06.06.2010, 21:15
Dragon? :lol: Częściowo wyjechał
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Wasze ulubione lokomotywy
|
06.06.2010, 21:15
Dragon? :lol: Częściowo wyjechał
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
06.06.2010, 21:48
Nie, jego pasażerska wersja, mam nadzieję, że będzie wyglądać jak na wizce krążącej tu i ówdzie ;-)
09.06.2010, 16:43
Moje ulubione loki, z różnych względów:
-EU11 -EU43 (Adtranz PaFaWag) -SM30 -ST40 -SM42 -SP42
09.06.2010, 16:48
O tak, EU11, fabrycznie E405 mógłby znacząco przyśpieszyć rozwój kolei w Polsce, niestety, PKP lokomotyw nie odebrało, trafiły do Włoch. Włosi chwalą je za niezawodność, miło, że w Europie polski tabor odniósł taki sukces.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
11.06.2010, 11:09
EM62/ST44 - Gagary to jedna z najlepszych rzeczy jaką dostaliśmy od ruskich
EN61 - tu chyba kwestią jest malowanie ET22 - miło je zobaczyć w składzie pasażerskim Ostatnio Husarz, gdyż to w końcu jakiś przełom. I co by nie mówić. Jest piękny Z wagonów to oczywiście bohuny
11.06.2010, 16:09
Cytat:ET22 - miło je zobaczyć w składzie pasażerskimKiedyś widok mało spotykany, dzisiaj większość IR jeździ z byczkiem na czele, rzeczywiście miło popatrzeć, jednak to okropnie prądożerna, no ale wyjścia nie ma, bo PR ma tych byczków na pęczki.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
11.06.2010, 16:21
PRy nie mają wcale byków, jeżdżą z IR z powodu mocy (która zmniejsza czas potrzebny na rozpędzenie składu). Poza tym ET22 były powszechnie spotykane było na "rzeźniach" (pociągach południe Polski-Gdynia). Pamiętam, że kilka lat temu (może 2007) byk śmigał z pospiesznym spółki Przewozy Regionalne "Skrzyczne" rel. Bielsko-Gdynia, jednak trzeba przyznać, że brutto tego składu imponowało (z 12 wagonów miał)
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
11.06.2010, 17:02
Jeżdżą na IR bo mają dużą moc czy dlatego, że Cargo takie dało? Bo do rozpędzenia 3-4 wagonów nie trzeba wiele siły, siódemka też by sobie poradziła. Koniec OT.
11.06.2010, 17:45
Co do EU11 i EU43, PKP mogło by wykupić te maszyny. Miały obsługiwać linię Warszawa - Berlin i CMK.
Kolejowy Portal Informacyjny:
yafal3390 YouTube: yafal3390 Wikipedia: rav3390
11.06.2010, 18:34
Teraz? Na wykup EU11 jest już troszkę za późno ;-)
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
13.06.2010, 14:40
Moja ulubiona lokomotywa to SU45. Ma trochę narypane z elektryką, szczególnie z bocznikowaniem, ale darzę ją dużym sentymentem. Poza tym bardzo lubię ruskie TEM2. Silne manewrówki, które mogą pociągnąć lekkie towary, bardzo proste w obsłudze. Z elektrycznych trudno jest mi wybrać ulubioną, ponieważ najbardziej lubię lokomotywy spalinowe. Jeśli musiałbym na coś się zdecydować, to chyba byłaby to ET41.
13.06.2010, 20:24
ja tam bardzo lubie wszyskie spalinówki - najbardziej 411Da, sm/su/sp42, rumuna, wszystkie fiaty, gagara no i oczywista 311D ;-) z elektryków to byczek, skoda no i te nowiutkie śmigające po naszych torach ;-)
13.06.2010, 20:48
Witam cię!
mati77 napisał(a):no i te nowiutkie śmigające po naszych torachA co masz na myśli? Euro Sprintery?
Volenti non fit iniuria
14.06.2010, 12:19
mówie o husarzu no i oczywiście EU43
14.06.2010, 12:23
Oczywiście:
1. ST44 AVE GAGARRRRRR :-P 2. ET42 3. Ty3 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
14 gości |