Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modernizacja lokomotyw EU07 PKP Cargo
#16
Zamiast pod¶wietlaæ ca³± tarczê prêdko¶ciomierza, to pod¶wietla siê tylko punkty na nim. Tak samo jest przecie¿ w samochodach, zwiêksza to czytelno¶æ.
Odpowiedz

#17
Nie,tutaj diodki wyraźnie świecą nad cyferblatem, a w samochodach cyferblat z transparentnego tworzywa jest pokryty sitodrukiem i tam diody czy też żarówki świecą od spodu. Widziałem 1505 w Kutnie, wszystko się świeciło jak psu... Nówex
Odpowiedz

#18
To ju¿ jest szczegó³ techniczny, ale za³o¿enie takie samo. Identycznie jest w ST45 z PESY.
Odpowiedz

#19
O ile "Awaryjne wyłączenie lokomotywy" to hamulec bezpieczeństwa to jego umiejscowienie nie jest zbyt wygodne z puntu widzenia maszynisty. (Pod manometrami)
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#20
Obleśny Szczur napisał(a):To już jest szczegół techniczny, ale założenie takie samo. Identycznie jest w ST45 z PESY.
Ale musisz przyznać, że trąci z lekka manufakturą.
Odpowiedz

#21
No moim zdaniem te diody na prędkościomierzu to taki trochę bajer, który ma dać trochę nowoczesności. Na czerwono zaznaczyli większą prędkość i wygląda to fajnie.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#22
Tony J. napisał(a):Ale musisz przyznaæ, ¿e tr±ci z lekka manufaktur±.
No trochê jak wiejski tuning w Golfie II ;-) Ale dobrze, ¿e próbuj±. Zreszt± to nie pierwsza lokomotywa, która pomimo zrobienia ca³ej kabiny "na cacy" ma jaki¶ feler, w zmodernizowanej ST44 kabina i pulpit tak¿e s± nowe, ale ko³o nastawnik i nawrotnik z napisami "Nazad" i "Wpierjod" zosta³y.
Odpowiedz

#23
Nie chcę skłamać, ale to chyba typowa tarcza prędkościomierza MESIT (czeski). Podobne można znaleźć od lat w czeskich lokomotywach i raczej tam nie jest to uznawane za "tuning".
Odpowiedz

#24
Wpierjod i Nazad to już trochę legenda, byłem na kilku ST44 modernizowanych w Pesie i po rewizjach w Pesie i w każdej były polskie napisy przy nastawniku kierunkowym. Aczkolwiek to najbardziej udana modernizacja M62.
Odpowiedz

#25
Zainteresowanych informuję iż na początku czerwca pojawiła się już EU07-1510. Jak widać prace modernizacje postępują bardzo szybko.
Odpowiedz

#26
Nowiutka EU07-1525 po naprawie głównej w zakładzie PKP Cargo Tabor Ostrów Wielkopolski.

http://rail.phototrans.eu/14,73067,0.html
ZKubaZPucusZ YouTube Channel on Facebook

Nie piszę postów, gdy nie wnoszą one nic do tematu.
Odpowiedz

#27
Zmodernizują jeszcze 5 EU07. Nareszcie się uporali bo bardzo długo to trwało.
Odpowiedz

#28
Ostrów wykonuje chyba jeszcze zabiegi techniczne przystosowujące polskie lokomotywy towarowe do jazdy m.in w Czechach.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#29
przem710, Za jakiś czas wyjadą kolejne, bo prace nad tymi siódemkami szły równomiernie
ZKubaZPucusZ YouTube Channel on Facebook

Nie piszę postów, gdy nie wnoszą one nic do tematu.
Odpowiedz

#30
Polecam krótki materiał telewizji Proart o modernizacji siódemek.

http://tvproart.pl/tvonline/obejrzyj/54 ... 2012-12-04
(od 12 minuty)
ZKubaZPucusZ YouTube Channel on Facebook

Nie piszę postów, gdy nie wnoszą one nic do tematu.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Naprawy lokomotyw EU07, ET22 i ET41 w latach 2019-2023 KazET21224142 140 86 818 15.03.2024, 21:23
Ostatni post: KazET21224142
  PKP IC sprzedaje 120 EU07 pitagoras23 58 33 120 23.07.2021, 22:05
Ostatni post: KazET21224142
  PKP Cargo zamawia 31 nowych lokomotyw sześcioosiowych! norbis97 23 11 996 08.11.2019, 10:33
Ostatni post: Koni
  Klimatyzacja do EU07 - koszty MegaTVHD 0 2 574 27.01.2019, 14:40
Ostatni post: MegaTVHD
  Modernizacja 20 lokomotyw EP/EU07 wołodyjowskiIC 0 2 710 15.02.2017, 10:11
Ostatni post: wołodyjowskiIC

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.