Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wasze ulubione lokomotywy
#16
Dragon? :lol: Częściowo wyjechał Smile
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#17
Nie, jego pasażerska wersja, mam nadzieję, że będzie wyglądać jak na wizce krążącej tu i ówdzie ;-)
Odpowiedz

#18
Moje ulubione loki, z różnych względów:
-EU11
-EU43 (Adtranz PaFaWag)
-SM30
-ST40
-SM42
-SP42
Odpowiedz

#19
O tak, EU11, fabrycznie E405 mógłby znacząco przyśpieszyć rozwój kolei w Polsce, niestety, PKP lokomotyw nie odebrało, trafiły do Włoch. Włosi chwalą je za niezawodność, miło, że w Europie polski tabor odniósł taki sukces.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#20
EM62/ST44 - Gagary to jedna z najlepszych rzeczy jaką dostaliśmy od ruskich Smile
EN61 - tu chyba kwestią jest malowanie
ET22 - miło je zobaczyć w składzie pasażerskim
Ostatnio Husarz, gdyż to w końcu jakiś przełom. I co by nie mówić. Jest piękny Smile
Z wagonów to oczywiście bohuny
Odpowiedz

#21
Cytat:ET22 - miło je zobaczyć w składzie pasażerskim
Kiedyś widok mało spotykany, dzisiaj większość IR jeździ z byczkiem na czele, rzeczywiście miło popatrzeć, jednak to okropnie prądożerna, no ale wyjścia nie ma, bo PR ma tych byczków na pęczki.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#22
PRy nie mają wcale byków, jeżdżą z IR z powodu mocy (która zmniejsza czas potrzebny na rozpędzenie składu). Poza tym ET22 były powszechnie spotykane było na "rzeźniach" (pociągach południe Polski-Gdynia). Pamiętam, że kilka lat temu (może 2007) byk śmigał z pospiesznym spółki Przewozy Regionalne "Skrzyczne" rel. Bielsko-Gdynia, jednak trzeba przyznać, że brutto tego składu imponowało (z 12 wagonów miał)
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#23
Jeżdżą na IR bo mają dużą moc czy dlatego, że Cargo takie dało? Bo do rozpędzenia 3-4 wagonów nie trzeba wiele siły, siódemka też by sobie poradziła. Koniec OT.
Odpowiedz

#24
Co do EU11 i EU43, PKP mogło by wykupić te maszyny. Miały obsługiwać linię Warszawa - Berlin i CMK.
Kolejowy Portal Informacyjny:
yafal3390

YouTube:
yafal3390

Wikipedia:
rav3390
Odpowiedz

#25
Teraz? Na wykup EU11 jest już troszkę za późno ;-)
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#26
Moja ulubiona lokomotywa to SU45. Ma trochę narypane z elektryką, szczególnie z bocznikowaniem, ale darzę ją dużym sentymentem. Poza tym bardzo lubię ruskie TEM2. Silne manewrówki, które mogą pociągnąć lekkie towary, bardzo proste w obsłudze. Z elektrycznych trudno jest mi wybrać ulubioną, ponieważ najbardziej lubię lokomotywy spalinowe. Jeśli musiałbym na coś się zdecydować, to chyba byłaby to ET41.
Odpowiedz

#27
ja tam bardzo lubie wszyskie spalinówki - najbardziej 411Da, sm/su/sp42, rumuna, wszystkie fiaty, gagara no i oczywista 311D ;-) z elektryków to byczek, skoda no i te nowiutkie śmigające po naszych torach ;-)
Odpowiedz

#28
Witam cię!
mati77 napisał(a):no i te nowiutkie śmigające po naszych torach
A co masz na myśli? Euro Sprintery?
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#29
mówie o husarzu no i oczywiście EU43
Odpowiedz

#30
Oczywiście:
1. ST44 AVE GAGARRRRRR :-P
2. ET42
3. Ty3
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
8 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.