Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Spontaniczna kolejowa informacja graficzna
#1
psim napisał(a):Gdzieś mam zdjęcie, jak to rozwiązano w niemieckich pociągach. Jest w widocznym miejscu wielka czerwona naklejka, z dużą białą jedynką, a obok - wyjaśnienie: podróżują Państwo w przedziale pierwszej klasy, dlatego powinni mieć Państwo bilet na pierwszą klasę (i drobnymi literkami cośtam dalej o zasadach podróżowania). I to mi się podoba!
[Obrazek: Porz%C4%85dekMusiBy%C4%87.jpg]
ta niemiecka solidność.
interREGIO - taniej niedasię.
Odpowiedz

#2
Dużo lepsze choćby takie oznaczenie, niż jego brak. Skoro już poszliśmy w ten oftopik, to też mam parę fajnych fot z Polski, np.:

Przewozy Regionalne:
[Obrazek: n6300pd024.th.jpg][Obrazek: n6300pd025.th.jpg]
[Obrazek: n6300pd002.th.jpg]

Warszawa Zachodnia:
[Obrazek: n6300pd011.th.jpg]
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#3
psim napisał(a):Skoro już poszliśmy w ten oftopik, to też mam parę fajnych fot z Polski, np.:
No ale do tego większość przywykła, a jeśli nawet się oburza, to stwierdza, że w lepszym świecie to nie do pomyślenia.
No i jednak PRów nie skompromitowałeś. Do produkcji oznaczeń użyto zaawansowanych maszyn elektronicznych.
A trzecie zdjęcie to wynik braku opłaty dworcowej i tyle.
interREGIO - taniej niedasię.
Odpowiedz

#4
Ale ja nie kpię z tych rozwiązań. Ja je pochwalam - tylko że po nich za bardzo widać, że są maksymalnie oddolne, i że nie ma zbyt wielkiego zainteresowania oznakowaniem "szczebelek wyżej".

Jakby te znaki wydrukować na zwykłej laserówce - byłoby już dużo lepiej. A jakby zaszaleć i zastosować oznakowanie choć odrobinę trwalsze - już miód malina! Nie wiem, czemu czasami na polskiej kolei pasażerskiej jest tak cholernie ciężko wykonać jeden prosty, tani ruch, i poprawić coś dla tysięcy osób... Coś jak w tej słynnej scenie z "Dnia świra" z opadającą deską - montowaną niezmiennie tak samo od 50 lat.


seba napisał(a):No i jednak PRów nie skompromitowałeś. Do produkcji oznaczeń użyto zaawansowanych maszyn elektronicznych.

Skąd pomysł, że zamierzałem je skompromitować? Mam foty wagonów PR, bo interesują mnie pociągi PR. Inni przewoźnicy jakoś mniej mnie fascynują. To musi być miłość ;-)


seba napisał(a):No ale do tego większość przywykła, a jeśli nawet się oburza, to stwierdza, że w lepszym świecie to nie do pomyślenia.

Wyczuwam alergię na gadkę "a na Deutsche Bahn...", i już rozumiem co chciałeś pokazać tym zdjęciem. Ja akurat dobrze wiem, że na DB nie jest wcale tak słodko, jak niektórzy głoszą, ale nie jest to powód żeby nie analizować i nie kopiować od nich tych dobrych rozwiązań.
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#5
psim napisał(a):Jakby te znaki wydrukować na zwykłej laserówce - byłoby już dużo lepiej
Przewozy nie eksploatują innych drukarek niż laserowe i igłowe, a na igłówkę to nie wygląda.
psim napisał(a):Coś jak w tej słynnej scenie z "Dnia świra" z opadającą deską - montowaną niezmiennie tak samo od 50 lat.
Film cenię, ale ta scena zawsze mnie drażniła, bo nigdy się z tym problemem w polskich wagonach nie spotkałem.
interREGIO - taniej niedasię.
Odpowiedz

#6
Kurde, a ja się spotkałem nawet w ostatnią niedzielę, w osobówce Toruń-Łódź (nawiasem, niezwykle czystej i zadbanej).

Admin poszedł spać, rano będzie wściekły :-)

seba napisał(a):a na igłówkę to nie wygląda.

Zaklejenie krzyżem "1" wygląda mi na duct tape 8-) Nie, naprawdę nie zamierzałem nikogo atakować ani skompromitować. Raczej wykazać pewną mizerię, i zagrzewać do walki z nią :-)

Czy ten wagon A* w malowaniu Re kiedykolwiek jeździ w regularnych pociągach jako jedynka?
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#7
psim napisał(a):w osobówce Toruń-Łódź (nawiasem, niezwykle czystej i zadbanej).
Bo to standard Kujawsko-Pomorskiego ZPR Wink
psim napisał(a):Czy ten wagon Az w malowaniu Re kiedykolwiek jeździ w regularnych pociągach jako jedynka?
Kiedyś zapewne tak, w końcu ma jakieś 40 lat.
interREGIO - taniej niedasię.
Odpowiedz

#8
Miałem na myśli, od czasu pomalowania go w REGIOekspres.
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#9
Jeździł czasem w zastępstwie na WOŚPie.
interREGIO - taniej niedasię.
Odpowiedz

#10
I wtedy cały był jako pierwsza klasa?

>a propos<
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#11
Schody nieczynne do.... czasu naprawy. Przepraszamy.

(Warszawa Centralna).
[Obrazek: n6300pd029.th.jpg]

[ Dodano: 2011-05-08, 10:51 ]
Również Warszawa Centralna ("ROBI SIĘ!")
[Obrazek: n6300pd024.th.jpg]
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Informacja PKP Gżągal 8 5 302 16.12.2011, 00:37
Ostatni post: Gżągal

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.