Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Niebezpieczne incydenty na polskich torach
W przypadku jazdy na sygnał Zs1 (Sz) lub polecenie dyżurnego ruchu (pisemne lub radiotelefoniczne) maszynista musi dezaktywować system Indusi, bo by nawet nie wyjechał ze stacji (elektromagnes przy semaforze wyjazdowym uruchomi hamowanie składu, jak i każdy inny komplet elektromagnesów do uszkodzonych sygnalizatorów na szlaku) - szczegółowy opis systemu PZB 90 tutaj:
https://de.wikipedia.org/wiki/Punktf%C3 ... influssung
Odpowiedz

Dziękuję. Czyli co? Gapiostwo, że znad przeciwka jedzie inny skład?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

Zgodnie z informacjami ze strony niemieckiej możemy mówić o błędzie ludzkim, najprawdopodobniej dyżurnego ruchu na stacji Bad Aibling. Jednak praktyka pokazuje, że zawsze w takich przypadkach nie istnieje okoliczność jednej przyczyny, tylko jest to ciąg przyczynowo-skutkowy wielu przyczyn. Więcej dzisiaj powiedzieć nie sposób...
Odpowiedz

Jak tylko usłyszałem o tej katastrofie od razu przypomniały mi się Szczekociny Sad

Na 99% to był błąd ludzki, automatyka i komputery się nie mylą, tylko człowiek się myli :->
Odpowiedz

Kozioł, oj mylisz się i to bardzo. Przypomnij sobie chociażby przypadek(poruszany przy okazji automatycznych piasecznic w Gamie) bodajże z kolei francuskich gdzie skład najechał na drugi ponieważ SBL nie wykryło tego pierwszego ze względu na dużą ilość liści na szynach. Sprzęt jest tak "mądry" jak ten co go programował a programuje nadal człowiek.

Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Odpowiedz

A kto stworzył i programuje komputery ? Kosmici ? Big Grin
Odpowiedz

Wykolejenie cystern z amoniakiem w Dąbiu:
Odpowiedz

Do znudzenia: mamy osobny temat do wykolejeń.

Co do wypadku w Niemczech, to dyżurny ruchu przyznał się do błędu. A w zasadzie powiedział, że gdyby działał według przepisów, do wypadku by nie doszło.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

W dniu 21.02 zapaliła się należąca do Majkoltransu SM42-411. Więcej:

http://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/27 ... oznan.html
Odpowiedz

A jeszcze 4 dni wcześniej ją fotografowałem...

http://rail.phototrans.eu/14,105115,0.html
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

Patrząc po tym jak wygląda przedział elektryczny i kabina to mogły to być jej ostatnie zdjęcia :-(.
Czy ktoś wie gdzie ją ściągnęli?

Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Odpowiedz

sm31-131, http://rail.phototrans.eu/14,105168,0,FabLok_6D_.html
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

Dzięki.
Myślałem że odstawią ją gdzieś w obrębie Poznania co bym mógł podlecieć na zdjęcia ale wychodzi na to że właściciel ściągnął ją od razu do siebie.

Pozdrawiam
sm31-131tm
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Odpowiedz

Być może przerobią ją na 6Dg, tego naprawiać sie już zapewne nie opłaca.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

Zderzenie pociągów w Tarnówce koło Kłodawy. Zderzenie miało miejsce na blokadzie samoczynnej wczoraj po 22:00. Ucierpiał prawdopodobnie maszynista. Ciech najechał na Karguli.
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.