Liczba postów: 385
Liczba wątków: 24
Dołączył: 14.06.2010
Reputacja:
0
Co teraz??? Zakup budyni?? Czy może jakiś inny pomysł.. Dowiemy się tego na dniach..
Eurosprintery zapadły nam w pamięci bardzo dobrze.. Będziemy o nich pamiętać i mam nadzieję, że jeszcze wrócą do Przewozów Regionalnych jako ich własność..
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
To prawda, rozmawiałem podczas DTK z mechanikiem Eurosprintera. Wróci to, co było przed leasingiem od Dispoloka - w iR pojadą pewnie ET22.
A skąd te informacje kolego?? Na Rynku Kolejowym ani widu ani słychu :mrgreen:
Liczba postów: 385
Liczba wątków: 24
Dołączył: 14.06.2010
Reputacja:
0
Na forum Górnośląskich Miłośników Kolei pisało, że 5 stoi w lokomotywowni i mają zdzierane napisy Przewozy Regionalne
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Informacje od mechanika, pewne raczej, tym bardziej, że zdzierają logo. Dobrze, że udało mi się sfotografować jeszcze przed obdarciem ze skóry.
Liczba postów: 1 050
Liczba wątków: 70
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
0
Ha! Co prawda ja wersji EuroSprinter-ów PR-ów nie sfotografowałem, za to z fotografowałem jak w PR-ach na testach były jeszcze TRAXXy. Ale myślę że póki co PR będą polegać na taborze PKP Cargo (tzn. Seria ET22) Bo zanim całkowicie PR zakupią ES64F4 to myślę że trochę czasu może potrwać, a w dodatku nie uważam że PR powinny wydawać tyle pieniędzy, przez co pozostaje Leasing!
Volenti non fit iniuria
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
No to najprawdopodobniej znowu zawitają do nas Eurosprintery, no bo jaki inny kandydat niż Dispolok może przedstawić lepszą ofertę
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Aż tyle PR nie potrzeba, ale jakby nie patrzył - kręcimy się w stajni Siemensa.
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
W ES64U4 - jedyne z dopuszczeniem na Polskę jeżdżą w PKP IC. Odstawienie ES64F4 wiąże się z tym, że ich leasing został zawarty poza ustawą o zamówieniach publicznych (bez przetargu) - limit kosztów oznaczał też krótszą eksploatację. Teraz chcą żeby zagościł na dłużej więc musieli ogłosić przetarg.