Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozkład Jazdy 2018/19
#16
Wieść gminna niesie, że "Ustronie" ma wrócić do starej relacji Kołobrzeg - Kraków i jeździć na Flircie. Na Flircie ma podobno także jeździć "Uznam" w relacji Warszawa - Szczecin (bez grupy krakowskiej). Tym samym Świnoujście traci jedyne całoroczne nocne połączenie. Mam cichą nadzieję, że PKP IC zrezygnują z tych pomysłów, bo już w tym roku strzeliły sobie w stopę uruchamiając nocne "Karkonosze" na Darcie i "Pogorię" na Flircie. które pasażerowie przeklinają.
Odpowiedz

#17
Dlaczego ten (k) TLK Ustronie pojedzie jako EZT? PKP IC już chyba przesadza!
Zresztą niech wsadzą tych pracowników PKP IC do jakiegoś pociągu, w którym podróż trwa ponad 17 goc w wagonach z miejscami do siedzenia i zobaczymy co powiedzą! Oni chyba nie rozumieją, że Polska kolej to nie jak kolej w europie zachodniej, żeby usuwać pociągi nocne!
Odpowiedz

#18
Co prawda nie miałem tej wątpliwej okazji jazdy Flirtem w nocy, ale kilku moich znajomych jechało "Pogorią" i jednym głosem stwierdzili że była to droga przez mękę.
Odpowiedz

#19
Mam nadzieje, że składy wagonowe powrócą!
Odpowiedz

#20
A może, skoro PKP IC ma problem z taborem do pociągów nocnych to niech spróbują chociaż część oddać w przetargu innej firmie, tak jak robi to DB, które zleca obsługę pociągów nocnych OeBB. Ciekawe co by z tego wyszło
Odpowiedz

#21
Podróżuje regularnie Pogorią oraz Karkonoszami i nie narzekam. Dużo lepsza opcja, niż 8-miejscowy mechpom, do tego wiele udogodnień, jak strefa gastronomiczna. Gadałem kiedyś z obsługą i gdyby nie składy ED160/161, to tych połączeń prawdopodobnie już by nie było z powodu wysokich kosztów  eksploatacyjnych (znacznie większych dla składów wagonowych, niż dla EZTów), w stosunku do wpływów biletowych, oraz, że odpływ podróżnych w nocnych połączeniach to nie efekt wysłania EZTów, a efekt skrócenia czasów przejazdów w połączeniach dziennych, oraz poprawy oferowania.
Odpowiedz

#22
W Niemczech też tak DB twierdziło, weszło OeBB, i jakoś prawie pełnymi składami jeżdżą
Odpowiedz

#23
Nie wiem, co myślicie, ale moim zdaniem taka podróż z Przemyśla do Kołobrzegu która trwa ponad 17 godz lepiej przespać w wagonie sypialnym.
Odpowiedz

#24
(06.08.2018, 17:27)Urbi napisał(a): Podróżuje regularnie Pogorią oraz Karkonoszami i nie narzekam. Dużo lepsza opcja, niż 8-miejscowy mechpom, do tego wiele udogodnień, jak strefa gastronomiczna. Gadałem kiedyś z obsługą i gdyby nie składy ED160/161, to tych połączeń prawdopodobnie już by nie było z powodu wysokich kosztów  eksploatacyjnych (znacznie większych dla składów wagonowych, niż dla EZTów), w stosunku do wpływów biletowych, oraz, że odpływ podróżnych w nocnych połączeniach to nie efekt wysłania EZTów, a efekt skrócenia czasów przejazdów w połączeniach dziennych, oraz poprawy oferowania.

Wiadomo że każdy ma swoje jakieś tam aspiracje. Ja tak jak wspomniałem nie miałem okazji jechać nocą EZT i opieram się jedynie o opinie moich znajomych którzy jechali. Co do frekwencji, to nie wiem jak to wygląda w "Karkonoszach", ale wiem że "Pogoria" ma dosyć przyzwoitą frekwencję i to przez cały rok. Od nowego rozkładu w miejsce "Pogorii" pojedzie "Metropol" z Wiednia, więc powróci na tą relację skład wagonowy.
Odpowiedz

#25
(04.08.2018, 21:40)gurski napisał(a): Dlaczego ten (k) TLK Ustronie pojedzie jako EZT? PKP IC już chyba przesadza!
Zresztą niech wsadzą tych pracowników PKP IC do jakiegoś pociągu, w którym podróż trwa ponad 17 goc w wagonach z miejscami do siedzenia i zobaczymy co powiedzą! Oni chyba nie rozumieją, że Polska kolej to nie jak kolej w europie zachodniej, żeby usuwać pociągi nocne!

Powtórzę się po raz kolejny , to celowe działanie, żeby pozbyć się nocnych połączeń. Remonty są najważniejsze.....
Odpowiedz

#26
Najwyżej utracą pasażerów.
Niech robią jak chcą, ale niech potem nie płaczą że nie mają pasażerów!
Odpowiedz

#27
Im to będzie na rękę, bo będą mieć powody do uwalania nocnych połączeń z powodu niskiej frekwencji. W tym wszystkim chyba o to chodzi, żeby ograniczyć ruch pociągów w nocy do minimum.
Odpowiedz

#28
Ale ja nie zamierzam jechać przez 17 godzin z Przemyśla do Kołobrzegu na miejscach siedzących.
Chyba będzie lepiej użyć transportu indywidualnego.
Odpowiedz

#29
Zobaczymy jak to będzie w okresie wakacyjnym 2019.
Odpowiedz

#30
Zasadniczo to widać że ludzie nie bardzo chcą jeździć w nocy tak jak kiedyś, ale w zamian przydałyby się sensowne połączenia dzienne. A relacje północ-południe to jest tragedia, jak kogoś nie stać na Pindola to musi się kisić po kilkanaście godzin w 8-miejscowych wagonach szwędających się zygzakiem po bocznych trasach. Tu by się przydała zupełna zmiana podejścia w PKP IC.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Information Rozkład jazdy 2024/2025 pasażerSzczecin 656 153 704 10.12.2024, 16:41
Ostatni post: myszka
  Rozkład jazdy 2025/2026 abo 2 2 927 21.10.2024, 23:01
Ostatni post: pasażerSzczecin
Lightbulb Rozkład jazdy 2023/2024 pasażerSzczecin 145 76 984 20.10.2024, 09:52
Ostatni post: myszka
Wink Rozkład jazdy PKP 2024/2025 Farynsk 0 424 20.10.2024, 09:35
Ostatni post: Farynsk
  Rozkład jazdy 2022/23 Adams 64 74 675 22.05.2023, 10:41
Ostatni post: Adams

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.