28.02.2013, 14:02
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Katastrofa pod Szczekocinami
|
28.02.2013, 14:02
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
02.03.2013, 09:29
Cytat:Przewodniczący przypomniał też zdarzenie z dnia poprzedniego, kiedy pociąg z został wyprawiony przez Andrzeja N. z posterunku Starzyny na niewłaściwy tor. Potem pociąg cofnięto z pogwałceniem przepisów. – Sytuacja została zatajona przez drużynę pociągową i dyżurnych ze Sprowy i Psar, którzy wiedzieli o tym. Gdyby sytuacja została opisana i zbadała ją komisja, Andrzej N. nie mógłby objąć w dniu katastrofy nocnego dyżuru – przypominał przewodniczący. ... czyli o tym, jak źle pojęta solidarność i wyrozumiałość dla partactwa nie pozwoliły zapobiec tragedii. :-( Cytat:Komisja badań wypadków stwierdziła też, że dyżurny ruchu ze Starzyn nie miał "rzeczywistej" autoryzacji na systemy, na których pracował. Stąd zalecenie komisji, by autoryzacja systemów odbywała się w rzeczywistości – to jest – przy urządzeniach. – On [dyżurny ruchu] podczas szkolenia był na urlopie i nie przyjął do wiadomości informacji o regulaminie technicznym po modernizacji systemu sterowania ruchem kolejowym – zakończył Tadeusz Ryś I kto go dopuścił do pracy?! Czy ta osoba została ustalona i pociągnięta do odpowiedzialności? To po co są te wszystkie informacje, telegramy, podpisy, tabelki, pierdy? Wszystko fikcja? Wszystko pozór? Partactwo, na każdym kroku partactwo :-( ( źródło: Rynek Kolejowy )
Bahnfahren ist unser Business
02.03.2013, 15:57
psim napisał(a):( źródło: Rynek Kolejowy ) Rynek Kolejowy napisał(a):Znowu dyżurna ze Sprowy użyła wskaźnika W24 mimo, że nie powinna. Jak można przeczytać w dokumentacji komisji, tłumaczyła użycie tego sygnału wyjazdem pociągu ze szlaku jednotorowego. Poprzedzający odcinek Kozłów – Sprowa był zamknięty jednotorowo z powodu modernizacji. Takie użycie wskaźnika W24 nie jest właściwe.:-O Jak można być dyżurnym ruchu i nie znać znaczenia wskaźnika W24, jednego z podstawowych wskaźników na semaforach? Aż mnie zamurowało.
02.03.2013, 17:25
Jak można W24 z nastawni podać?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
03.03.2013, 00:00
Pamiętamy [*] 03.03.12
03.03.2013, 12:02
truckerfanradek napisał(a):Pamiętamy [*] 03.03.12Szczekociny - rekonstrukcja zdarzeń [symulator maszyna]
03.03.2013, 14:09
Równo o 12:00 zawyły pierwsze kolejowe syreny w okolicach stacji Szczecin Wzgórze Hetmańskie
03.03.2013, 16:26
Poznań oddaje cześć ofiarom katastrofy kolejowej pod Szczekocinami z dnia 3 marca 2012 roku
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
03.03.2013, 16:46
Łódź Kaliska:
03.03.2013, 17:25
Orientujecie się czy syreny zawyły tylko o 12:00 czy też maszyniści będą podawać sygnał baczność o 20:57?
03.03.2013, 19:20
Większość na pewno poda. Ja jako, że nie mogę w realu to EP09-035 i drawinowo w Maszynie i minutowe Rp1.
03.03.2013, 19:29
No trudno, ja też się chyba tylko do tego ograniczę ;-) Poniżej zamieszczam ciekawy artykuł odnośnie katastrofy pod Szczekocinami:
http://socjalizmteraz.pl/archives/1240 |
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Katastrofa kolejowa pod Warszawą | Prawodawca | 1 | 2 906 |
18.02.2021, 21:05 Ostatni post: rustsaltz |
|
Katastrofa kolejowa w Strażowie | mirmur2 | 1 | 3 300 |
09.02.2021, 23:21 Ostatni post: Paweł Piotr |
|
Katastrofa kolejowa pod Życzynem 20.06 1966 | KazET21224142 | 0 | 3 638 |
02.05.2020, 18:05 Ostatni post: KazET21224142 |
|
[Belgia] Katastrofa kolejowa w Leuven | ET40 | 0 | 3 004 |
18.02.2017, 21:17 Ostatni post: ET40 |
|
Katastrofa kolejowa w Iranie | wołodyjowskiIC | 0 | 3 032 |
26.11.2016, 21:20 Ostatni post: wołodyjowskiIC |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
4 gości |