19.06.2010, 10:36
@Alex Międzynarodowe przez Terespol lub Medykę
Likwidacja linii do 2015 roku
|
19.06.2010, 11:04
na ten temat: http://logistyka.wnp.pl/prezes-pkp-plk- ... 1_0_0.html tylko bardziej ogólnie
//edit by mikrobart: musiałem zostawić sam link, bo WNP nie pozwala na kopiowanie artykułów
19.06.2010, 11:09
Virakocha napisał(a):http://www.jaslonet.pl/aktualnosci/jasie...,1799.htmlNo powiem, że wizje przedstawione przez PLK są dość wstrząsającymi wizjami i niestety wydaje mi się, że tylko dotacje z UM w danych województwach dla PR-ów mogą je uchronić przed zamknięciem. Ale i tak koszty i zestawienia linii przedstawione przez PLK są PORAŻAJĄCE !!!
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
19.06.2010, 11:32
Poznań - Wolsztyn do zamknięcia jak bodajże w przyszłym roku ma ruszyć modernizacja - ta mapka to są jakieś bzdury i tyle. Zresztą Poznań - Wągrowiec też jest niby do zamknięcia a będzie modernizacja.
http://www.plk-inwestycje.pl/index.php? ... &tx_ttnews[backPid]=1&tx_ttnews[tt_news]=127&cHash=be34a2b5ab Cytat:13 kwietnia 2010 r. w Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Poznaniu została podpisana umowa na nadzór i funkcję Inżyniera zadania inwestycyjnego „Modernizacja linii kolejowej nr 357 Sulechów – Luboń na odcinku Wolsztyn – Luboń”.
19.06.2010, 12:01
Lutek napisał(a):Jakieś info skąd ta wiadomość? Ha ha ha ale się uśmiałem z tej mapki ale po głębszej analizie tej strony stwierdziłem że to jest cel sam w sobie. Toż to strona busiarstwa a więc im chyba najbardziej zależy na zamykaniu linii. Przykłady tzw. likwidacji w/g tej mapki: 1.Odrzanka na mapce powyżej do wycięcia - na stronach PLK ujęta w planie inwestycyjnym 2.Odcinek Krosno O. - Guben - bardzo duży ruch towarowy do Niemiec - rok temu odbudowa stacji Wężyska i wiele innych idiotycznych przykładów a najbardziej zauważyłem parę odcinków nie istniejących a zaznaczonych do likwidacji :-) :-)
19.06.2010, 16:34
@Virakocha, jakoś sobie nie wyobrażam pociągu Warszawa - Kijów lub Berlin - Kijów ani przez Medykę ani przez Terespol :-?
19.06.2010, 16:43
Alex napisał(a):@Virakocha, jakoś sobie nie wyobrażam pociągu Warszawa - Kijów lub Berlin - Kijów ani przez Medykę ani przez Terespol :-?To tylko Twoje przeczucie, czy masz jakiś argument na to? Mi by się taki pociąg podobał.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
20.06.2010, 12:41
A mi by się podobał pociąg Katowice-Ochojec-Murcki-Kostuchna-Mąkołowiec-Tychy-Tychy Miasto-Bieruń-Oświecim i czy go mam? No właśnie oni potrafią tylko kasować i cieszą się jak im szeleści kasa.
20.06.2010, 14:35
Miderion napisał(a):A mi by się podobał pociąg Katowice-Ochojec-Murcki-Kostuchna-Mąkołowiec-Tychy-Tychy Miasto-Bieruń-Oświecim i czy go mam? No właśnie oni potrafią tylko kasować i cieszą się jak im szeleści kasa.Powiem szczerze, że mnie także podobałby się taki pociąg. Z Oświęcimia to już tylko krok na wschód (Kraków, Rzeszów, Przemyśl...)Poza tym z Tychów przez Oświęcim do Krakowa chyba byśmy szybciej dojechali, niż przez Katowice. :mrgreen: . Jedyny problem to kwestia taboru, bo jak wcześniej pisałem na odcinku od Tychów Miasta do Bierunia Nowego brak drutów 3kV. :-) :-(
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
27.06.2010, 10:16
Cytat:A mi by się podobał pociąg Katowice-Ochojec-Murcki-Kostuchna-Mąkołowiec-Tychy-Tychy Miasto-Bieruń-Oświecim i czy go mam? Piotrowice też mogłyby mieć połączenie Katowice - Brynów - Ligota - Piotrowice - Podlesie - Tychy - Tychy Zachodnie - Tychy Miasto - Bieruń - Oświęcim.. Ale trzeba na to poczekać ;/ W Bieruniu ostatnio tory były zalane, a ich stan pozostawia wiele do życzenia ;(
28.06.2010, 09:08
Nie są one w tak najgorszym stanie. PKP dba o nie gdyż FIAT wysyła tymi torami parę pociągów dziennie. Więc w Interesie PKP jest ich dobry stan. często obserwuję (mieszkam nad tymi torami) jak zespoły naprawcze jeżdżą wymieniają i dbają o tą linię.
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
28.06.2010, 11:19
No to dlaczego nie kursują tam pociągi.. Przecież mamy spalinówki i nieużywane wagony z Raciborza..
28.06.2010, 11:27
Mark napisał(a):Przecież mamy spalinówki i nieużywane wagony z Raciborza.. tyle że w Raciborzu PR nie mają lokomotyw, a wagony które stoją tam są w większości przypadków po ważnej rewizji, a niektórych stan jest taki że potrzebowały by naprawy glównej.
09.07.2010, 15:00
A ja się dziwiłem dlaczego połączenia do Raciborza które mają by obsługiwane jeżdżą na kiblach.
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Likwidacja linii Bojanowo - Góra. Ruch drezynowy szansą na uratowanie linii? | mikrobart | 82 | 40 897 |
14.04.2015, 21:14 Ostatni post: sm31-131 |
|
"Rewitalizacja" linii towarowych do roku 2020 | ferras | 7 | 5 713 |
26.09.2014, 19:22 Ostatni post: Matz32 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
4 gości |