Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Jeżeli już nie KDP to dla pociągów Ex/EIC wybrać Częstochowę, a dla pociągów Ex/TLK wybrać Ostrów, Kalisz. Tak chyba będzie najlepiej.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
To tylko krótki odcinek. Jest jeszcze wiele do zrobienia. Przez to, że te kilkadziesiąt kilometrów zrobią nie oznacza, że wróci tu jakiś Ex.
Liczba postów: 110
Liczba wątków: 3
Dołączył: 19.11.2011
Reputacja:
0
Stacja w manufakturze to ABSURD jakich mało. Czy spółka Apsys czy inna lobbuje? Tunel powinien mieć profil dostosowany do maksymalizacji szybkości przejazdu i wówczas będzie miał sens. Jeżeli uda się zlokalizować dodatkowy przystanek (stację) w centrum to dobrze a nie do licha w Manufakturze, do której nie można normalnie dojechać przez korki jakie panują na wąskich uliczkach. Mamy zbierać kolejne cięgi bo jakiś idiota wpakował centrum handlowe do centrum bez możliwości sensownego dojazdu? Pani Zdanowska powinna zacząć myśleć i coś robić :-) Jak tak dale będzie to Łódź dalej będzie tylko miastem hipermarketów, stacji benzynowych, kościołów i dziurawych dróg, które minują Łódź na miano europejskiej stolicy - Offroad'u. A patrząc jak firma Planeta przyklepuje kaloszami zimne kleksy asfaltu to pępek ze śmiechu chce się rozwiązać !!!
,,Pociąg nicości, wsiąść łatwo, wysiąść już trudniej"
Pozdrowienie od Grzegorza