Liczba postów: 33
Liczba wątków: 5
Dołączył: 17.05.2017
Reputacja:
0
Cześć
Mam do was pytanko. Wiem że próbę szczelności składu dokonuje się przez 5 minut na odcięciu i ciśnienie nie może spaść więcej niż atmosferę. Tylko nie rozumiem dlaczego należy najpierw spuścić 1 atmosferę z przewodu a nie można zacząć pomiaru od tych 5 atmosfer?
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Bo trudniej utrzymać szczelność z 5 atn niż z 4
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 0
Dołączył: 28.09.2020
Reputacja:
1
Bowiem występują zawsze nieszczelności układu nawet przy odhamowaniu/luzie, na końcu pociągu pasażerskiego ciśnienie nie mniej niż 0,48 MPa dla pasażerskiego i 0,46 MPa dla towarowego. Te wartości są naturalnymi wielkościami ubytku powietrza dla urządzeń/połączeń pneumatycznych w pociągach.
Liczba postów: 124
Liczba wątków: 1
Dołączył: 13.03.2013
Reputacja:
1
Bo w stanie zahamowanym sprawdzimy cały układ łącznie z cylindrami hamulcowymi. Dziurawy cylinder będzie dopełniany ze zbiornika rozrządczego a ten będzie dopełniany poprzez zawór rozrządczy z przewodu głównego.
Pozdrawiam