02.03.2011, 06:22
No tak tylko, że te wszystkie elektrowozy jeżdżą po Northeast Corridor-jedynej w pełni zelektryfikowanej linii w stanach.
Import amerykańskich lokomotyw
|
02.03.2011, 06:22
No tak tylko, że te wszystkie elektrowozy jeżdżą po Northeast Corridor-jedynej w pełni zelektryfikowanej linii w stanach.
03.03.2011, 17:26
Może było:
http://pl.wikipedia.org/wiki/JT42CWRM/Class_66 Poza tym nie tak daleko, bo w byłej Jugosławii od lat 60 jest użytkowanych kilka modeli lokomotyw rodem zza Oceanu Atlantyckiego.
Jaro
03.03.2011, 20:18
Class 66 jest lokomotywą brytyjską, konstruowaną pod tamtejszą skrajnię (węższą niż na kontynencie).
03.03.2011, 21:17
Jeden odcinek programu "Niezwykłe pociągi" jest poświęcony lini Los Angeles-Dallas. Jeżdżą tam pociągi firmy BNSF, przewożące sprzęt RTV,AGD (głównie import z Chin). Te wagony towarowe to muszą mieć resory czy armotyzatory żeby podczas jazdy nie uszkodzić tej elektroniki. No i tory proste jak trzcina też muszą być.
03.03.2011, 21:25
sphinx napisał(a):Class 66 jest lokomotywą brytyjską, konstruowaną pod tamtejszą skrajnię (węższą niż na kontynencie). Czyżby? Producent: http://pl.wikipedia.org/wiki/Electro-Motive_Diesel Może i projekt brytyjski, ale produkcja amerykańska.
03.03.2011, 21:39
Jest tak samo amerykański jak obecny Ford Mondeo czy Opel Corsa. Ford i GM to amerykańskie firmy, ale oba pojazdy zostały zaprojektowane w Europie i pod kątem europejskiego rynku, nigdy ich nie było w USA. A temat jest o imporcie ichniejszych loków zza oceanu gdzie Class 66 nigdy nie był.
04.03.2011, 08:12
Koledzy wytłumaczcie mi jedno dlaczego amerykańskie lokomotywy mrugają tak światłami
http://www.youtube.com/watch?v=7fRnFHnAFFE
04.03.2011, 11:30
Taki przepis. To samo masz w przypadku brytyjskich lokomotyw. Classy FPLu w Polsce również mają taki system.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
11.03.2011, 17:13
Czy taka lokomotywa "90 class" może jechać po naszych torach?
http://www.youtube.com/watch?v=pbLMtxPt7HM
11.03.2011, 17:47
165t:6osi=27,5t/oś przy dopuszczalnych 22,5t/oś.
26.03.2011, 19:36
Amerykańskie lokomotywy posiadają system KERS (hamowanie odzyskowe). Czy w polskie maszyny też mogą wykorzystywać energię z hamowania ?
Jak wygląda sprawa bezpieczeństwa. Czy maszynista tez musi dotykać dźwigni co jakiś czas żeby lokomotywa się nie zatrzymała?
26.03.2011, 19:41
Chupacabra, w Polsce istnieje system SHP (samoczynne hamowanie pociągu) i tzw. czuwak aktywny:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Samoczynne ... ci%C4%85gu http://pl.wikipedia.org/wiki/Czuwak_aktywny
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
26.03.2011, 19:56
mikrobart napisał(a):i tzw. czuwak aktywny Oraz pasywny!
26.03.2011, 20:22
pospieszny napisał(a):Gdzie jest stosowany?mikrobart napisał(a):i tzw. czuwak aktywny Pytanie pomocnicze, czy maszynista w husarzu nie ma możliwości nawet na moment ruszyć się zza pulpitu?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
26.03.2011, 20:40
pospieszny napisał(a):Oraz pasywny! Aktywny jest jednak stosowany na dużo większą skalę. Chupacabra, a w lokomotywach amerykańskich jak to jest rozwiązane?
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |