Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Na stałe, ponieważ ich właścicielem jest UM województwa pomorskiego.
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Czy ktoś z Was wie może coś na temat obecnego zestawienia iR Brda tj. czy są wagony, czy jest EZT?
Jaro
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Druga jednostka, jaka jest widziana u mnie na filmie miała napis "interREGIO Brda" więc możliwe jest, że też jest to jednostka.
Dwa, chodziły słuchy, także u nas na forum, że przez jakiś czas lokomotywy wynajęte od IC mają jeździć na iR Barbakan, a potem mają trafić do obsługi Brdy i Pomorza.
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Mam nadzieję, że trafią. Przy obsłudze EN57/EN71 jedynym aspektem przemawiającym za skorzystaniem z "Brdy" jest dogodna pora odjazdu z Bydgoszczy i z Warszawy...Bo cena biletu nie różni się już tak istotnie od TLK.
Co innego iR Flisak, który przy tak okrojonych terminach może śmiało być obsługiwany ezetami, a co innego bardzo popularny pociąg, jakim jest iR Brda.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Jednak wiesz o ile na Pomorzu to wagony i lokomotywa jest wskazana, o tyle na Brdzie już niekoniecznie, bo są znacznie dłuższe iR obsługiwane na jednostkach.
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Tak, ale ludzi korzystających z Brdy jest za dużo, żeby obsługiwać ten pociąg 1x EN57. Najlepszy tabor do obsługi tego połączenia to ED72, ale ile tych składów jest - wiemy wszyscy.
Co do iR Pomorze - w pełni się zgadzam. Jednostka na takim połączeniu to nieporozumienie.
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
EN71 wygodą nie dorównuje ED72.
Zastanawia mnie co robi ED73 na linii łódzkiej, kiedy do obsługi tak krótkiego połączenia wystarczy z powodzeniem EN57/EN71.
Jaro
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Na IR Pomorze miały być ED72, ale jakoś nie ma.
ED73 został bodaj wyremontowany za pieniądze UMWŁ (i dlatego został przypisany do IR Uckich) w RemTraku Idzikowice (PR Wrocław przekazał im kompletny szajs- musieli wywalić tyrystory, wstawić asynchrony). Swoją drogą dziwi mnie to, iż ED59 nie jest puszczany np na Semaforze, tylko "lata" na Warsiafkę ;-)
Sprawnych ED72 jest bardzo mało. Jakoś nie widziałem w Poznaniu ostatnio ED72. Na IR Brda wystarczyłyby dwa kible w wersji SPOT (2xEN57 w 1,5 i 7 pojedynczy klop odpowiednio 2-4 i 6). IR Flisak powinien być wydłużony z Piły (np na odcinku Piła-Bydgoszcz jako Regio) ;-)
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Do Piły...lepiej, gdyby została wydłużona Brda. SPOT-y są nieprzyjazne dupie - mają twarde siedzenia. Dużo wygodniejsze są stare, gąbkowo-skajowe.
Chyba zbaczamy z tematu.
Jaro
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Mnie też coś tyrystory świtają, nie było czegoś o tym w KolejTV?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL