Ocena wątku:
  • 6 głosów - średnia: 4.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozkład jazdy 2024/2025
Piękne rozkomunikowanie ostatniego regio Wrocław-Ostrów z regio do Łodzi.

Kluczbork-Kępno nadal widzę rewelacyjny rozkład, szczególnie w weekendy...
Odpowiedz

Witam czy Orzeszkowa i Karkonosze mają jeździć na ED161 czy na wagonach i pytanie czy Rozewie pojedzie do Jeleniej Góry?
Odpowiedz

Witam kolejową brać, bardzo proszę o informacje jakie poranne pociągi IC będą odjeżdżać z Legionowa do Warszawy Zachodniej (p. Centralną). Chodzi mi o poranny szczyt przewozowy od 6:00 do 9:00. 
Dziś pojawiła się informacja, że od nowego RJ 2024/25 ma zwiększyć się liczba pociągów SKM do 120 (wobec ok 70 obecnych) na dobę, czy ktoś z Was jest w stanie to potwierdzić?
Odpowiedz

@ksiedzu a czy można prosić o rozklady dla stacji Częstochowa i Częstochowa Stradom?

Edit przeczytałem, że były już podane, ale nie mogę ich znaleźć. Wie ktoś, na której są stronie?
Odpowiedz

Witam wszystkich jestem nowy i chętnie dowiem się jak szykuję się rj 2024 / 2025 dla stacji Głogów na dolnym śląsku Cool
Odpowiedz

(14.08.2024, 18:48)pasażerSzczecin napisał(a): wamp, z Krakowa odjeżdża po 4, zastępuje Nidy.

Przemyśl - Kraków:
4:20- IC FAŁAT do Poznania
5:20 - IC WAWEL do Berlina
6:30 - IC WYCZÓŁKOWSKI do Szczecina
7:20 - IC ZEFIR do Ustki
8:00 - IC CRACOVIA do Pragi
9:10 - IC SZKUNER do Słupska
9:50 - IC MATEJKO do Szczecina
10:50 - IC GALICJA do Berlina
11:50 - IC PORTA MORTAVICA do Grazu
12:50 - IC MEHOFFER do Zielonej Góry
13:50 - IC ŚLĄZAK do Poznania
14:30 - IC SIEMIRADZKI do Wrocławia
15:45 - IC WYSPIAŃSKI do Wrocławia
17:00 - IC ROZEWIE do Gdyni
18:00 - IC ŁUKASIEWICZ do Gliwic
18:45 - IC ŁUKASIEWICZ BIS do Krakowa
20:00 - IC PRZEMYŚLANIN do Świnoujścia oraz Ustki
IC GIERYMSKI do Krakowa - nie wiem, ale obstawiam, ze być może wieczorem

Dzięki za info!
Odpowiedz

Tak w ogóle jestem ciekaw trasy pociągu IC Hetman. Czy czasem nie będzie zatrzymywał się w Mielcu? Bo tego pociągu nie ma wśród tych zatrzymujących się w Nowej Dębie i w Rzeszowie.
Odpowiedz

Szanowni forumowicze. Od pewnego czasu, dzięki uprzejmości @ksiedzu mieliście możliwość zadawania pytań o relacje dla poszczególnych stacji w przyszłorocznym rozkładzie jazdy. Niestety, kilku z Was zamiast zadać sobie trochę trudu i poszukać sobie czy dana informacja się pojawiła, powielała pytania, a nawet ponownie kopiowała posty. Nie pomagały upomnienia, wydzielania zdublowanych postów do kosza, więc zacząłem stosować ostrzeżenia systemowe. W chwili obecnej prawdopodobnie relacje dla wszystkich najważniejszych stacji zostały opublikowane, dlatego proszę już nie zadawać pytań, ani nie dublować postów. Zachęcam natomiast do ogólnej dyskusji na temat kształtu nowego rozkładu, wszelkie uwagi "za" i "przeciw".
Odpowiedz

Co jest panie Administracjo... Dwukrotnie pisze obszerny tekst z uwagami i go nie ma?
Odpowiedz

(31.08.2024, 17:57)Kristop napisał(a): Co jest panie Administracjo... Dwukrotnie pisze obszerny tekst z uwagami i go nie ma?
Żaden tekst z uwagami nie został usunięty. Do kosza zostały wydzielone tylko posty z zapytaniami o stacje które już były, oraz posty dublujące.
Odpowiedz

W myśl przysłowia do trzech razy sztuka jeszcze raz z uwagami, spostrzeżeniami tu dotyczącymi mojego regionu i zapowiedzi rozkładu jazdy 2024/3025...
Na początek odnośnie tego co znika :
1.TLK Roztocze relacji Lublin - BOHUMIN po roku funkcjonowania w Kędzierzynie Koźlu i dobrej jak na początek frekwencji ma być zlikwidowane, w ten sposób pozbawiając dostępu do połączenia z Lublinem tutejszy region, również Racibórz a można przecież nawet skracając relacje do Raciborza ją zostawić zmieniając skład na zestaw trakcyjny..
2.po kilku latach funkcjonowania IC CHEŁMOŃSKI w Kędzierzynie, zmiana kategorii na kosmos Sprinter wyrzucając akurat w Kędzierzynie Koźlu postój a jak widać są stacje dużo mniejsze i akurat ten INTERCITY nadal będzie się zatrzymywać...
3.przy pracach nocnych tj. GLIWICE ŁABĘDY i Katowice czemu nie można było Karkonoszy dać przez Kędzierzyn Koźle, Rybnik a nie kolejne połączenie przez Opole ale w kierunku na Łódź...
4.od nowego rozkładu Batory wraca na Zebrzydowice, pytanie tylko po co i dla kogo...
Teraz alternatywy...
1.Nowa relacja IC Jagiełło mająca zastąpić TLK Roztocze, dlaczego nie na Kędzierzyn albo przez do Raciborza zespołem trakcyjnym...
2.Ktoś chyba zapomniał czy to w Ministerstwie czy INTERCITY że nie musi być połączenie do Warszawy tylko przez Brzeg, Oławe na Opole, Lubliniec albo można pomyśleć o innych trasach alternatywnych tu mając na myśli Kędzierzyn Koźle...
3.Wątek ekonomiczny również powinien tym układającym rozkład powinien dać rozważyć np. przekierowanie jednego z trzech INTERCITY do Kołobrzegu z trasy przez Strzelce Opolskie na trasę przez Kędzierzyn bo jeżeli ok. minimum 50 procent pasażerów wsiadajacych w Strzelcach Opolskich jest z Kędzierzyna Koźla i ok. (np. Zdzieszowice) co widać w systemach to zasadna jest taka zmiana..
4.i jeżeli w Brzegu i Oławie staje prawie wszystko (nawet dla jednego czy dwóch osób), to wracając do mojego regionu zasadne jest by w Kędzierzynie Koźlu (Zdzieszowicach) tych połączeń było więcej..
Wiem, że niektórzy powiedzą popatrz jak jest u Nas ale w końcu to chyba nie łaska by było więcej postojów w innych miastach i relacji na innych trasach.
5.i z takich wniosków może z Bielska Białej do Warszawy przez Rybnik, Kędzierzyn... Dlaczego nie?Przeciez nie trzeba zmieniać koniecznie lokomotywy
Ps. Każda modernizacja nie powinna służyć do zlikwidowana połączeń czy nawet ich zawieszenia. Bo to pasażer utrzymuje spółki a nie odwrotnie
Odpowiedz

No musisz się chłopaku pogodzić, że Kędzierzyn to dziura która nie wygeneruje takiego popytu aby wydłużać czas przejazdu lub zwiększać koszta. Ciesz się, że masz tyle bo zawsze mógłbyś żyć z dwoma połączeniami na dobę.
Odpowiedz

Potwierdzam że dziura bo jak jechalem Danubiusem to plebs ukradł tablicę relacyjną w Kędziedzynie i nie moglem juz zrobic sobie przy niej zdjecia. Wkurzylem sie wtedy.
Odpowiedz

(01.09.2024, 19:15)wamp napisał(a): No musisz się chłopaku pogodzić, że Kędzierzyn to dziura która nie wygeneruje takiego popytu aby wydłużać czas przejazdu lub zwiększać koszta. Ciesz się, że masz tyle bo zawsze mógłbyś żyć z dwoma połączeniami na dobę.

Nie wiem, w jakiej dziurze mieszkasz, albo skąd te kompleksy... Ale widzę, że jedno co potrafisz to segregować, zero merytoryki... Ja natomiast nie stoję w miejscu... Dziś poszły materiały do PKP INTERCITY, że mylili się że IC PRZEMYŚLANIN nie mieści się w peronie.. No ale, tak to się działa... Podpowiadam : kolego działa się do skutku
Odpowiedz

(01.09.2024, 19:15)wamp napisał(a): No musisz się chłopaku pogodzić, że Kędzierzyn to dziura która nie wygeneruje takiego popytu aby wydłużać czas przejazdu lub zwiększać koszta. Ciesz się, że masz tyle bo zawsze mógłbyś żyć z dwoma połączeniami na dobę.

Taaa, taka dziura, że co wysiadam ze SKARBKA to mimo późnej pory (23:00) wysiada ponad 50 osób.  Do TLK SUDETY ostatnimi czasy już ledwo da się wejść, bo w Kędzierzynie zawsze czeka kilkadziesiąt osób (bardzo dobrze, że od października będzie wydłużony i zmieniony skład).  Podobnie rzecz wygląda na ROZTOCZU.  Dziurą to są Strzelce Opolskie, do których IC na siłę pcha większość pociągów, bo rajcują się, że można zaoszczędzić 5 minut.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Rozkład jazdy 2025/2026 abo 2 2 647 21.10.2024, 23:01
Ostatni post: pasażerSzczecin
Lightbulb Rozkład jazdy 2023/2024 pasażerSzczecin 145 75 992 20.10.2024, 09:52
Ostatni post: myszka
Wink Rozkład jazdy PKP 2024/2025 Farynsk 0 351 20.10.2024, 09:35
Ostatni post: Farynsk
  Rozkład jazdy 2022/23 Adams 64 74 143 22.05.2023, 10:41
Ostatni post: Adams
  Rozkład jazdy 2021/2022 pasażerSzczecin 87 70 383 02.02.2022, 13:59
Ostatni post: Adams

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
Wojciech K-K, 9 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.