Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
To zależy jaki zakres modernizacji określą PRy.
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
Nie w takim tempie raczej i podejrzewam, że i pieniądze nie te.
Aczkolwiek jest warunek, że mają być zmodernizowane przynajmniej 2 sztuki.
Teraz nie znamy SIWZ, więc nie wiemy czego chcą.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Przemo, a ta -015 i -088 które śmigają z Barbim to nie są PRów?
Liczba postów: 1 050
Liczba wątków: 70
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
0
pitagoras23, Nie. Lokomotywy są własnością PKP Intercity, a do PR to zostały one wypożyczone.
Volenti non fit iniuria
Liczba postów: 1 050
Liczba wątków: 70
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
0
Czyli możemy oczekiwać modernizacji podobnej do przeprowadzonej w PKP Cargo(EU07-15xx)
Volenti non fit iniuria
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Pewnie znów numerację zmienią :-(
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
A czy zmiana numeracji jest taka zła?
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
A co z pozostałymi sześcioma lokomotywami kupionymi od IC? Zwykła naprawa bez znacznych zmian?
Jaro
Liczba postów: 40
Liczba wątków: 0
Dołączył: 29.05.2012
Reputacja:
0
Nareszcie coś się rusza z tą modernizacją.Ciekawe czy wybiorą 5 lokomotyw spośród tych 11 czy pojadą te 5 które były kupione pierwsze.Z tego co pisze Rynek Kolejowy to pozostałe 6 sztuk jeśli zdobędą kase od EU to przerobią je na EU07A.
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Wydaje mi się, ale to tylko moje przypuszczenia, że 6 lokomotyw w najlepszym stanie będzie zakwalifikowane do modernizacji do standardu asynchronicznego, pozostałe przejdą "zwykłą" modernizację.