Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Szynobus widziałem podczas testów na torze w Węglewie, wizualnie prezentuje się bardzo dobrze, oby tak samo było z niezawodnością i oby awaryjność była jak najmniejsza. A siedzenia wiadomo - muszą być w polskich warunkach jak najbardziej wandaloodporne.
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
SA136 to jest to samo co ATR220 dla Włoch, tylko różni się kabiną- pulpit jest dla jednoosobowej obsługi, w przypadku ATR220 jest miejsce dla pomocnika. Na pulpicie zamontowano radiotelefon typu Koliber, system rozkładu jazdy na monitorze, wdrażany, który współpracuje z GPS`em oraz tempomat. Pneumatyka ta sama- Knorek, ale wiadomo, bez włoskich systemów.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
To bardzo fajna maszyna i pierwsza tego typu w Polsce. Z tego co wiem to była już na pierwszych testach w Kołobrzegu. Z nie oficjalnych informacji wiem że będzie można ją spotkać na szlaku Szczecin- Kołobrzeg. Łącznie województwo zachodnio-pomorskie zamówiło 10 takich maszyn.
Liczba postów: 81
Liczba wątków: 1
Dołączył: 14.06.2010
Reputacja:
0
Zachodniopomorskie ma czym szpanowac. I tak nie pobija FLIRTow ;P
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
5 z minusem ale z poziomu tego, co widzi pasażer, warczący silnik to nie koniecznie zły silnik ;-) A co do toalet, to już kiedyś się z takim WC-Buttonem spotkałem, więc mogę powiedzieć, że to by na mnie szału nie zrobiło.
A stoliki to rzeczywiście bardzo dobre rozwiązanie, tego brakuje w większości (jak nie we wszystkich?) SZT.
Liczba postów: 1 050
Liczba wątków: 70
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
0
Będąc pasażerem dla mnie ważne by było aby szynobus był dobrze wyciszony a nie że rozmowę zagłusza warkot silnika, WC ważne żeby było czyste, przestronne, przystosowane dla osób niepełnosprawnych (co do przycisku rewelacją już nie jest) A stolik musi mieć jakieś sensowne wymiary to wtedy będzie miał sens. Przydatne są również wyświetlacze, które informują o trasie pociągu, dacie itd. Siedzenia to chyba największa niedogodność pasażerów SZT, nie zapominajmy że to pojazd do ruchu lokalnego a nie dalekobieżnego, przydatne są również miejsca na rowery, wózki inwalidzkie, u mnie do szynobusu wepchnie się z 3 rowery, później jest tylko problem (zatłaczanie)
Ja bym temu SZT wystawił na koniec 4, ale mówię poczekamy zobaczymy jak wypadnie w eksploatacji.
Volenti non fit iniuria