Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Likwidacja linii do 2015 roku
#16
@Alex Międzynarodowe przez Terespol lub Medykę
Odpowiedz

#17
na ten temat: http://logistyka.wnp.pl/prezes-pkp-plk- ... 1_0_0.html tylko bardziej ogólnie

//edit by mikrobart: musiałem zostawić sam link, bo WNP nie pozwala na kopiowanie artykułów
Odpowiedz

#18
Virakocha napisał(a):http://www.jaslonet.pl/aktualnosci/jasie...,1799.html

tam jest dokument z którego poszło to info
No powiem, że wizje przedstawione przez PLK są dość wstrząsającymi wizjami i niestety wydaje mi się, że tylko dotacje z UM w danych województwach dla PR-ów mogą je uchronić przed zamknięciem. Ale i tak koszty i zestawienia linii przedstawione przez PLK są PORAŻAJĄCE !!!
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
Odpowiedz

#19
Poznań - Wolsztyn do zamknięcia jak bodajże w przyszłym roku ma ruszyć modernizacja - ta mapka to są jakieś bzdury i tyle. Zresztą Poznań - Wągrowiec też jest niby do zamknięcia a będzie modernizacja.

http://www.plk-inwestycje.pl/index.php? ... &tx_ttnews[backPid]=1&tx_ttnews[tt_news]=127&cHash=be34a2b5ab
Cytat:13 kwietnia 2010 r. w Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Poznaniu została podpisana umowa na nadzór i funkcję Inżyniera zadania inwestycyjnego „Modernizacja linii kolejowej nr 357 Sulechów – Luboń na odcinku Wolsztyn – Luboń”.

W wyniku przeprowadzonego postępowania, w trybie przetargu nieograniczonego, na wykonawcą ww. prac wybrano firmę Jacobs Polska Sp. z o.o. w Warszawie.

Ze strony Jacobs Polska Sp. z o.o. umowę podpisał Dyrektor Działu Kolejowego Marian Smolec. W imieniu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Poznaniu swoje podpisy pod kontraktem złożyli Dyrektor Paweł Neumann i Zastępca Dyrektora Janusz Błachut.

W uroczystości także udział wzięli: Asystentka Dyrektora Działu Kolejowego Jacobs Polska Sp. z o.o. – Karolina Śmidoda, przedstawiciel Jacobs Polska Sp. z o.o. – Jan Helak, Naczelnik Działu Zamówień Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Poznaniu – Leszek Witczak i Kierownik Kontraktu Modernizacja Linii Kolejowej nr 357 Sulechów – Luboń, Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Poznaniu – Grzegorz Palacz.

Rewitalizacja linii kolejowej nr 357 na odcinku Wolsztyn – Luboń będzie obejmowała między innymi remont układu torowego na stacjach i przystankach osobowych, budowę nowych i przebudowę istniejących peronów oraz wiat peronowych, zabudowę akustycznej informacji dla podróżnych i nowoczesnych urządzeń zabezpieczania ruchu na przejazdach kolejowo – drogowych. Modernizację finansuje Unia Europejska, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 – 2013 oraz Fundusz Kolejowy i Polskie Linie Kolejowe S.A. Realizacja projektu nastąpi w latach 2010 – 2012.

Zbigniew Wolny

Centrum Realizacji Inwestycji

Oddział w Poznaniu
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
tel.: 600-084-749
e-mail: <!-- e --><a href="mailto:z.wolny@plk-sa.pl">z.wolny@plk-sa.pl</a><!-- e -->
Odpowiedz

#20
Lutek napisał(a):Jakieś info skąd ta wiadomość?

Coś znalazłem w internecie i jak już to mowa jest o zamknięciu odcinka między Krotoszynem a Oleśnicą.

http://infobus.pl/files/24194/do_zamknicia_760.jpg

Ha ha ha ale się uśmiałem z tej mapki ale po głębszej analizie tej strony stwierdziłem że to jest cel sam w sobie. Toż to strona busiarstwa a więc im chyba najbardziej zależy na zamykaniu linii.
Przykłady tzw. likwidacji w/g tej mapki:
1.Odrzanka na mapce powyżej do wycięcia - na stronach PLK ujęta w planie inwestycyjnym
2.Odcinek Krosno O. - Guben - bardzo duży ruch towarowy do Niemiec - rok temu odbudowa stacji Wężyska
i wiele innych idiotycznych przykładów a najbardziej zauważyłem parę odcinków nie istniejących a zaznaczonych do likwidacji :-)

:-)
Odpowiedz

#21
@Virakocha, jakoś sobie nie wyobrażam pociągu Warszawa - Kijów lub Berlin - Kijów ani przez Medykę ani przez Terespol :-?
Odpowiedz

#22
Alex napisał(a):@Virakocha, jakoś sobie nie wyobrażam pociągu Warszawa - Kijów lub Berlin - Kijów ani przez Medykę ani przez Terespol :-?
To tylko Twoje przeczucie, czy masz jakiś argument na to?Smile Mi by się taki pociąg podobał.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#23
A mi by się podobał pociąg Katowice-Ochojec-Murcki-Kostuchna-Mąkołowiec-Tychy-Tychy Miasto-Bieruń-Oświecim i czy go mam? No właśnie oni potrafią tylko kasować i cieszą się jak im szeleści kasa.
Odpowiedz

#24
Miderion napisał(a):A mi by się podobał pociąg Katowice-Ochojec-Murcki-Kostuchna-Mąkołowiec-Tychy-Tychy Miasto-Bieruń-Oświecim i czy go mam? No właśnie oni potrafią tylko kasować i cieszą się jak im szeleści kasa.
Powiem szczerze, że mnie także podobałby się taki pociąg. Z Oświęcimia to już tylko krok na wschód (Kraków, Rzeszów, Przemyśl...)Poza tym z Tychów przez Oświęcim do Krakowa chyba byśmy szybciej dojechali, niż przez Katowice. :mrgreen: . Jedyny problem to kwestia taboru, bo jak wcześniej pisałem na odcinku od Tychów Miasta do Bierunia Nowego brak drutów 3kV. :-) :-(
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
Odpowiedz

#25
Cytat:A mi by się podobał pociąg Katowice-Ochojec-Murcki-Kostuchna-Mąkołowiec-Tychy-Tychy Miasto-Bieruń-Oświecim i czy go mam?

Piotrowice też mogłyby mieć połączenie Katowice - Brynów - Ligota - Piotrowice - Podlesie - Tychy - Tychy Zachodnie - Tychy Miasto - Bieruń - Oświęcim.. Ale trzeba na to poczekać ;/ W Bieruniu ostatnio tory były zalane, a ich stan pozostawia wiele do życzenia ;(
Odpowiedz

#26
Nie są one w tak najgorszym stanie. PKP dba o nie gdyż FIAT wysyła tymi torami parę pociągów dziennie. Więc w Interesie PKP jest ich dobry stan. często obserwuję (mieszkam nad tymi torami) jak zespoły naprawcze jeżdżą wymieniają i dbają o tą linię.
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
Odpowiedz

#27
No to dlaczego nie kursują tam pociągi.. Przecież mamy spalinówki i nieużywane wagony z Raciborza..
Odpowiedz

#28
Mark napisał(a):Przecież mamy spalinówki i nieużywane wagony z Raciborza..

tyle że w Raciborzu PR nie mają lokomotyw, a wagony które stoją tam są w większości przypadków po ważnej rewizji, a niektórych stan jest taki że potrzebowały by naprawy glównej.
Odpowiedz

#29
A ja się dziwiłem dlaczego połączenia do Raciborza które mają by obsługiwane jeżdżą na kiblach.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Likwidacja linii Bojanowo - Góra. Ruch drezynowy szansą na uratowanie linii? mikrobart 82 40 894 14.04.2015, 21:14
Ostatni post: sm31-131
  "Rewitalizacja" linii towarowych do roku 2020 ferras 7 5 713 26.09.2014, 19:22
Ostatni post: Matz32

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.