Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Patryk180 napisał(a):pseudo spółeczka która nawet nie ma podstawowych rzeczy u siebie
A gdzie myją jednostki?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 1 161
Liczba wątków: 74
Dołączył: 22.05.2011
Reputacja:
0
Właśnie, co się dziwicie, wąż do ręki, Ludwik i go! :lol:
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 0
Dołączył: 23.09.2011
Reputacja:
0
kaktus napisał(a):podróż na odcinku Krzeszowice - Jaworzno Szczakowa, bilet na IR na tym odcinku kosztował więcej niż na pustawą TLK, no chyba że to jakiś przypadek.
Ale kto z Jaworzna jedzie IR/TLK do Krzeszowic.?
kaktus napisał(a):Ostatnio jechałem IR z Białegostoku do WC i frekwencja w kiblu ok. 150% i podróż do najprzyjemniejszych nie należała.
Ojejku i co z tego ? Lepiej jak ludzie stali po 12godzin w sezonie bo PKP IC nie radzi sobie co rok z tymi pąłączeniami nad morze np.
K-S to jedna wielka pomyłka, wybierz dyskusję a nie beton. Na śląsku wybierz Przewozy Regionalne zawsze na czas nie to co Koleje Sląskie
Liczba postów: 5 606
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
Panowie, mówię wprost, po tym co napisał Patryk to nie wiedziałem czy się śmiać czy płakać. Przecież to jest jawne szastanie publicznymi pieniędzmi (także i moimi, gdyż jestem zameldowany w woj. Śląskim i tam płacę podatki). Podsył pustych wagonów co tydzień do Bohumina kosztuje. Trzeba zapłacić za dostęp do PLK, wynajem loka i wszystko jedynie po to żeby wjechać na myjkę. W skali roku są to ogromne publiczne pieniądze wywalone w błoto. Z całym szacunkiem, ale jak ktoś powie że KŚ są ekonomiczne, to faktycznie należy mu się skierowanie do psychiatry.
Za te bezsensownie wydane przez Pana marszałka publicznie pieniądze można by wykonać wiele pożytecznych inwestycji w regionie. Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie, ale uważam że tą sprawą powinien się zainteresować prokurator.
Być może w UMWŚ zapomnieli o przetargu na mycie składów wagonowych :?: Swoją drogą w Łazach jest sporo miejsca do mycia tych składów. Może chodzi o coś innego, np przeglądy okresowe tych wagonów. :?
Liczba postów: 5 606
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
Virakocha, bez względu na o co chodzi, ja zdania nie zmienie. Ta spółeczka jest g****o warta i dla wszystkich byłoby lepiej żeby jak najszybciej znikła z powierzchni ziemi, albo wogóle nie powstawała.
Nie, nie jest gówno warta tylko jest źle zarządzana. Wystarczyłaby zmiana prezesa na kogoś pokroju Moraczewskiego czy Strapagiela i po jakimś czasie zmieniłbyś zdanie o spółce :-)
Liczba postów: 5 606
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
MK_ŚLĄSK, mnie nawet już nie chodzi o honorowanie biletów (chociaż to też jest ważne), jak o publiczne pieniądze które się moim zdaniem trwoni powołując do życia takie spółeczki.
Liczba postów: 2 659
Liczba wątków: 29
Dołączył: 19.03.2011
Reputacja:
0
Adams, No to swoją drogą, ale skoro spółka ta już powstała to jest paranoją, żeby nie dogadać się z PR w sprawie honorowania miesięcznych strefówek. A KŚ na co dzień obsługuje aż jedną linię (nie liczę weekendowych 2 składów do Wisły). Jak już się coś powołuje to według mnie ma to być dla dobra pasażera, a nie dla dotacji i zabawy w kolej.
Po 3 tygodniach mój stosunek do KŚ jest negatywny.
Liczba postów: 5 606
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
Nie dość że nie honorują biletów miesięcznych strefówek, to dodatkowo brak jest także wspólnego biletu miesięcznego z KZK GOP. Więc bardzo łatwo obliczyć jak wzrosły koszty dojazdów w GOPie dla osób które dojeżdżają do pracy pociągiem + tramwajem/autobusem KZK GOP.