15.05.2011, 21:11
Zamiast pod¶wietlaæ ca³± tarczê prêdko¶ciomierza, to pod¶wietla siê tylko punkty na nim. Tak samo jest przecie¿ w samochodach, zwiêksza to czytelno¶æ.
Modernizacja lokomotyw EU07 PKP Cargo
|
15.05.2011, 21:11
Zamiast pod¶wietlaæ ca³± tarczê prêdko¶ciomierza, to pod¶wietla siê tylko punkty na nim. Tak samo jest przecie¿ w samochodach, zwiêksza to czytelno¶æ.
15.05.2011, 21:25
Nie,tutaj diodki wyraźnie świecą nad cyferblatem, a w samochodach cyferblat z transparentnego tworzywa jest pokryty sitodrukiem i tam diody czy też żarówki świecą od spodu. Widziałem 1505 w Kutnie, wszystko się świeciło jak psu... Nówex
15.05.2011, 21:27
To ju¿ jest szczegó³ techniczny, ale za³o¿enie takie samo. Identycznie jest w ST45 z PESY.
15.05.2011, 21:48
O ile "Awaryjne wyłączenie lokomotywy" to hamulec bezpieczeństwa to jego umiejscowienie nie jest zbyt wygodne z puntu widzenia maszynisty. (Pod manometrami)
Volenti non fit iniuria
16.05.2011, 06:56
Obleśny Szczur napisał(a):To już jest szczegół techniczny, ale założenie takie samo. Identycznie jest w ST45 z PESY.Ale musisz przyznać, że trąci z lekka manufakturą.
16.05.2011, 09:15
No moim zdaniem te diody na prędkościomierzu to taki trochę bajer, który ma dać trochę nowoczesności. Na czerwono zaznaczyli większą prędkość i wygląda to fajnie.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
16.05.2011, 10:53
Tony J. napisał(a):Ale musisz przyznaæ, ¿e tr±ci z lekka manufaktur±.No trochê jak wiejski tuning w Golfie II ;-) Ale dobrze, ¿e próbuj±. Zreszt± to nie pierwsza lokomotywa, która pomimo zrobienia ca³ej kabiny "na cacy" ma jaki¶ feler, w zmodernizowanej ST44 kabina i pulpit tak¿e s± nowe, ale ko³o nastawnik i nawrotnik z napisami "Nazad" i "Wpierjod" zosta³y.
16.05.2011, 15:43
Nie chcę skłamać, ale to chyba typowa tarcza prędkościomierza MESIT (czeski). Podobne można znaleźć od lat w czeskich lokomotywach i raczej tam nie jest to uznawane za "tuning".
23.05.2011, 20:56
Wpierjod i Nazad to już trochę legenda, byłem na kilku ST44 modernizowanych w Pesie i po rewizjach w Pesie i w każdej były polskie napisy przy nastawniku kierunkowym. Aczkolwiek to najbardziej udana modernizacja M62.
14.06.2011, 08:08
Zainteresowanych informuję iż na początku czerwca pojawiła się już EU07-1510. Jak widać prace modernizacje postępują bardzo szybko.
25.10.2012, 22:17
Nowiutka EU07-1525 po naprawie głównej w zakładzie PKP Cargo Tabor Ostrów Wielkopolski.
http://rail.phototrans.eu/14,73067,0.html
26.10.2012, 05:06
Zmodernizują jeszcze 5 EU07. Nareszcie się uporali bo bardzo długo to trwało.
26.10.2012, 07:13
Ostrów wykonuje chyba jeszcze zabiegi techniczne przystosowujące polskie lokomotywy towarowe do jazdy m.in w Czechach.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
26.10.2012, 10:03
przem710, Za jakiś czas wyjadą kolejne, bo prace nad tymi siódemkami szły równomiernie
05.12.2012, 15:04
Polecam krótki materiał telewizji Proart o modernizacji siódemek.
http://tvproart.pl/tvonline/obejrzyj/54 ... 2012-12-04 (od 12 minuty) |
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Naprawy lokomotyw EU07, ET22 i ET41 w latach 2019-2023 | KazET21224142 | 140 | 86 781 |
15.03.2024, 21:23 Ostatni post: KazET21224142 |
|
PKP IC sprzedaje 120 EU07 | pitagoras23 | 58 | 33 101 |
23.07.2021, 22:05 Ostatni post: KazET21224142 |
|
PKP Cargo zamawia 31 nowych lokomotyw sześcioosiowych! | norbis97 | 23 | 11 976 |
08.11.2019, 10:33 Ostatni post: Koni |
|
Klimatyzacja do EU07 - koszty | MegaTVHD | 0 | 2 568 |
27.01.2019, 14:40 Ostatni post: MegaTVHD |
|
Modernizacja 20 lokomotyw EP/EU07 | wołodyjowskiIC | 0 | 2 710 |
15.02.2017, 10:11 Ostatni post: wołodyjowskiIC |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
13 gości |