Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Seria PKP ET-40 (Skoda 77E)
#31
Droga od torów jest odgrodzona?
Odpowiedz

#32
Nie chcę Cię tu wprowadzać w błąd, ale raczej nie. Spójrz na mapę ona jest w lesie. Na ich temat musiałby się wypowiedzieć ktoś z tamtych okolic.
PS no FAREN już wytłumaczył co i jak Smile
Łowcy Rp1 team fan.
Odpowiedz

#33
W Tarnowskich też są. Wejść się da od strony stacji, ale nie przejdziesz niezauważony. No i SOKiści nie będą raczej zadowoleni, bo to 100% „nielegal” :lol:
Pozdrawiam ;-)
Odpowiedz

#34
FAREN napisał(a):kręci sie mnóstwo pracowników i nie są przyjaźnie nastawieni do osób kręcących sie w pobliżu torów i sie dziwnie rozglądających.

Nie ma się co dziwić. Złomiarzy nie brakuje. Reasumując bez pozwolenia nie ma co tam wchodzić.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#35
Taka ciekawa informacja od pachwał/eu07.pl
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,21 ... #msg347588

Dobrze by było...
Odpowiedz

#36
Bardzo mnie cieszy, że Cargo ma na tyle poczucia przyzwoitości w stosunku do kolejowej historii, że zamierza zostawić w skansenie jeden egzemplarz serii. Tak samo trzeba zabezpieczyć jakieś SP32, SU45 bo te serie też niedługo pójdą w odstawkę. ST43 jest w Chabówce to z nim OK.
Mám rád Českých Drah.
Odpowiedz

#37
Ten ST43 to tak jakby go nie było.
Odpowiedz

#38
No tak ale EU07-001 też taki był a właśnie go odnowili to może ST43 też odnowią. Chabówka nawet w miarę dba o to co ma, co roku widzę nowo odnowiony tabor. Choć fakt na pierwszym miejscu stawiają parowozy i stare historyczne wagony i w sumie nie dziwne. No ale na EU07 w końcu też przyszedł czas.
Mám rád Českých Drah.
Odpowiedz

#39
EU07-001 jest zimny, to żadne "odnowienie" troche pospawali poszpachlowali i pomalowali. Rumun wygląda na tyle źle że pewnie też już nie pojedzie o własnych siłach
Odpowiedz

#40
Moim zdaniem rumun nie wygląda tragicznie.
http://img585.imageshack.us/img585/9625/rb0j.jpg
Zdjęcie z początku lipca.
Fakt, nie wiem jak od strony technicznej.. No ale, przecież to temat o ET40 Wink
Odpowiedz

#41
Tabor z Chabówki ma być sukcesywnie przesyłany do Cz-dz w celu odnowienia malatury, obecnie kończa/skończyli SN61-168.
Odpowiedz

#42
Wracając do tematu ET40. Na dzień dzisiejszy mniej więcej połowa istniejących lokomotyw ET40 stoi w towarzystwie kilku ET22 i innych "złomków" w Miasteczku Śląskim na tzw.grupie odjazdowej OB. Reszta około 10 sztuk stoi na torach postojowych przy lokomotywowni w Tarnowskich Górach. Dostęp dla osób postronnych utrudniony ale nie niemożliwy. Przed ewentualnym wejściem na grupę przy szopie, radzę zgłosić się dla porządku do naczelnika sekcji utrzymania lub dyspozytora. Co do samych ET40 już wiosną miał być ogłoszony przetarg na ich pocięcie, ale jak do tej pory nic jeszcze o nim nie słyszałem. Odnośnie ET40-01 faktycznie słyszałem coś o jej malowaniu, natomiast na pewno nie będzie ona remontowana do stanu czynnego, ze względu na stopień jej rozszabrowania i dewastacji. Powiedzmy sobie szczerze, na tej jak i na innych ET40 większości elementów miedzianych już nie ma.
Odpowiedz

#43
A co z ET40-07 i ET40-30, które de facto są w stanie czynnym i niby jeżdżą?
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#44
pitagoras23, ET40-07 i ET40-30 nie jeżdżą i nie jeździły od momentu odstawienia w 2009 roku. A skreślone nie są chyba właśnie dlatego że to one miały być zachowane dla celów muzealnych. W tej chwili są w gorszym stanie od ET40-01
FAREN, Wiem że niejaki "Px48-28" w komentarzach na TWB napisał
Cytat:ET40-47 przyjechała tam jeszcze o własnych siłach.
ale chodziło mu chyba o to, że ET40-47 wraz z ET40-50 przyjechały jako ostatnie o własnych siłach z Bydgoszczy do Tarnowskich Gór. Przejazd ten odbył się 13.12.2009.r. i od tego czasu wraz z innymi maszynami te dwie gniły sobie na "OB" w Miasteczku Śl.
Zapewniam Cię że w momencie kasacji wszystkie loki ET40 były w większym lub mniejszym stopniu rozkradzione i zdewastowane oraz że żadna z nich o własnych siłach pod palnik nie wjechała. Dla niezorientowanych dodam że bodaj pod koniec 2010 roku część maszyn miała wrócić do ruchu, ale okazało się że już wtedy były mocno rozkradzione i zdewastowane i to właśnie było przyczyną decyzji o ich skreśleniu i kasacji.
Odpowiedz

#45
Odstawić lokomotywy w takim regionie! Wystarczyło je trzymać w Karsznicach, ET42 miały się tam dobrze.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Seria BR233 w Polsce KazET21224142 0 1 901 17.06.2020, 14:13
Ostatni post: KazET21224142
  Elektrowóz Skoda mirmur2 0 2 225 18.08.2019, 00:12
Ostatni post: mirmur2
  Seria SP32 gornik357 120 50 134 27.05.2019, 21:12
Ostatni post: FlashNDM
  Schemat Skoda 61E (E183) AroSerwisant 1 3 165 30.03.2018, 19:55
Ostatni post: Lokermat
  Czeska seria 754 w Polsce pitagoras23 23 17 760 13.01.2015, 22:37
Ostatni post: pitagoras23

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
27 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.