Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Lepiej kupić Bombardiery na 160 km/h + nowoczesne wagony piętrowe. Od grudnia na Centralnym zostanie wprowadzona opłata za długość składu więc to nie głupie posunięcie.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
Liczba postów: 231
Liczba wątków: 22
Dołączył: 20.03.2011
Reputacja:
0
Tzn. TLKi na piętrusach ? Trochę żal jak dla mnie wolał bym osobiście wagony normalne np. takie jak ma Bolesław Prus.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Co wy macie z tym tradycjonalizmem? Albo się rozwijamy albo stoimy w miejscu.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Owszem zakup nowych wagonów to krok w dobrą stronę. Tylko ja osobiście nie przypisywałbym tych nowych wagonów na jedną trasę. One powinny wyjechać w różne miejsca kraju i na różne pociągi. Nie tylko trasa Warszawa - Łódź jest zatłoczona, ale także Poznań - Szczecin, Kraków - Katowice (w niektórych godzinach).
Tylko dziwnym jest dlaczego IC nie chce kupić wagonów sterowniczych?
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Trasa Warszawa - Łódź jest non-stop zatłoczona.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
To nie ulega wątpliwości, ale można dać połowę wagonów na tę trasę, a połowę na inne wymienione, prawda? Jedno drugiego nie wyklucza, choć jeśli tam pójdą piętrowe to reszta pojedzie w Polskę.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Owszem nie ma zmiany czoła na trasie, ale chodzi o to, że jak pociąg dojedzie do stacji końcowej to dzięki tym wagonom sterowniczym nie trzeba będzie podczepiać dodatkowej lokomotywy i później jechać poprzednią na bocznicę. Dzięki temu zyskamy czas postoju oraz nie trzeba będzie przeznaczać na tę trasę wielu loków.
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
Może zacznijmy od tego, że PKP IC nie planuje zakupu wagonów STEROWNICZYCH. W takim układzie żadne lokomotywy ponad EU07 nie są im potrzebne.
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
Przecież madame Sitkowska coś bełkotała o przerobieniu siódemek na zdalne sterowanie ;-]
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Może sprywatyzowane IC będzie znacznie lepsze, niż państwowe, bo wówczas nikt z Ministerstwa nie będzie rządził, co gdzie ma jeździć. A tak wolny rynek zdecyduje.