) nr 378478364144 (4 osiami), 378478434251 (4 osiami), 378478435464 (4 osiami), 378478303951 (2 osiami) na rozj. nr 3 (jazda na ostrze). W składzie poc. znajdowało się 30 wagonów. Wjazd odbywał się na sygnał zastępczy. Urządzenia przekaźnikowe. Tor nr 1 od Chojny do Godkowa zamknięty od godz. 12:50 do godz. TRWA oraz tor nr 2 Chojna - Godków od godz. 12:50 do godz.16:00. Przerwa w ruchu od godz.12:50 do godz.16:00. Pociąg ratunkowy (UNISTAR) ze Stargardu Szcz. żądany o godz. 13:20, wyjechał o godz. 13:30, na miejscu o godz. 15:00. Pociąg sieciowy z Dolnej Odry na miejscu godz. 14:11. Uszkodzony 1 słup trakcyjny w lokacie 300-17 i sieć trakcyjna na długości ok. 250 mb nad torem nr 1. Uszkodzeniu uległ rozjazd nr 3, tor nr 1 na długości ok 150 mb oraz tor nr 2 na długości ok 50 mb. Drogą okrężną skierowano pociągi 864006/7 TME POLMIEDŹ przez Szczecin Dąbie. Wprowadzono komunikację zastępczą między Chojną a Godkowem, a od godz. 19:00 między Krzywinem Gryfńskim a Godkowem. IZ na miejscu godz. 13:55. Część przedstawicieli Lotos Kolej na miejscu godz. 21:05 oczekiwanie na Kontrolera, który przybył 0:30 dnia 18.12.2015. Pociąg ratunkowy EDK1000 ze Stargardu Szczecińskiego żądany wyjazd na godz.19:00, wyjechał 20:53, na miejscu 22:18 Dysponowano dźwig EDK300 z Jarocina odj godz 21.43, przyj. Chojna godz 05.25 , oraz lokomotywę spalinową SM42-896 z Kostrzyna wyj. 21:34, Godków przyj. 22:10. Grupę 23 wagonów ściągnięto do stacji Godków na tor nr 9 o godz. 0.35 dnia 18.12.2015. Wkolejono o godz. TRWA. Dnia 18.12.2015r do usuwania skutków wykolejenia wysłano dodatkowo PRT nr 001 ze Stargardu Szcz., wyjazd o godz. 07:40, na miejscu o godz.09:07.
Odpowiedz

Wiadomo coś o przyczynach wykolejenia?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

Prawdopodobną przyczyną była jazda widełkowa... Z tego też powodu wypadek dostał kategorie B03
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.