Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Siemens] Vectron - następca EuroSprintera
#76
Siemens może również wyprodukować Vectrona w wersji z pojedynczą kabiną. Model w takiej wersji przedstawiono na Innotrans:
[Obrazek: model_siemens_vectronsinglecab02.jpg]

Taka ciekawostka o której nie wspomniano w poprzednim artykule- Polska jest pierwszym krajem w którym Vectron uzyskał świadectwo homologacji.
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#77
na razie zakończyły się jazdy testowe Vectrona AC w Szwecji. Teraz są one prowadzone w Norwegii. Ostatnio próby prowadzone są na trasie Oslo- Bergen, lepiej znanej jako "Bergensbanen"

[Obrazek: 1350496551_IMG_9087.JPG]
[Obrazek: 1350496551_IMG_9147.JPG]
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#78
No właśnie przy okazji zapytam, oba Vectrony wybyły już z Polski?
Odpowiedz

#79
191 951 już w sierpniu wybył z Polski, po czym we wrześniu był wystawiony na Innotrans w Berlinie. Za to 952 do niedawna jeszcze jeździł dla ITL Polska. Nie jestem pewien czy również już pojechał do Niemiec, ale obie lokomotywy miały być teoretycznie testowane do czasu zdobycia świadectwa homologacji.
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#80
952 jeździ dla DB. No chyba, że w ostatnich dniach się coś zmieniło bo 10 października jeszcze go widziałem w Poraju z talbotami DB, jadącego do Zawiercia.
Odpowiedz

#81
Vectron 952 na pewno jeździ jeszcze dla DB. Dziś z Lolkiem łapaliśmy go na Wiedence.

Zdjęcie Lolka:
[Obrazek: 3271345.jpg]

Mój film z przejazdu tego składu powinien pojawić się w niedzielę.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#82
Pod koniec 2010 roku firma leasingowa Railpool podpisała z Siemensem kontrakt na dostawę lokomotyw nowej generacji Vectron. Pierwsza z sześciu zamówionych została właśnie dostarczona i rozpocznie jazdy eksploatacyjne w barwach leasingodawcy.

Pojazd o mocy 6400 kW jest przystosowany do prowadzenia składów z prędkością do 200 km/h. Lokomotywa umożliwia operatorowi obsługę transgranicznego ruchu pasażerskiego i towarowego w Niemczech i Austrii. Wszystkie zamówione pojazdy będą wyposażone w europejski system sterowania ruchem pociągów (ETCS).

źródło: Kurier Kolejowy
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#83
Vectron ze zdjęcia jest już własnością DB.
Odpowiedz

#84
Tak też mi się obiło o uszy ale nie chciałem rozsiewać plotek Wink
Odpowiedz

#85
Dziś (29.XI.2012) ok. godz. 8:51 widziałem Vectrona - jechał w kierunku parzystym linii kolejowej nr 2 na zachód od stacji Sulejówek Miłosna. Ciągnął skład Falns-ów (lub czegoś podobnego, w wagonach jestem słaby) z węglem
Romek_L
Odpowiedz

#86
Czyli jechał z Jaszczowa do Warszawy, na Żerań zapewne.
Odpowiedz

#87
Cytat:DB Schenker Rail Polska podpisała kontrakt z firmą Siemens na dostarczenie 23 nowoczesnych lokomotyw elektrycznych typu Vectron. Jako pierwszy towarowy przewoźnik w Polsce, DB Schenker Rail Polska będzie wykonywać swoje usługi z wykorzystaniem tego typu lokomotyw.
Rynek Kolejowy
Odpowiedz

#88
Niewykluczone, że to będą Vectrony DC, ponieważ 191 952 który będzie przekazany DB SRP jest z wariantu DC. Wcześniej ta lokomotywa jeździła na testach w ITL i PKP IC.
Edit: Dzięki Lolek za zwrócenie uwagi na błąd Wink
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#89
W ITL jeździla 191 952, która obecnie jeździ w DBSRP i ma być pierwszą z tych 23 zamówionych. Choć 951 ma być podobno drugim, który przejdzie na własność DB.
Odpowiedz

#90
Nie jestem pewien czy 951 będzie mógł się zjawić w Polsce równie szybko co 952, ponieważ Siemens będzie jeszcze potrzebował Vectrona DC do uzyskania świadectwa homologacji we Włoszech.

[ Dodano: 2012-12-04, 23:43 ]
Potwierdziło się- wszystkie 23 lokomotywy to będą Vectrony DC.
Cytat:Operator kolejowy DB Schenker Rail Polska S.A. zamówił w Siemensie 23 lokomotywy elektryczne Vectron DC. Dostawa maszyn rozpocznie się niezwłocznie, a zakończenie realizacji kontraktu planowane jest w 2015 roku. Zawarta umowa umożliwia klientowi rozszerzenie zamówienia o kolejne 13 sztuk.
http://inforail.pl/text.php?from=main&id=51680
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [Siemens] Naprawy rewizyjne lokomotyw EU44 mikrobart 14 8 450 19.03.2014, 09:59
Ostatni post: przem710
  [Siemens] Vectron w PKP Intercity TOMEKKOT 51 18 987 20.08.2012, 19:33
Ostatni post: TOMEKKOT

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
6 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.