Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
FAREN, aha ok. Widzisz, widocznie miałem błędne myślenie w głowie, że wczesniej było więcej bezpośrednich połączeń.
Liczba postów: 240
Liczba wątków: 1
Dołączył: 16.10.2012
Reputacja:
0
To niestety TOR mówi od stycznia. Jak to się sprawdzało w praktyce widać było po poczynaniach PR, gdzie każde cięcia powodowały wzrost kosztów...
Pozdrawiam
Jacek
P.S.
Także to nie tak że...
Liczba postów: 1 066
Liczba wątków: 3
Dołączył: 26.03.2011
Reputacja:
0
ZDG TOR zrobił wczoraj konferencję po przeprowadzonym audycie w spółce. Jednym z zaleceń jest właśnie podwyższenie ceny biletów (w styczniu bilety pokryły 20% kosztów) i ograniczenie pracy przewozowej.
Pozdrawiam ;-)
Liczba postów: 324
Liczba wątków: 5
Dołączył: 11.05.2011
Reputacja:
0
Pozdrowionka z centralnej Polski
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Aż chce się napisać, że tak dobrze zarło i zdechło... Miejmy nadzieję, że ktoś pokaże, że ma jaja i ogarnie ten burdel zanim wszystko wróci do (nazwijmy to) śląskiej normy.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 240
Liczba wątków: 1
Dołączył: 16.10.2012
Reputacja:
0
hutterdm, a kogo to obchodzi? Podwyższenie ceny biletów - o ile nieznaczne - nie musi mieć przełożenia na ilość pasażerów. Ale cięcia będą miały. Przerabialiśmy to wielokrotnie z PR. TOR podobnie nie potrafi zrozumieć, że nie mamy w regionie raczej wsi, gdzie jedynym środkiem transportu jest pociąg. Tylko w takich miejscach potwierdza się teza lansowana przez PR i TOR, że po zmniejszeniu liczby pociągów nie zmniejszy się ilość przewożonych pasażerów, co pozwoli poprawić rentowność. Tymczasem u nas jest wręcz odwrotnie - każde ograniczenie liczby pociągów na konkretnej linii będzie skutkowało zmniejszeniem średniej ilości pasażerów w pociągu...
Które połączenia polecą? Jeśli KŚ czegoś nie wymyślą, to na 100% S15 (likwidacja sugerowana przez TOR jeszcze w styczniu), podobny los spotka S31, która od grudnia miała być likwidowana oraz zapewne S52 i S58 ]->
Pozdrawiam
Jacek
P.S.
Także to nie tak że...
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
I pomyśleć, że gdyby nie arogancja i zbyt wygórowane mniemanie o sobie niektórych osób - mogło być zupełnie, zupełnie inaczej.
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 240
Liczba wątków: 1
Dołączył: 16.10.2012
Reputacja:
0
FAREN napisał(a):Wszystko szło w jak najlepszym porządku kiedy przejmowano linie stopniowo, trzeba od grudnia było wziąść SKR i powiedzmy Katowice - Bielsko - Żywiec - Zwardoń no i te nieszczęsne Bytom - Gliwice do kupy. Polityce zadecydowali jkednak inaczej i rzucili nieprzygotowanego przewoźnika w obsługe całego województwa. Doskonały przykład jak upierdzielić łeb przyszłościowemu przedsięwzięciu jakim były KŚ.......................
Tutaj podobno "zasługę" miały PR, które domagały się podpisania umowy na 3 lata i w dodatku nie zgadzały się na przekazanie w tym okresie żadnych nowych linii KŚ.
Po prostu p. Matusiewicz nie powinien ugiąć się pod szantażem PLK i powinien dokończyć planowany przetarg. Chociaż przykład kujawsko-pomorskiego pokazuje, że i tak można było procedury na tyle przeciągnąć, by poza PR nikt nie miał szans
@
psim: Masz rację, co mówię z dużą przykrością :->
Pozdrawiam
Jacek
P.S.
Także to nie tak że...
Liczba postów: 2 555
Liczba wątków: 134
Dołączył: 15.03.2011
Reputacja:
0
„Koleje Śląskie” artykułem na medal w Wikipedii. :-D
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
No i wychodzi na to, że PRy nie były takie złe, jak to niektórzy wypisywali
. Swoją drogą zastanawiam się, ile jeszcze będzie podejść do Bytom-Gliwice i Katowice-Oświęcim zanim ostatecznie zaczną być istotną częścią systemu albo pójdą definitywnie do piachu.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL