Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Niskie pudło na całej długości zdecydowanie ułatwia poruszanie się po tramwaju, dwa więcej miejsca dla podróżnych, bo jednak schodki zajmuję trochę przestrzeni i Moderusy są mniej pojemne od Tramino.
Liczba postów: 461
Liczba wątków: 4
Dołączył: 02.03.2012
Reputacja:
0
ET40 akurat w kwestii niskiej podłogi zgadzam się z Łukaszem. W Gdańskich Dortmundach w członie środkowym mieszczą się ledwo 2 wózki dziecięce blokując jednocześnie przejście i utrudniając wysiadanie. Z obserwacji zauważyłem że coraz więcej matek z małymi dziećmi woli poczekać chwilę na Swinga niż wsiadać do Dortmunda.
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Jak mam to nazwać jak nie wygodnictwem i roszczeniówą z ich strony? Autobusy niskopodłogowe w Bydgoszczy mają tylko jedną "rzeźnię" naprzeciwko drugich drzwi i jakoś wszyscy dają radę się pomieścić. Warte uwagi jest to, że znacznie łatwiej zagospodarować przestrzeń w pojeździe z wysoką podłogą, jest to też wygodniejsze dla pasażerów stojących.
Jaro