Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
A co się dziwić, że jedna firma skoro Siemens, Bombardier oraz AnsaldoBreda zrezygnowały ;]
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Czyli za X czasu zobaczymy na polskich torach Pendolino, oczywiście jak dojdzie do podpisania umowy.
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Trochę mało siedzę w tym temacie... Co uważacie na temat tego składu?
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Obawiam się że na PKP IC nie trafi taki sam skład jak zaprezentowany na INNOTRANS. W kolej TV zaprezentowano model składu dla PKP IC, i cóż nie wygląda on najlepiej lecz jak by go zaprojektowano 20 lat temu.
Liczba postów: 271
Liczba wątków: 5
Dołączył: 08.07.2010
Reputacja:
0
przem710, być może jednym z wymogów postawionych przez PKP był skład z wychylnym nadwoziem, aby mógł poruszać się po istniejących liniach. Tak na wypadek, jakby nie udało się zbudować na czas linii Y ;-) Możliwe, że dlatego Alstom proponuje stare pudło a nie ETR500 lub 600. Co do kwestii podpisania umowy, pod koniec lat 90' była już jedna podpisana a Pendolino jak nie było tak nie ma.
Liczba postów: 194
Liczba wątków: 4
Dołączył: 26.06.2010
Reputacja:
0
Co z tego, że zaakceptowana jak pieniądze idą w błoto:
http://www.rynek-kolejowy.pl/20121/Pend ... _pudla.htm
Prawda taka, że składy bez wychylnego są tańsze o 4 miliony od tych z wychylnym. Od dziś mogę śmiało mówić, że w ICkach rządzi beton. Przy okazji cała modernizacja E65 jest do kitu w takim momencie, bo po co, jak za tą kase możnaby zrobić przykładowo odcinek Tczew-Bydgoszcz. Brawo ICki.
Na Rynku Kolejowym piszą brednie, że na E65 nie byłoby to wykorzystane jak cały korytarz jest właśnie dostosowywany dla tego typu składów.
After student session. Na kolejowe sprawy już czas
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Może niech kupią z plastikowymi siedzeniami też będzie taniej. Do niczego nie są nam one potrzebne. Można za tą kasę kupić tyle innego taboru, lecz lepiej inwestować we własne ambicje.
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
No właśnie za takie pieniądze to można kupić o wiele więcej taboru np. typu 20WE. Co to za rożnica?
Liczba postów: 271
Liczba wątków: 5
Dołączył: 08.07.2010
Reputacja:
0
A wychylać się będą tylko w jedną stronę... ;-)
Liczba postów: 194
Liczba wątków: 4
Dołączył: 26.06.2010
Reputacja:
0
Tet napisał(a):A wychylać się będą tylko w jedną stronę... ;-)
Tak już się 2 raz nie dam nabrać na to :-P
Chociaż z drugiej strony to ciekawe co w końcu będzie z tymi składami. Oby wybrali tą właściwą opcję.
After student session. Na kolejowe sprawy już czas
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Czytam z niedowierzaniem, naprawdę nie mogę zrozumieć po co to nam. Jest wiele lepszych rozwiązań oni jak zwykle wybrali to najgorsze. Jeżeli się mylę niech ktoś mnie przekona.