Liczba postów: 2 659
Liczba wątków: 29
Dołączył: 19.03.2011
Reputacja:
0
Adams, Na "szczęście" dla PR-owskiej "Czantorii" KŚ nie honoruje na swoich weekendowych pociągach do/z Wisły Turystyków i REGIOokarnetów, a niektórzy zawsze na tym jadą. Poza tym w tym rozkładzie (chyba po raz ostatni) "Czantoria" ma dotację, więc straty wielkiej nie ma.
Liczba postów: 2 659
Liczba wątków: 29
Dołączył: 19.03.2011
Reputacja:
0
Moim zdaniem znikną ostatnie 2 dofinansowane pociągi PR-ów na trasie Częstochowa-DG Ząbkowice-Katowice czyli "Orlik" i "Czantoria".
Liczba postów: 5 606
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
Ale "Czantoria" w tym wypadku mogłaby starować w Katowicach, albo z innego śląskiego miasta. A może w postaci "Czantorii" udało by się reaktywować połączenie Lubliniec - Wisła.
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 0
Dołączył: 23.09.2011
Reputacja:
0
mk1992, Znowu się ośmieszasz to że jechał EN57 to wcale nie znaczy że brudny chyba że masz jakies dowody na to że akurat jechał taki podejrzewam ze nie masz najlepiej tak pisać takie bzdury tylko po to żeby doczepić się PR. Poza tym jeżeli chodzi o siedzienia to siedzienia we elfie nie dorastają do pięt siędzieniom pluszowym w EN57. Jeżeli chodzi o wygodę to np. w twojej śmiesznej kolejce szyby w składach wagonowych też są zaparowane np. od wewnątrz niektóre, okna są nieszczelne itd. więc na zakonczenie radzę się Ci ogarnać i nie krykować tylko PR bo to jest trochę dziecinne z twojej strony. A tak po za tym nie wiem czy widziałeś ze ten temat jest o KŚ więc twój wątek o PR i EN57 ze Zwardonia jest zasadniczo zbędny.
K-S to jedna wielka pomyłka, wybierz dyskusję a nie beton. Na śląsku wybierz Przewozy Regionalne zawsze na czas nie to co Koleje Sląskie
Liczba postów: 5 606
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
Miejmy nadzieję że sytuacja z puntualnością KŚ wreszcie się unormuje, bo ludzie faktycznie zaczną uciekać od kolei. Z pewnego forum komunikacyjnego na Śląsku dowiedziałem się, że w październiku znacznie wzrosła frekwencja w tramwaju linii 15 łączącej Sosnowiec z Katowicami, który kursuje trasą równoległą do linii kolejowej, więc chyba coś o tym świadczy.
Dodatkowo dużym plusem byłoby jak najszybsze dogadanie się KŚ z KZK GOP w sprawie zintegrowanego biletu miesięcznego, żeby zmniejszyć koszty codziennych dojazdów do pracy czy szkoły. Najlepszym rozwiązniem byłoby wprowadzić coś na wzór Warszawy, gdzie bilety okresowe komunikacji miejskiej są ważne także w pociągach KM, ale chyba, przynajmniej narazie możemy sobie coś takiego umieścić między marzeniami.
Liczba postów: 2 659
Liczba wątków: 29
Dołączył: 19.03.2011
Reputacja:
0
Dzisiejszy Osobowy KŚ Gliwice-Częstochowa z Batorego 16.22 +40 zaraz za nim jechał KŚ Gliwice-Zawiercie, Zawiercie-Gliwice z Katowic 16.58 planowo. Wszystko na ELF-ach.
Liczba postów: 414
Liczba wątków: 27
Dołączył: 15.06.2010
Reputacja:
0
Koleje Śląskie laureatem tytułu Symbol 2011
Koleje Śląskie zostały nagrodzone prestiżowym tytułem Symbol 2011 w kategorii Debiut Rynkowy w ramach programu prowadzonego przez redakcję Monitora Rynkowego, dodatku do Dziennika Gazeta Prawna. Uroczysta gala, podczas której wręczono tytuły laureatom pierwszej edycji programu odbyła się wczoraj wieczorem w Teatrze Śląskim im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach.
Źródło: Rynek Kolejowy
http://www.rynek-kolejowy.pl/28652/Kole ... l_2011.htm
Niezły czad !!! Widzę, że rozdawnictwo medali i statuetek, nagród wszelakich jest tu rzeczą nagminną. ]->
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
Eee, te statuetki, dyplomy, i inne pierdoły to już od dawna tak byle komu i byle za co bez ładu i składu się rozdaje. Często myk polega na tym, że za odbiór statuetki czy innego papieru "laureat" po prostu musi wpłacić paręset / parę tysięcy złotych. Stąd ich masowy wysyp. Złoty biznes.
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 895
Liczba wątków: 6
Dołączył: 25.09.2011
Reputacja:
0
Cinek, Każdy głupi umiałby zorganizować ruch pociągów na 1 z nastu linii w Województwie (prócz Kolei Wielkopolskich, ta spółka to dno, dna), więc o czym my tu gadamy. Czekam na chwilę gdy KŚ będą obsługiwały wszystkie Śląskie linie. Pousuwają to co nierentowne a bajzel będzie taki jak za czasów PR. Wtedy okaże się, że prócz nowoczesnego taboru ten przewoźnik nie ma żadnego dodatkowego atutu.