Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Dzisiaj ma jechać/jedzie testowo do Olsztyna
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Koleje Mazowieckie wzbogaciły się o nowy pojazd szynowy. 222M to dwuczłonowy spalinowy zespół trakcyjny wyprodukowany przez firmę NEWAG z Nowego Sącza. Umowę na jego dostarczenie podpisano 18 czerwca 2013 roku, a dziś 13 października można oglądać pojazd w ruchu. Jako pociąg PXM 165002/3 jedzie z Warszawy do Żmigrodu na testy. Wcześniej jeździł w okolicach Krakowa, Grybowa oraz Olsztyna.
Rozkład przejazdu pociągu:
PXM 165002/3
Warszawa Grochów. 17:00
Warszawa Gdańska 17:14
Warszawa Główna Towarowa WOA 17:27/45
Łowicz Główny 18:31/19:25
Kutno 19:52/53
Kutno Wschód Towarowy 19:55/20:07
Konin 20:54
Swarzędz 21:41
Poznań Franowo PFA 21:47 (-28 min) / 22:34 (-32 min)
Koscian 23:28
Leszno 23:49/54
Żmigród 00:28
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Inne ujęcie. Z boku mocno przypomina Elfa.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Dla mnie to jednak bardziej Impuls, chociaż trzeba by się naprawdę bardzo przyglądać szczegółom.
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Linia szyb i sposób ich zamalowania na czarno przypomina jednak Elfa. Impuls ma równą górną linię szyb. Przód faktycznie bardziej Impulsowy. Szkoda, że jest tak głośny.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Niestety nie było mi dane wejść do środka i sprawdzić jak tam z pracą silników jest z punktu widzenia pasażera. Mam jednak nadzieję, że w środku tego aż tak nie słychać.
Liczba postów: 17
Liczba wątków: 3
Dołączył: 13.10.2013
Reputacja:
0
Wg mnie zdecydowanie jak impuls. Faktycznie bardzo głosny. Nasze pomorskie Newagi mimo że starsze to zdecydowanie bardziej ciche :-P
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
A może jeszcze coś zmienią po testach?
Mnie ciekawi czy pojazd ten będzie już do końca oznaczony jako 222M czy może stanie się kolejnym SA?
Liczba postów: 17
Liczba wątków: 3
Dołączył: 13.10.2013
Reputacja:
0
Ja to bym obstawiał, że raczej powinien po testach być cichszy chociaż nieco. Na testach sprawdzają je po różnym kątem więc może póki co ma być taki głośny. A co do oznaczenia to stawiam na SA. Zdecydowanie.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Tylko jakim SA się stanie? Kolejnym, jakie jest w kolejności czyli SA140 czy może znów coś innego, bo jak wiemy w sprawach oznaczeń zaczyna sie ostatnio bałagan.
Liczba postów: 17
Liczba wątków: 3
Dołączył: 13.10.2013
Reputacja:
0
Nie wiem czemu ale intuicja cos innego bardziej dziwnego mi podpowiada. Ale obym sie mylił. Ale znajac PKP napewno czyms nas zaskoczy :?
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Nie PKP tylko Koleje Mazowieckie, PKP jako przewoźnika już nie ma!
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
torowy.blogspot.com/2013/10/newag-222m-001-na-olszynce-grochowskiej.html
Kilka fotek. W jednym miejscu skład wydaje się nieco "dziwny" - między wózkami pudło wydaje się być wysoko ponad główką szyny (drugie zdjęcie). Trochę niedopracowane stylistycznie fartuchy dolne (w tym osłony napędu). Poza tym raczej ok.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Wiem wiem że to nie ważne, ale mi ta stylistyka całkowicie nie pasuje. Jest paskudny :-P