Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pneumatyka EU07
#1
Witam. Czy może ktoś wyjaśnić mi "po chłopsku" od czego i po co jest zbiornik rozprezny i sterujący?
Odpowiedz

#2
Są to zbiorniki odpowiedzialne za współpracę z zaworem rozrządczym. Zbiornik rozprężny ma takie ciśnienie jak PG, do momentu osiągnięcia w PG ciśnienie ok 3atm, a zbiornik sterujący ma stałe ciśnienie 5atm. Oba zbiorniki oddziałowują w przypadku Lst1 na komorę 6(rozprężny) i 7(sterujący) organu rozrządczego. Dzięki stałemu ciśnieniu w komorze 7 a zmiennemu w 6, tłok który się porusza w tym organie, jest pchany przez błonę komory 7, która ma większe ciśnienie, i tłok idzie do góry otwierając zawór łączący komorę 1 i 2(zbiornik pomocniczy z cylindrami), cylindry się napełniają ciśnieniem do momentu wyrównania ciśnień w zaworze oraz w cylindrach.
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Firmy naprawiające EU07 kajty 1 882 05.01.2024, 16:51
Ostatni post: Koni
  EU07-195 Railsilesia 2 3 105 06.05.2019, 02:23
Ostatni post: Railsilesia

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.