Liczba postów: 1 712
Liczba wątków: 37
Dołączył: 28.10.2011
Reputacja:
8
Piękne rozkomunikowanie ostatniego regio Wrocław-Ostrów z regio do Łodzi.
Kluczbork-Kępno nadal widzę rewelacyjny rozkład, szczególnie w weekendy...
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 0
Dołączył: 14.02.2022
Reputacja:
0
Witam czy Orzeszkowa i Karkonosze mają jeździć na ED161 czy na wagonach i pytanie czy Rozewie pojedzie do Jeleniej Góry?
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: 27.08.2024
Reputacja:
0
Witam kolejową brać, bardzo proszę o informacje jakie poranne pociągi IC będą odjeżdżać z Legionowa do Warszawy Zachodniej (p. Centralną). Chodzi mi o poranny szczyt przewozowy od 6:00 do 9:00.
Dziś pojawiła się informacja, że od nowego RJ 2024/25 ma zwiększyć się liczba pociągów SKM do 120 (wobec ok 70 obecnych) na dobę, czy ktoś z Was jest w stanie to potwierdzić?
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: 27.08.2024
Reputacja:
0
@ ksiedzu a czy można prosić o rozklady dla stacji Częstochowa i Częstochowa Stradom?
Edit przeczytałem, że były już podane, ale nie mogę ich znaleźć. Wie ktoś, na której są stronie?
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: 27.08.2024
Reputacja:
0
Witam wszystkich jestem nowy i chętnie dowiem się jak szykuję się rj 2024 / 2025 dla stacji Głogów na dolnym śląsku
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 2
Dołączył: 13.08.2024
Reputacja:
0
(14.08.2024, 18:48)pasażerSzczecin napisał(a): wamp, z Krakowa odjeżdża po 4, zastępuje Nidy.
Przemyśl - Kraków:
4:20- IC FAŁAT do Poznania
5:20 - IC WAWEL do Berlina
6:30 - IC WYCZÓŁKOWSKI do Szczecina
7:20 - IC ZEFIR do Ustki
8:00 - IC CRACOVIA do Pragi
9:10 - IC SZKUNER do Słupska
9:50 - IC MATEJKO do Szczecina
10:50 - IC GALICJA do Berlina
11:50 - IC PORTA MORTAVICA do Grazu
12:50 - IC MEHOFFER do Zielonej Góry
13:50 - IC ŚLĄZAK do Poznania
14:30 - IC SIEMIRADZKI do Wrocławia
15:45 - IC WYSPIAŃSKI do Wrocławia
17:00 - IC ROZEWIE do Gdyni
18:00 - IC ŁUKASIEWICZ do Gliwic
18:45 - IC ŁUKASIEWICZ BIS do Krakowa
20:00 - IC PRZEMYŚLANIN do Świnoujścia oraz Ustki
IC GIERYMSKI do Krakowa - nie wiem, ale obstawiam, ze być może wieczorem
Dzięki za info!
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 2
Dołączył: 13.08.2024
Reputacja:
0
Tak w ogóle jestem ciekaw trasy pociągu IC Hetman. Czy czasem nie będzie zatrzymywał się w Mielcu? Bo tego pociągu nie ma wśród tych zatrzymujących się w Nowej Dębie i w Rzeszowie.
Liczba postów: 5 604
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
Szanowni forumowicze. Od pewnego czasu, dzięki uprzejmości @ksiedzu mieliście możliwość zadawania pytań o relacje dla poszczególnych stacji w przyszłorocznym rozkładzie jazdy. Niestety, kilku z Was zamiast zadać sobie trochę trudu i poszukać sobie czy dana informacja się pojawiła, powielała pytania, a nawet ponownie kopiowała posty. Nie pomagały upomnienia, wydzielania zdublowanych postów do kosza, więc zacząłem stosować ostrzeżenia systemowe. W chwili obecnej prawdopodobnie relacje dla wszystkich najważniejszych stacji zostały opublikowane, dlatego proszę już nie zadawać pytań, ani nie dublować postów. Zachęcam natomiast do ogólnej dyskusji na temat kształtu nowego rozkładu, wszelkie uwagi "za" i "przeciw".
Liczba postów: 31
Liczba wątków: 0
Dołączył: 14.05.2024
Reputacja:
2
Co jest panie Administracjo... Dwukrotnie pisze obszerny tekst z uwagami i go nie ma?
Liczba postów: 5 604
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
(31.08.2024, 17:57)Kristop napisał(a): Co jest panie Administracjo... Dwukrotnie pisze obszerny tekst z uwagami i go nie ma? Żaden tekst z uwagami nie został usunięty. Do kosza zostały wydzielone tylko posty z zapytaniami o stacje które już były, oraz posty dublujące.
Liczba postów: 31
Liczba wątków: 0
Dołączył: 14.05.2024
Reputacja:
2
W myśl przysłowia do trzech razy sztuka jeszcze raz z uwagami, spostrzeżeniami tu dotyczącymi mojego regionu i zapowiedzi rozkładu jazdy 2024/3025...
Na początek odnośnie tego co znika :
1.TLK Roztocze relacji Lublin - BOHUMIN po roku funkcjonowania w Kędzierzynie Koźlu i dobrej jak na początek frekwencji ma być zlikwidowane, w ten sposób pozbawiając dostępu do połączenia z Lublinem tutejszy region, również Racibórz a można przecież nawet skracając relacje do Raciborza ją zostawić zmieniając skład na zestaw trakcyjny..
2.po kilku latach funkcjonowania IC CHEŁMOŃSKI w Kędzierzynie, zmiana kategorii na kosmos Sprinter wyrzucając akurat w Kędzierzynie Koźlu postój a jak widać są stacje dużo mniejsze i akurat ten INTERCITY nadal będzie się zatrzymywać...
3.przy pracach nocnych tj. GLIWICE ŁABĘDY i Katowice czemu nie można było Karkonoszy dać przez Kędzierzyn Koźle, Rybnik a nie kolejne połączenie przez Opole ale w kierunku na Łódź...
4.od nowego rozkładu Batory wraca na Zebrzydowice, pytanie tylko po co i dla kogo...
Teraz alternatywy...
1.Nowa relacja IC Jagiełło mająca zastąpić TLK Roztocze, dlaczego nie na Kędzierzyn albo przez do Raciborza zespołem trakcyjnym...
2.Ktoś chyba zapomniał czy to w Ministerstwie czy INTERCITY że nie musi być połączenie do Warszawy tylko przez Brzeg, Oławe na Opole, Lubliniec albo można pomyśleć o innych trasach alternatywnych tu mając na myśli Kędzierzyn Koźle...
3.Wątek ekonomiczny również powinien tym układającym rozkład powinien dać rozważyć np. przekierowanie jednego z trzech INTERCITY do Kołobrzegu z trasy przez Strzelce Opolskie na trasę przez Kędzierzyn bo jeżeli ok. minimum 50 procent pasażerów wsiadajacych w Strzelcach Opolskich jest z Kędzierzyna Koźla i ok. (np. Zdzieszowice) co widać w systemach to zasadna jest taka zmiana..
4.i jeżeli w Brzegu i Oławie staje prawie wszystko (nawet dla jednego czy dwóch osób), to wracając do mojego regionu zasadne jest by w Kędzierzynie Koźlu (Zdzieszowicach) tych połączeń było więcej..
Wiem, że niektórzy powiedzą popatrz jak jest u Nas ale w końcu to chyba nie łaska by było więcej postojów w innych miastach i relacji na innych trasach.
5.i z takich wniosków może z Bielska Białej do Warszawy przez Rybnik, Kędzierzyn... Dlaczego nie?Przeciez nie trzeba zmieniać koniecznie lokomotywy
Ps. Każda modernizacja nie powinna służyć do zlikwidowana połączeń czy nawet ich zawieszenia. Bo to pasażer utrzymuje spółki a nie odwrotnie
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 1
Dołączył: 28.05.2021
Reputacja:
0
No musisz się chłopaku pogodzić, że Kędzierzyn to dziura która nie wygeneruje takiego popytu aby wydłużać czas przejazdu lub zwiększać koszta. Ciesz się, że masz tyle bo zawsze mógłbyś żyć z dwoma połączeniami na dobę.
Liczba postów: 122
Liczba wątków: 2
Dołączył: 02.08.2019
Reputacja:
2
Potwierdzam że dziura bo jak jechalem Danubiusem to plebs ukradł tablicę relacyjną w Kędziedzynie i nie moglem juz zrobic sobie przy niej zdjecia. Wkurzylem sie wtedy.
Liczba postów: 31
Liczba wątków: 0
Dołączył: 14.05.2024
Reputacja:
2
(01.09.2024, 19:15)wamp napisał(a): No musisz się chłopaku pogodzić, że Kędzierzyn to dziura która nie wygeneruje takiego popytu aby wydłużać czas przejazdu lub zwiększać koszta. Ciesz się, że masz tyle bo zawsze mógłbyś żyć z dwoma połączeniami na dobę.
Nie wiem, w jakiej dziurze mieszkasz, albo skąd te kompleksy... Ale widzę, że jedno co potrafisz to segregować, zero merytoryki... Ja natomiast nie stoję w miejscu... Dziś poszły materiały do PKP INTERCITY, że mylili się że IC PRZEMYŚLANIN nie mieści się w peronie.. No ale, tak to się działa... Podpowiadam : kolego działa się do skutku
Liczba postów: 1 712
Liczba wątków: 37
Dołączył: 28.10.2011
Reputacja:
8
(01.09.2024, 19:15)wamp napisał(a): No musisz się chłopaku pogodzić, że Kędzierzyn to dziura która nie wygeneruje takiego popytu aby wydłużać czas przejazdu lub zwiększać koszta. Ciesz się, że masz tyle bo zawsze mógłbyś żyć z dwoma połączeniami na dobę.
Taaa, taka dziura, że co wysiadam ze SKARBKA to mimo późnej pory (23:00) wysiada ponad 50 osób. Do TLK SUDETY ostatnimi czasy już ledwo da się wejść, bo w Kędzierzynie zawsze czeka kilkadziesiąt osób (bardzo dobrze, że od października będzie wydłużony i zmieniony skład). Podobnie rzecz wygląda na ROZTOCZU. Dziurą to są Strzelce Opolskie, do których IC na siłę pcha większość pociągów, bo rajcują się, że można zaoszczędzić 5 minut.
|