Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Adams napisał(a):Tylko że te wymogi są niekiedy tak wygórowane, że przewoźnikom się to po prostu może nie opłacać.
Akurat w temacie bezpieczeństwa nie powinno się oszczędzać.
Cytat:Jednym z największym mankamentów, jest drogi dostęp do infrastruktury. Tutaj niestety cena nie zawsze idzie w parze z jakością.
Dopóki nikt nie wpadnie na to, że lepiej obniżać stawki niż dotować przewoźników nic się nie zmieni.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Już widzę te dzikie tłumy krawaciarzy, które się rzucą do PB
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Krawaciarze nie ale inne grupy społeczne.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
Liczba postów: 84
Liczba wątków: 0
Dołączył: 03.01.2015
Reputacja:
0
Ja osobiście już od dawana podróżuję Polskim Busem. Wiadomo na długich trasach podróż autokarem jest dosyć niewygodna i uciążliwa dlatego na takich trasach wybieram pociąg. Ale takie trasy jak Kraków, Katowice i to w cenie 20 złotych, cóż czysta przyjemność. Tak się zastanawiam jak oni to robią że nie generują strat tylko zyski ??
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Poznanski_mech napisał(a):Krawaciarze nie ale inne grupy społeczne.
Inne grupy społeczne już dawno jeżdżą PB
Cytat:Tak się zastanawiam jak oni to robią że nie generują strat tylko zyski ??
Koszt uruchomienia autobusu jest mniejszy, można coś na podatku poczarować, nie ma armii nierobów itd...
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 2 555
Liczba wątków: 134
Dołączył: 15.03.2011
Reputacja:
0
Dodatkowo mają prostą taryfę i system sprzedaży. Bez ulg, bez możliwości kupna u kierowcy, z ograniczoną liczbą stacjonarnych punktów sprzedaży. To też zmniejsza koszty.
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
Zmienność ceny powoduje, że taryfa nie jest taka prosta. Jest rzeczywiście brak ulg. Natomiast liczba punktów sprzedaży nie jest ograniczona tyle, że mało jest chętnych do tego. Bo każdy bilet u pośrednika to 5 zł więcej i tak samo jest robiony w internecie, jak dla każdego innego pasażera...
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
O tym niestety metro i inne media dla lemingów milczą
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 2 555
Liczba wątków: 134
Dołączył: 15.03.2011
Reputacja:
0
14 par. Szczegółowa rozpiska:
linia P1 Warszawa – Gdańsk: 3 pary z 15;
linia P2 Warszawa – Bydgoszcz: 1 para z 6;
linia P3 Warszawa – Berlin: 1 para do i z Poznania (bez przyst. pośrednich) z 7;
linia P4 Warszawa – Praga: 5 par do i z Wrocławia (w tym 2 albo 3 kursy przez Łódź) z 22;
linia P5 Warszawa – Wiedeń: 1 para do i z Katowic z 9;
linia P9 Warszawa – Radom: 2,5 pary od pn. do pt. z 10,5 i 1 para w wychodne i święta z 6;
linia P10 Warszawa – Rzeszów: 1 para (bez przyst. pośrednich) z 6.
Zawieszenie do 26 marca br.
Swoją drogą, jak to jest że linia P1 jako jedyna nie jest linią ekspresową, a nie są czczone w niej ulgi ustawowe?
Liczba postów: 2 555
Liczba wątków: 134
Dołączył: 15.03.2011
Reputacja:
0
To w takim razie jaki sens ma linia ekspresowa? Zrobić pospieszne tak jak P1 i problem braku postojów w Częstochowie rozwiązany.