Liczba postów: 2 659
Liczba wątków: 29
Dołączył: 19.03.2011
Reputacja:
0
Cytat:Wynika z tego, że w całej Polsce władze województwa odchodzą od dużego molocha PR i zakładają samorządowe spółki z korzyścią dla pasażerów.
Rzeczywiście Koleje Mazowieckie, Wielkopolskie, Dolnośląskie i Śląskie to cała Polska, masz racje.
Liczba postów: 5 606
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
Cytat: Wynika z tego, że w całej Polsce władze województwa odchodzą od dużego molocha PR i zakładają samorządowe spółki z korzyścią dla pasażerów
Podaj mi jaką większą korzyść ma pasażer jadąc Elfem KŚ, a jadąc takim samym taborem PR? Bo teraz ja tu czegoś nie rozumiem. KŚ to nic innego jak dodatkowa biurwa i nic więcej.
Liczba postów: 222
Liczba wątków: 4
Dołączył: 20.06.2010
Reputacja:
0
Cinek napisał(a):Patryk180 napisał(a):Cinek, Teraz jeździsz Czeskim złomem wolałem SPOTY już. ale do Ciebie nic nie dotrze. Czytaj ze zrozumieniem nie jeżdże kolejami, chyba, że musze ;-)
Ale na szczęście dla mnie ani flirty ani elfy nie kursują w PR zresztą nie tylko u nas na Śląsku ale w całej Polsce również. Chyba tylko świętokrzyskie ma elfa ? Mylę się ? Wynika z tego, że w całej Polsce władze województwa odchodzą od dużego molocha PR i zakładają samorządowe spółki z korzyścią dla pasażerów. Czyli to nie tylko śląska domena. ;-) Jeszcze Mazowieckie na elfy.
Upadek PR-ów z takim zadłużeniem, to tylko kwestia czasu. Nie są w stanie oni sfinansować zakupów nowego taboru. Kible wiecznie jeździć nie będą, poza tym jedyny ich plus w porównaniu z elfami i flirtami, to możliwość otwarcia okna. Na liniach z trakcją spalinową (nie dot. woj. śląskiego) funkcjonowanie PR-ów zależy całkowicie od woli UM, bo szynobusy nie są ich własnością, a stare składy pokasowali.
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 0
Dołączył: 23.09.2011
Reputacja:
0
Cinek napisał(a):spółki z korzyścią dla pasażerów. Tak rzeczywiście na Śląsku to rzeczywiście strasznie widac Cinek napisał(a):w całej Polsce Od kiedy Polska według Ciebie to tylko Mazowieckie, Śląskie, Dolnośląskie, Wielkopolskie, mapy Polski uczy sie w szkole podstawowej.
K-S to jedna wielka pomyłka, wybierz dyskusję a nie beton. Na śląsku wybierz Przewozy Regionalne zawsze na czas nie to co Koleje Sląskie
Liczba postów: 2 659
Liczba wątków: 29
Dołączył: 19.03.2011
Reputacja:
0
Cytat:spółki z korzyścią dla pasażerów.
Zwłaszcza jak ktoś obecnie jeździ do pracy np. z Tych do Gliwic czy Zabrza zamiast 100 zł wydaje ponad 150. To jest ta "Pozytywna energia" i "korzyść dla pasażera".
Liczba postów: 414
Liczba wątków: 27
Dołączył: 15.06.2010
Reputacja:
0
MK_ŚLĄSK napisał(a):Rzeczywiście Koleje Mazowieckie, Wielkopolskie, Dolnośląskie i Śląskie to cała Polska, masz racje. Ale jak by nie patrzyć to największe skupiska ludzkie nie licząc chyba trójmiasta co nie :-P
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
Liczba postów: 5 606
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
Cytat:Na liniach z trakcją spalinową (nie dot. woj. śląskiego) funkcjonowanie PR-ów zależy całkowicie od woli UM, bo szynobusy nie są ich własnością, a stare składy pokasowali.
A dlaczego tak nie może być na pozostałych liniach? Przecież na takiej samej zasadzie można organizować przewozy w barwach PR. Nie lubię się powtarzać, ale niestety muszę - wszelkie samorządowe spółeczki to nic innego jak przerost biurokracji.
Liczba postów: 2 659
Liczba wątków: 29
Dołączył: 19.03.2011
Reputacja:
0
No dobra, ale nie pisz że cała Polska bo to czysta nieprawda ;-)
Liczba postów: 414
Liczba wątków: 27
Dołączył: 15.06.2010
Reputacja:
0
Adams napisał(a):Podaj mi jaką większą korzyść ma pasażer jadąc Elfem KŚ, a jadąc takim samym taborem PR? Bo teraz ja tu czegoś nie rozumiem. KŚ to nic innego jak dodatkowa biurwa i nic więcej. Wygodę.
Jak dla mnie to ważna cecha ale ty i tak wiesz swoje ;-) Wszak wolisz stać w kiblach.
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 0
Dołączył: 23.09.2011
Reputacja:
0
Cinek, Ale nie jest to cała Polska.
MK_ŚLĄSK napisał(a):zamiast 100 zł wydaje ponad 150. To jest ta "Pozytywna energia" i "korzyść dla pasażera". 190zł dokładniej.
[ Dodano: 2011-10-22, 23:21 ]
Cinek, Porównaj sobie siedzienia we flircie a np. pluszowe w EN57, 100razy miększe są w EN57
K-S to jedna wielka pomyłka, wybierz dyskusję a nie beton. Na śląsku wybierz Przewozy Regionalne zawsze na czas nie to co Koleje Sląskie
Liczba postów: 2 659
Liczba wątków: 29
Dołączył: 19.03.2011
Reputacja:
0
Cytat:jadąc Elfem KŚ, a jadąc takim samym taborem PR?
Czytanie ze zrozumieniem to nie boli A kiblami wolę jeździć ja, a nie @ Adams.
Liczba postów: 414
Liczba wątków: 27
Dołączył: 15.06.2010
Reputacja:
0
Skoro tak...
Wcześniej już napisałem, że chodzi mi o duże skupisak ludzi.
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
Liczba postów: 2 659
Liczba wątków: 29
Dołączył: 19.03.2011
Reputacja:
0
Powtarzam to wciąż nie jest cała Polska, chociaż rzeczywiście KW i KD jeżdżą na głównych liniach, więc naprawdę przewożą masę osób...
Liczba postów: 5 606
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
MK_ŚLĄSK napisał(a):Zwłaszcza jak ktoś obecnie jeździ do pracy np. z Tych do Gliwic czy Zabrza zamiast 100 zł wydaje ponad 150. To jest ta "Pozytywna energia" i "korzyść dla pasażera".
Poza tym KŚ nie honoruje biletu metropolitarnego, a niestety ale pociągiem się wszędzie nie dojedzie i niektórzy korzystają przy dojazdach do pracy czy szkoły z przejazdów łączonych - pociąg + KZK GOP, a nie honorowanie tego biletu to dodatkowe koszty. Więc się pytam gdzie ta korzyść dla pasażera?
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 0
Dołączył: 23.09.2011
Reputacja:
0
Cinek, A Kraków np. to nie jest dużo skupisko ludzi a nie ma Kolei Małopolskich a Łódź też nie ma Kolei Łódzkich. Także nie masz racji.
K-S to jedna wielka pomyłka, wybierz dyskusję a nie beton. Na śląsku wybierz Przewozy Regionalne zawsze na czas nie to co Koleje Sląskie
|