Liczba postów: 5 606
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
Jak ktoś posiada przecieki dotyczące rozkładu jazdy 2022/23 i chciałby się nimi podzielić, to zapraszam do dyskusji.
Liczba postów: 157
Liczba wątków: 6
Dołączył: 14.08.2018
Reputacja:
13
Na linii nadodrzańskiej powinien tak to sposób w rozkładzie jazdy 2022/23:
IC WOLIN Kraków Główny - Świnoujście/Kołobrzeg
IC NIGHTJET Graz Hbf - Berlin Hbf
IC ŚWIĘTOPEŁK Wrocław Główny - Świnoujście (codziennie)
KD PRZYŚPIESZONY SPRINTER Wrocław Główny - Świnoujście
IC SWAROŻYC Bielsko Biała Główna - Kołobrzeg (p. Stargard)
IC WYCZÓŁKÓWSKI Lublin Główny - Świnoujście
EC WAWEL Kraków Główny - Berlin Hbf
IC MATEJKO Przemyśl Główny - Szczecin Główny
IC ŚLĄZAK Przemyśl Główny - Zielona Góra Główna
Natomiast IC CHEŁMOŃSKI do Szczecina przetrasuje p. Poznań. Od połowy 2023 roku pojedzie p. Krzyż.
We weekendy wakacji 2023 roku IC GWAREK wydłużony do Krakowa
TLK ZEFIR z Kołobrzegu do Krakowa przetrasuje p. Wrocław
IC HETMAN zostaje zlikwidowany od rozkładu jazdy 2022/23, za tego wejdzie TLK NOSAL relacji Warszawa Zachodnia - Kraków Główny/Zakopane p. Lublin, Rzeszów. Natomiast za tego do Wrocławia wejdzie nowy pociąg IC KOSSAK Przemyśl Główny - Gdynia Główna
Za grupy wagonów IC MEHOFFERA do Jeleniej Góry wejdzie IC MATEJKO do Przemyśla p. Katowice. Natomiast IC MEHOFFER przetrasuje do Poznania przez LK 271 do połowy 2023 roku, a od połowy 2023 roku wydłużony do Szczecina.
UZNAM zostaje zaawansowany na IC, dzięki temu będzie miał składy zmodernizowane wagony oraz ma obieg z Wyczółkowskim.
TLK ZAMOYSKI zostaje straszny skrócony relacji Warszawa Zachodnia - Zamość - Warszawa Zachodnia.
Jeżeli TLK MIERZEJA relacji Lublin Główny - Gdynia Główna będzie dobrze sprawować, to zostaje.
Zamiast TLK ROZTOCZE ma być łącznika do IC Chopina do Chełma.
Przymiarki:
IC GÓRSKI Szczecin Główny/Lublin Główny - Zamość (grupa wagonów)
IC MALCZEWSKI Przemyśl Główny - Świnoujście (p. Poznań)
IC KONOPNICKA Lublin Główny - Jelenia Góra (p. Gryfów)
Liczba postów: 48
Liczba wątków: 1
Dołączył: 26.08.2014
Reputacja:
1
A WAWEL juz nie do Przemysla?
Liczba postów: 122
Liczba wątków: 2
Dołączył: 02.08.2019
Reputacja:
2
Nie i dobrze. Za maly popyt a za duże opóźnienia są co teraz własne widać.
Trzeba racjonalnie planować.
Niektore relacje dzielone na krótsze i jednocześnie krotkie sklady
Ale to jest dla dobra ogółu.
Liczba postów: 157
Liczba wątków: 6
Dołączył: 14.08.2018
Reputacja:
13
Boże, to ile ma tyle połączenia dla składów wagonowych (Przemyśl - Szczecin), jeśli tyle wagonów są niewystarczające ?
Poza tym, za Wawela, który obecnie jeździ do Przemyśla, może znów wraca do Warszawy, ale nie TLK Lubomirski. Może EIC Banach albo IC Sienkiewicz, skoro EC Wawel skrócony do Krakowa
Liczba postów: 122
Liczba wątków: 2
Dołączył: 02.08.2019
Reputacja:
2
Ciężko powiedzieć.
Ogólnie to jest spory ból głowy bo pieniędzy mało a oczekiwania rosną.
Może się okazać że calkowicie wylecą te najdroższe pociagi na koncowkach regionalnych typu Chelm.
Liczba postów: 157
Liczba wątków: 6
Dołączył: 14.08.2018
Reputacja:
13
Mało wątpię, ze zarabiają kasy na modernizację w Chełmie, tylko pytanie, kiedy? Nie wiadomo, wszystko się wskazuje.
Liczba postów: 122
Liczba wątków: 2
Dołączył: 02.08.2019
Reputacja:
2
Z kaską niestety krucho i prawdopodobnie będą cięcia i to spore. A szkoda bo te co pisaliśmy wyżej to fajnie się zapowiadały l
To pewnie ten Hetmen przejdzie na SKPL skomunikowany z Hetmenem Lublin - Kraków na jednym składzie. W sumie jakby tak SKPL kursował jako jakiś skomunikowany z ciągiem Lublin - Rzeszów to byłoby to niezłe i tańsze.
Poza tym Wrocław potrzebuje więcej wagonów z puli do zestawiania ciągu Kraków - Katowice - Wrocław - Poznań, więc z Hetmana wagony jak znalazł
Liczba postów: 157
Liczba wątków: 6
Dołączył: 14.08.2018
Reputacja:
13
Aa właśnie, zapomniałbym dodać jeszcze jedno informacje.
IC Chełmoński wraca do Krakowa przez Poznań, nie tylko po remoncie wiaduktu w Stargardzie, ale tez po remoncie LK 133 Katowice - Kraków, który mógłby przejechać szybciej 160 km/h
Poza tym, dzisiaj widziałem, ze powoli zaczyna modernizować peron 3 łączy z wiaduktem w Stargardzie, ma być do przynajmniej końca 2022 roku.
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 0
Dołączył: 24.08.2021
Reputacja:
0
Likwidacja IC Hetman? Błagam na kolanach, aby nie zlikwidowano go na całym odcinku. Przecież to jest tak popularne i potrzebne połączenie, moim zdaniem najpopularniejsze na południowym wschodzie.
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: 17.01.2022
Reputacja:
0
Wiadomo co będzie z Pogórze/Karpaty który jeździł z Wrocławia do Przemyśla?
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: 29.12.2020
Reputacja:
0
Ktoś wie co się zmieni na Lk2?
Liczba postów: 157
Liczba wątków: 6
Dołączył: 14.08.2018
Reputacja:
13
TLK Nosal do Zakopanego p. Lublin, Rzeszów jeździ codziennie, a Karłowicz p. Kielce jeździ na weekend i dalej obsługuje na Flirt3
Natomiast będzie nowy pociąg TLK SIERZTUPOWSKI (nie wiem o kogo chodzi, może o tenisistę?) Kraków Główny - Białystok p. Lublin, Siedlce, Niemojki, Hajnówka. Ciekawe, czy to znowuż wypadłby z propozycji rozkład jazdy, ale jego trasa jest bardzo ciekawa.
Za Zamoyskiego wejdzie Staszic do Szczecina i Kołobrzegu, a Zamoyski odjeżdżałby z Zamościa o 3:30.
W kolejności z Lublina do Szczecina:
5:00 - IC WYCZÓŁKOWSKI p. Częstochowę, Wrocław
6:00 - IC GAŁCZYŃSKI p. Warszawę, Poznań
7:30-8:00 - IC GÓRSKI p . Warszawę, Poznań
9:00 - IC STASZIC p. Warszawę, Bydgoszcz